Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:
Aangezien het me wel iets voor hier leek; de klaagbaak. Personen kunnen klachten over van alles en nog wat plaatsen en mensen kunnen laten zien dat ze het er mee eens zijn door "terechte klacht" te zeggen.

Voorgaande delen van deze topicreeks

Klaagbank 1 (100 pagina's geklaag)

Klaagbank 2 (265 pagina's geklaag)

Geplaatst:

Ik heb niks te klagen, hoewel het van mij wel een nachtje mag regenen

Geplaatst:

Vanmorgen wezen vragen wanneer de Frieslanders binnen komen, krijg ik te horen dat het onbekend is want er schijnen problemen te zijn met het leveren van de Frieslanders?? Ze hadden namelijk al in de winkel moeten liggen.

Andere rassen was geen probleem maar Frieslanders schijnbaar wel.

Geplaatst:

Twee weken terug zaad gekocht van sla, Meikoningin, bij het Vlaams Zaadhuis.

Heb ongeveer vijftig zaadjes in een bakje gezaaid en de helft daarvan afgedekt met zand.

Tot nu toe staan er maar twee, ja twee, plantjes boven, de rest is gewoon niet ontkiemd!

Oud zaad????

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Sla is dacht ik een lichtkiemer, dus misschien helpt het om het bovenste laagje even los te woelen zodat de zaadjes boven de grond komen.

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

De helft lag bloot en de andere helft enkel met een halve mm wit zand bedekt.

Van elke soort behandeling is er één zaadje opgekomen.

Geplaatst:

Meikoningin kiemt pas in mei.....

Geplaatst:

Geedee, ge wilt toch niet echt dat ik dat ga geloven hé???

Geplaatst:

Kon t proberen toch?

Geplaatst:

Klaag dat ik geen kaartje voor Pinkpopzaterdag te pakken heb kunnen krijgen

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ahhhh geen Stones dus..

Geplaatst:

vanmorgen een stuk ijzer tegen mn hoofd gekregen, er zat ook nog zo'n braam aan dus het bloedde als een rund heb er nog koppijn van.

Geplaatst:

Oe, Rommert..au

Ahhhh geen Stones dus..

Ja jammer hè, uitverkocht..en nu zijn ze niet meer te betalen..op de zwarte markt

Geplaatst:

Nee dat is niet te doen, de zwarte markt. heel soms op marktplaats willen mensen die niet kunnen kort van te voren tegen redelijke prijs nog verkopen. is mij wel gelukt voor Lowlands voor mijn zoon.

Au Rommert! let wel op dat je geen hersenschudding hebt!

Geplaatst:

Maar dan moet je wel opletten er zijn dan mensen die het zelfde kaartje meerdere keren verkopen en niemand heeft iets!

Geplaatst:

Tja, ik ga dat niet doen. Jammer, ik wilde Lie een kaartje voor zijn verjaardag geven. Zelf heb ik de Stones in de Arena gezien. Als je het leuk vind om een 10 cm grote Mick Jagger te zien springen met slecht geluid een perfect uitje. Op Pinkpop zal dat anders zijn..als je tenminste een beetje in de buurt van het podium kan komen..zo tussen 10.000den Stonesfans zal het wel te gek zijn

Geplaatst:

Angela, hier in Rotjeknor heb ik wel pootaardappeltjes Frieslander gekocht, zit je een beetje in de buurt of in oost-Brabant ??

Ik heb nog steeds niks te klagen

Geplaatst:
vanmorgen een stuk ijzer tegen mn hoofd gekregen, er zat ook nog zo'n braam aan dus het bloedde als een rund heb er nog koppijn van.

Hoe gaat het?

Geplaatst:

ow het gaat nu weer goed hoor gister aan het eind van de middag was ik er een beetje beroerd van (moet je nagaan hele dag nog aan het mest uitrijden geweest). een goeie nachtrust doet wonderen

Geplaatst:

Bezig moeten zijn met je thesis terwijl het eigenlijk veel meer kriebelt om bezig te zijn met de plantjes . Hele dagen achter een computer zitten is duidelijk niets voor mij .

De komende anderhalve week vooral deadlines, werken aan thesis en studeren en opdrachten maken voor mijn andere opleiding...

En dus geen tijd voor de plantjes.... ik neem dan ook heel even de tijd om te klagen . Gelukkig is er wel dit forum om af en toe eens op te spieken!

Geplaatst:

Goedemiddag allemaal,

Hier in Heerlen (limburg) is het tamelijk goed weer, af en toe zon met wat bewolking. Prima voor een wandeling met de hond op de Brunsummerheide (grootste,aaneengesloten heidegebied in limburg, 580 ha. groot ).

Naderhand een lekkere bak koffie met gebak op het grote terras,wat ook bij de heide ligt.

Nog een fijne zondag gewenst,

m.v.g.

Hans.

Geplaatst:
Angela, hier in Rotjeknor heb ik wel pootaardappeltjes Frieslander gekocht, zit je een beetje in de buurt of in oost-Brabant ??

Ik heb nog steeds niks te klagen

Ik woon vlak bij Den Bosch, dus toch een eindje uit de buurt.

Geplaatst:

Ga ik net ff naar de Jumbo... staan diverse politieke partijen de shoppers op te vangen... Loop langs wat jongens van partij JONG... en... die spreken míj natuurlijk niet aan... Want ik was duidelijk de doelgroep niet....

Oh... en mn kat heeft het heen en weer... Mieuwwww dus ik doe de deur open zodat ze naar buiten kan... mieeuwww... laat haar weer binnen... binnen een minuut... mieeeuwww... laat haar weer naar buiten... etc etc etc.

Heeft zeker de lente in haar bolletje.

Geplaatst:

Ik woon vlak bij Den Bosch, dus toch een eindje uit de buurt.

Nee, dat schiet niet op dan

Ik heb mijn pootaardappeltjes gekocht bij een klein groentenboertje, misschien dat je die bij jou ook kent ??

OT: Ik had van iemand sugarsnaps gekregen en toen ik ze vanmiddag binnen voor wilde zaaien kon ik ze niet meer vinden

Geplaatst:

Och jee van morgen zat de oudste kat in de douch, allemaal kleine plasjes met bloed, dit duid dus op blaasgruis. Kan ook een blasontsteking zijn, maar aangezien haar leeftijd denk ik blaasgruis.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.