Geplaatst: 18 mei 201411 j Braambes 'Thornless Evergreen' edit: Braambes 'Loch Ness' 18 mei 201411 j aangepast door Gast
Geplaatst: 18 mei 201411 j @Mari, mooi bloemen , maar die blaadjes zijn niet van de thornless evergreen hoor. Je hebt iets anders staan daar.
Geplaatst: 18 mei 201411 j mooi bloemen , maar die blaadjes zijn niet van de thornless evergreen hoor. Je hebt iets anders staan daarPowerlite bedankt om dit op te merken Ben nog even gaan nakijken en deze bloemen zijn idd van de braambes 'Loch ness' en niet van de Thornless evergreen die er net naast staat. Oh ik en mijn verstrooide kop toch Heb het snel even aangepast
Geplaatst: 22 maart 201510 j dit topic terug eens bovenhalen, altijd fijn om te zien.Amandel "Robijn" staat op het punt open te gaan : Mini perzik in volle bloei :
Geplaatst: 22 maart 201510 j dit topic terug eens bovenhalen, altijd fijn om te zien.Amandel "Robijn" staat op het punt open te gaan : Mini perzik in volle bloei : Ik zal je perzik maar binnen zetten vannacht, hoorde dat het tot -6 kon gaan vriezen aan de grond!!!
Geplaatst: 8 april 201510 j Gezien ze nog in de propagator staan zal het wel niet de bedoeling geweest zijn om daar nu al bloemetjes op te hebben denk ik. Toch mooi vroeg Piggy Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 8 april 201510 j Ze staan op de propagator Willy, enkel voor de "bloesem-foto". Had ze nog ergens buiten gevonden. Laten we het maar bij vroege zaadteeld houden!
Geplaatst: 10 april 201510 j Perzik MelredNog een MelredSaturn (sanne)ChampionBenedicteSugar babyAbrikoos Petit muskaatHongaarseTros oranjeVan links naar rechts: tros oranje - petit muskaat - hongaarseBlauwe bessen Patriotabrikoos "close-up"Perzik "close-up"
Geplaatst: 10 april 201510 j Echt mooi. En nog niet volledig in bloei..... Probleem - wel kruilziekte gevoelig... Maar, met de juiste middelen wordt dit probleem opgelost
Geplaatst: 12 april 201510 j Auteur Wat een prachtige foto's, ik wordt er helemaal vrolijk van Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 12 april 201510 j Nu wil ik jullie de bloesempracht van bij ons niet onthouden. Alleen jammer dat ik de naam niet weet maar dat is niet het enige wat ik niet weet hoor... Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 12 april 201510 j Auteur Nu kan ik natuurlijk ook niet achterblijven! Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Geplaatst: 15 april 201510 j Hier ook bloesem! Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.