Mari Geplaatst: 18 mei 2014 Geplaatst: 18 mei 2014 (aangepast) Braambes 'Thornless Evergreen' edit: Braambes 'Loch Ness' 18 mei 2014 aangepast door Gast Quote
powerlite Geplaatst: 18 mei 2014 Geplaatst: 18 mei 2014 @Mari, mooi bloemen , maar die blaadjes zijn niet van de thornless evergreen hoor. Je hebt iets anders staan daar. Quote
Mari Geplaatst: 18 mei 2014 Geplaatst: 18 mei 2014 mooi bloemen , maar die blaadjes zijn niet van de thornless evergreen hoor. Je hebt iets anders staan daarPowerlite bedankt om dit op te merken Ben nog even gaan nakijken en deze bloemen zijn idd van de braambes 'Loch ness' en niet van de Thornless evergreen die er net naast staat. Oh ik en mijn verstrooide kop toch Heb het snel even aangepast Quote
Bee Geplaatst: 22 maart 2015 Geplaatst: 22 maart 2015 dit topic terug eens bovenhalen, altijd fijn om te zien.Amandel "Robijn" staat op het punt open te gaan : Mini perzik in volle bloei : Quote
leonietjes Geplaatst: 22 maart 2015 Geplaatst: 22 maart 2015 Mooi!! Quote http://moestuin-leonie.blogspot.nl
Sepp Geplaatst: 22 maart 2015 Geplaatst: 22 maart 2015 dit topic terug eens bovenhalen, altijd fijn om te zien.Amandel "Robijn" staat op het punt open te gaan : Mini perzik in volle bloei : Ik zal je perzik maar binnen zetten vannacht, hoorde dat het tot -6 kon gaan vriezen aan de grond!!! Quote
sluipwesp Geplaatst: 26 maart 2015 Geplaatst: 26 maart 2015 Vandaag een foto gemaakt van de nashipeer kosui die in de kas staat. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 8 april 2015 Geplaatst: 8 april 2015 Gezien ze nog in de propagator staan zal het wel niet de bedoeling geweest zijn om daar nu al bloemetjes op te hebben denk ik. Toch mooi vroeg Piggy Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
piggy Geplaatst: 8 april 2015 Geplaatst: 8 april 2015 Ze staan op de propagator Willy, enkel voor de "bloesem-foto". Had ze nog ergens buiten gevonden. Laten we het maar bij vroege zaadteeld houden! Quote
Bee Geplaatst: 8 april 2015 Geplaatst: 8 april 2015 deze avond nog snel eens Amandel "Robijn" op de foto gezet : Quote
Yuras Geplaatst: 10 april 2015 Geplaatst: 10 april 2015 Perzik MelredNog een MelredSaturn (sanne)ChampionBenedicteSugar babyAbrikoos Petit muskaatHongaarseTros oranjeVan links naar rechts: tros oranje - petit muskaat - hongaarseBlauwe bessen Patriotabrikoos "close-up"Perzik "close-up" Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 10 april 2015 Geplaatst: 10 april 2015 Mooie kleur die Meldred Quote
Yuras Geplaatst: 10 april 2015 Geplaatst: 10 april 2015 Echt mooi. En nog niet volledig in bloei..... Probleem - wel kruilziekte gevoelig... Maar, met de juiste middelen wordt dit probleem opgelost Quote
Salamandertje Geplaatst: 10 april 2015 Geplaatst: 10 april 2015 Ziet er mooi uit Yuras! Quote Bzzzz...
Mari Geplaatst: 12 april 2015 Geplaatst: 12 april 2015 Mooi Die Meldred staat nog op mijn verlanglijstje Quote
Frank Houweling Geplaatst: 12 april 2015 Auteur Geplaatst: 12 april 2015 Wat een prachtige foto's, ik wordt er helemaal vrolijk van Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
aalterse-willy Geplaatst: 12 april 2015 Geplaatst: 12 april 2015 Nu wil ik jullie de bloesempracht van bij ons niet onthouden. Alleen jammer dat ik de naam niet weet maar dat is niet het enige wat ik niet weet hoor... Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Frank Houweling Geplaatst: 12 april 2015 Auteur Geplaatst: 12 april 2015 Nu kan ik natuurlijk ook niet achterblijven! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Missmass Geplaatst: 15 april 2015 Geplaatst: 15 april 2015 Hier ook bloesem! Quote Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.