Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:

ik ben het HELEMAAL! met aalterse willy eens!!!

niemand heeft het recht digital mee te kijken waar wij zijn!

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

Dat wordt hier ook gedaan.

Geplaatst:

Privacy bestaat niet meer. Ook niet zonder internet, aangezien er overal rfid-chips (paspoort) en gps (telefoon, auto) in verwerkt worden. Onze overheid werkt hier net zo hard aan mee als Amerikaanse bedrijven zoals Facebook. En als je ook maar een klein beetje je eigen privacy wil beschermen, dan ben je een crimineel...

Geplaatst:

nee, sterker nog, winkels scannen jouw telefoon als je langs loopt en meten hoe lang je voor de etalage blijft staan....linkje

het enige wat echt helpt is een dumbphone, papieren post, stiekum internetten via een proxy, geen slimme elektriciteitsmeter nemen, geen app voor je verwarming, geen auto, geen scooter dussssss....not

Geplaatst:

Big Brother hé, waar we allemaal zo tegen waren.

En ja, er worden heel veel inbreuken gepleegd op onze privacy, reden waarom ik het zoveel mogelijk wol beperken.

De wetgevers laten veel toe omdat het in hun kraam past, verdeel en heers!

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Vrijdag komen ze een nieuwe verwarmingsketel hangen daar moet alleen een condens afvoer voor worden gemaakt en dat houd in dat mijn vaste inbouw kasten leeg moeten. En een gedeelte van de keuken Ben nog niet klaar en er staat nu overal al wat in de weg.

Geplaatst:

Nou nog een klacht ik krijg net bericht dat er weer is ingebroken op het moestuin complex, verschillende schuren opengebroken en inhoud verspreid Stelletje kl....

Het is nu te donker dus ik moet tot morgen wachten om te kijken of er bij mij ook schade is.

Geplaatst:

jeezzz, sterkte zeg

Geplaatst:

Kom ik zondagmorgen thuis na drie dagen nard werken op het weer geweldig geslaagde Eurosonic/Noorcerslag Fwstival.... Doet mn computer weer eens opstandig!!!

Flatscreen geeft geen beeld.... Er staat wel stroom op en beeldscherm start wel. (Laat wel zien welk merk ie is)

Maar geen beelddoorgave terwijl ik windows ergens onzichtbaar hoor opstarten...

Zucht.... Ook geen bios scherm.... Nix nada noppes

Heb nu de videokaart eruit en schloongemaakt... Zou die het probleem kunnen zijn?

Nu zit ik op mn mini smartphone te typen... Kan de letters amper lezen ....

Geplaatst:

Grotere smartphone kopen

Niet toevallig achter de computer gestofzuigd of zo; huisdier heeft aan snoeren getrokken / doorgebeten?

Controleer even het snoer en de stekkers van computer naar beeldscherm. Zal het wel niet zijn, maar is snel geprobeerd.

Geplaatst:

ja, is meestal het kabeltje, even een lenen bij de buur?

heeft je pc naast de videokaart geen video uitgang op het moederbord? dan die andere aansluiting nemen?

Geplaatst:

Update:

Kabeltjes had ik allemaal gecontroleerd, behalve de belangrijkste want daar had ik geen tweede exemplaar van. Ondertussen gingen er steeds meer vervaarlijke piepjes af...

Dus... vanmiddag maar met de videokaart, harde schijf en de kabel naar Computerland gereden.

Hebben ze de boel getest, allemaal goed.

Advies om de geheugenkaartjes nog ff te checken en anders de kast morgen meenemen voor meer testen (hoorde al dat mijn moederbord natuurlijk ook al weer niet te krijgen zou zijn dus de vooruitzichten voor simpele vervanging van de hardware waren niet zo rooskleurig...)

Aldus... thuisgekomen met hernieuwde moed alles er weer ingezet en ondertussen uitgetest.

Vervolgens bij de bovenburen aangebeld om te vragen of zij een extra beeldschermpje hadden... En die had ze, mét haar handige technische vriend die ik er (helaas maar even) bij kreeg.

Dat schermpje startte gewoon op dus moest het wel mijn flatscreen zijn...

En nu komt het...

Het domme gedeelte...

Het heeeeele domme gedeelte...

Want wat blijkt...

Er zitten onzichtbare onvoelbare touch-aai-knopjes boven de aan en uit knop...

Blijkt dat ie daar ergens op DVI was komen te staan ipv de VGA aansluiting...

Zucht...

Nix aan de hand dus...

Echt noooit geweten dat daar iets verborgen zat... heb echt ooit de het hele ding afgezocht naar regelaars...

