Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal...

Ik lees nu al een lange poos mee en na lang aandringen van een medeforum lid, heb ik mij nu eindelijk toch maar aangemeld.

Ik ben sinds vorig jaar januari de trotse bezitter van een moestuin van 200 m2. Ik tuinier in 6 verhoogde bakken van 1,5 meter bij 3 meter, waar hoofdzakelijk groenten in komen. Ook staan er diverse fruitbomen en struiken, die lekker fruit leveren voor mijn (experimentele) baksels.

Sinds afgelopen zomer heb ik een bescheiden kasje op de kop kunnen tikken, die dit seizoen in gebruik genomen gaat worden. Het plan is om er tomaten en pepers in te zetten. Heb wel geleerd na het fiasco van vorige zomer toen de aardappelziekte genadeloos toesloeg, heb helaas geen enkele tomaat kunnen oogsten.

Ik heb door het lezen al veel van jullie opgestoken en hoop dan ook op vele leuke en leerzame onderwerpen die gaan komen.

groeten Ciska

Geplaatst:

Bedankt allemaal voor het welkom heten.

En ja ben ook super blij met mijn eerste kasje, ik denk dat hij nu al te klein zal zijn voor al mijn peper wensen. Kon hem voor een heeeeel zacht prijsje via marktplaats op de kop tikken.

Geplaatst:
Bedankt allemaal!!!

Ik ben woonachtig in Drachten, dus de bekende wrottersploegh

Welk tuinnr? Ben niet nieuwsgierig hoor haha. Altijd leuk om even bij de buren te kijken hoe zij de tuin doen;)

Geplaatst:

Leuk! Zal maandag is even kijken naar je tuintje. Ik zat 2 jaar geleden naast je op 41. Maar toen gestopt wegens tijdgebrek. Zit nu ergens in de 500 (weet het nummer zo even niet haha) tegenover nr. 60. Vandaag de tuin van gemma even bekek en bij het langs rijden. Zag er ook erg leuk uit!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...