Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo Allemaal,

Ik ben Margreet, bijna 57 en ik wil dit jaar voor het eerst gaan moestuinieren.

Ik heb 4 kinders, 2 kleinkinderen, een partner, 5 katten en wat vissen.

Sinds een aantal jaren verwerk ik zelf wol om daar garen van te spinnen, maar eind vorig jaar bekroop mij het gevoel om zelf onze eigen groenten te gaan telen. Sindsdien veel erover gelezen en mijn voorkeur ging al snel uit naar het zogeheten square foot gardening, oftewel de vierkante meter bak. Benaming klopt feitelijk niet want een square foot is 1.20 bij 1.20.

Inmiddels al wat groentezaden via internet besteld en ontvangen maar hoe meer je leest, des te meer je beseft hoe weinig je feitelijk weet en in dat opzicht is dit forum een uitkomst! Ervaringen van anderen lezen, tips en adviezen, wat je wel kunt doen en vooral niet moet doen.

Dus...ik ben blij dat ik jullie heb gevonden en ik hoop nog heel veel van jullie allemaal te kunnen leren!

Owja, ik heb al een moestuinzak gekocht bij Praxis van 1.00 X 1.00 met een 9 vaks verdeling, maar...daar stel ik elders op een daartoe bestemde plek wel vragen over.

Vrolijke groetjes,

Margreet

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...