Maar weer bedankt voor het meedenken.

aangepast door Gast

Geplaatst:

Valt net mijn telefoon op de grond..

Klets.. beeldscherm kapot.

Gelukkig nog een reserve telefoon liggen.

Maar ik kan op de een of andere manier Google playstore niet openen om WhatsApp opnieuw te installeren.

Erg irritant. ..

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

Geplaatst:

Shit zeg... das niet zo mooi...

Moet ik nou een telefoonhoesje voor ander formaat haken of koop je een nieuw beeldschermpje?

Geplaatst:

En nu komt het... Het domme gedeelte... Het heeeeele domme gedeelte...

Iedereen die zegt zoiets nog nooit meegemaakt te hebben: die liegt!

(Hele tijd terug al mijn TV/audio opnieuw aangesloten. Enorme snoerenzooi. Versterker ging daarna niet aan. Alle stekkers gecontroleerd. Zat allemaal goed dacht ik. Nog steeds niks. Versterker stuk? Koffie gezet, gedronken. Nog maar eens kijken, proberen, en kijken ...

Eén verlengsnoer was met kop en staart op zichzelf aangesloten ...

Geplaatst:

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

Ik lees net op NOS.nl dat Staatsbosbeheer dit jaar geen webcamps meer plaatst bij de vossen, bevers en zeearenden wegens te hoge kosten (internetverbinding, stroomvoorziening en personeelskosten).

Wat jammer ...de afgelopen jaren heb ik uren zitten genieten van de zo®gende vossenouders, de jonge vosjes en al die andere dieren die op de webcamp voorbij kwamen (herten, Konikpaarden, ...)

Geplaatst:

@ Erny, hahahahaha, ja dat heb ik ook wel eens hoor. Wat ook leuk is als de kat op de laptop springt en een instelling uitzet die je niet eens kent. Laat staan dat je die dan weer aan kan krijgen. Ondertussen doet laptoppie uiteraard bijna niks meer.

Geplaatst:

bij laptop ook erg handig. zo'n mooi wifi knopje waardoor je opeens geen internet meer hebt ofzo.

Geplaatst:

Inderdaad jammer Marijke!

Maar misschien voor jou en anderen de tip, deze week weer elke avond op de BBC: Winterwatch! Een programma waarin de natuur een week lang intensief wordt gevolgd met ook veel beelden van door hun opgezette camera's in een gebied met live en zeer recente beelden. Vanavond om 21.00 op televisie.

Geplaatst:

Holland, bedankt voor de tip, maar ik kan deze uitzendingen niet bekijken

(wij hebben geen tv ).

De inhoud van het programma klinkt wel heel mooi.

Geplaatst:

Vanmorgen compleet verrast door een wijziging bij de belastingdienst. Ik moet 2014 nog betalen en ik krijg een voorlopige aanslag over 2015 die voor 28 februari betaald moet zijn. Blijkt dat 2 miljoen Nederlanders dit gaan krijgen. (en niet de dikke salarissen als je dat soms denkt) Het is maar even dat je het weet......voordat je net je spaargeld uitgeeft aan n nieuwe wasmachine of zo.....

Ik vond hier meer verhalen van verraste landgenoten: http://vraagde2ekamer.nl/voorlopige-aanslag-2015/

Geplaatst:

dat is een lekkere. moet je dit jaar betalen voor 2014 en 2015... honderden euro's minder per maand, dat gaan veel mensen wel voelen.

gelukkig krijgen wij normaal gesproken geld terug dus ik verwacht geen brief. maar jeetje wat lelijk om alvast vooruit te moeten betalen.

ook de burger gewoon niets over vertellen en geen overgangsregeling...

Geplaatst:
Vanmorgen compleet verrast door een wijziging bij de belastingdienst. Ik moet 2014 nog betalen en ik krijg een voorlopige aanslag over 2015 die voor 28 februari betaald moet zijn. Blijkt dat 2 miljoen Nederlanders dit gaan krijgen. (en niet de dikke salarissen als je dat soms denkt) Het is maar even dat je het weet......voordat je net je spaargeld uitgeeft aan n nieuwe wasmachine of zo.....

Ik vond hier meer verhalen van verraste landgenoten: http://vraagde2ekamer.nl/voorlopige-aanslag-2015/

Hier lag hij ook al op de mat.

Geplaatst:

gelukkig krijgen wij normaal gesproken geld terug dus ik verwacht geen brief.

Ja ....je krijgt geld terug omdat je teveel zult betalen ergens elke maand....maar nu moet je de IB over 2015 (nog te verdienen....) vooruit gaan betalen....maar ze zijn schappelijk....je mag het ook in 11 termijnen betalen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.