Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:

Erny wat een verhaal, een open botbreuk wat een pijn respect.

Laat je goed verzorgen, behandelen en verwennen. Beterschap en herstel goed.

Dat je veel post mag krijgen.

Geplaatst:

Arme Ernie,ik wens je beterschap,en spoedig herstel!

Geplaatst:

Beterschap en veel geluk van deze kant.

Geplaatst:
Erny wat een verhaal, een open botbreuk

Het is gelukkig geen open breuk maar wel even eng, zegt Erny...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Hoe dan ook een zeer nare botbreuk.

Geplaatst:

Jeetje Erny, jij hebt dus echt wat te klagen hier in de klaagbank .

Wat een pech heb je gehad zeg....en een gewone breuk was voor jou dus weer eens niet genoeg...jij moest er weer een gecompliceerde van maken...en dat nog niet eens op vrijdag de 13de.

Ik wens je heel veel beterschap meis...en ik hoop en duim voor je dat je herstel voorspoedig gaat verlopen.

beterschaap51051423852478.jpg

Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....

Geplaatst:

Aaauw! Veel beterschap gewenst, hopelijk herstelt het snel! Hopelijk is het niet maanden lang een blok aan je been (toepasselijk woordgebruik he? ) en kan je weer optijd de tuin in. En natuurlijk ook sterke met je verblijf in zo'n saai ziekenhuis

Geplaatst:

Beterschap Erna,

balen zeg ben je wel even zoet mee.

gebroken-brocoli88081423854322.jpg

Geplaatst:

Ai, ik wilde klagen dat ik vanmorgen ben opgestaan met een pijnlijke kramp in mijn onderbeen, maar dat is niets vergeleken met Erny. Beterschap!

Geplaatst:
Ik lig in het ziekenhuis met gecompliceerde enkelbreuk.... Gaat een lange nacht en dag worden met meerdere operaties.....

Whish me luck, dat heb ik wel nodig......

Snik!!!!!!!

luck!

veel sterkte en hopelijk snel weer op de been (misschien in gips)

Geplaatst:

Ja en ik wilde klagen over te veel post....elk jaar weer een hoop werk, dat valentijngedoe

POST49081423913636.jpg

Maar dat is ook niks in vergelijk met de klacht van Erny.....

Geplaatst:

en allemaal voor jou?.... of je man?

Geplaatst:

Nee die mag dat niet weten....

Geplaatst:

Even klagen dat ik zo moet werken.

Daarna moet ik nog langs mijn moeder en ik krijg vanmiddag visite dit allemaal als ik op tijd klaar ben met werken

Lekkere volle zondag weer.

Geplaatst:

Nou wees blij dat je nog werk hebt, dat je nog een moeder hebt, dat je nog vrienden/kennissen hebt...

Ik klaag dat iemand die hier altijd heel erg aanwezig is, zomaar niets meer van zich laat horen. Op vakantie, druk druk druk, of wat? Bijna 9000 berichten hier en opeens komen er 0 berichten meer bij?

Ik klaag dat ik met een hulpmiddel (Zyban) weer een serieuze stoppoging doe met roken en dat dat spul zulke heftige bijwerkingen heeft dat ik het bijna zou vergeten dat ik niet meer rook...

Geplaatst:

Ai,jeutje Erny, Gaat het weer????????? Sterkte meid! Hopelijk knap je snel op.

Huub,go for it Laat je leven niet (meer) bepalen door zo'n stokkie. Ik ben vorig jaar gestopt,als ik nu de prijzen zie

Geplaatst:

Huub ik snap ook niet dat we niks horen van de 9000-berichten-persoon. Ik ben ook net gestopt met roken, zonder hulpmiddelen, het valt niet mee maar de aanhouder wint!

Erny, ik denk aan je, hou je taai!

Ik klaag omdat ik ( blijkbaar) alleen maar vochtig hout heb hier, door alle sneeuw al die weken, het lijkt droog maar gaat het de kachel in staat mijn kamer blauw, ik word helemaal gerookt, terwijl ik net gestopt ben met roken! grrrrr.

Geplaatst:

@Indy, goed om dat te lezen! Alleen al om het geld, maar gezondheid is ook een ding...

Piroska, wat goed van jou dat je koude kalkoen gestopt bent, hou vol!

Is de schoorsteen / rook afvoer, of hoe dat heet, niet verstopt? Goeie trek in de kachel zou een beetje vochtig hout zo droog trekken.

En ach, verder is het komen en gaan op een forum.

Geplaatst:
Nou wees blij dat je nog werk hebt, dat je nog een moeder hebt, dat je nog vrienden/kennissen hebt...

Daar ben ik ook blij om Huub de klacht was voornamelijk dat het weekeinde te kort is

Heeft iemand de 9000 berichten persoon al een pb gestuurd?

Geplaatst:

O nee gerookte Piroska Gerookte vis en vlees ok, maar niet jezelf roken!

Geplaatst:

Vandaag gezien dat een regenton kapot is. We hebben het al vele keren proberen maken met silicone maar dat helpt niet. Het water stroomt er gewoon doorheen. En de ton was nog maar 1 jaar oud en heeft 59 euro gekost. Wordt een nieuwe ton voor dit jaar...

moestuinieren is als zwemmen of fietsen, je verleert het nooit

Geplaatst:

kit helpt meestal niet, lijm van de goede soort wel

probeer te achterhalen waar ie van gemaakt is (leverancier, merkje op de ton?) enkoop de goede lijm (pvc, hdpe,... )

Geplaatst:

Of koop voor 7 a 9 euro, wel duur, de twee componenten kneedbare Milliput white fine, die je ook onder water of op natte ondergrond kunt aanbrengen. Je zou het gat op kunnen vullen ermee, en aan de buitenkant dezelfde kleur geven - groen ws - als de ton. Bij het verven moet de modeleermassa wel droog zijn. Je kunt een gedeelte van de Milliput gebruiken voor het lek, en de rest nog een tijd bewaren. De restjes siliconenlijm moet je wel helemaal verwijderen.

Geplaatst:

Heeft iemand de 9000 berichten persoon al een pb gestuurd?

Ja en er is ook nog contact geweest....inderdaad druk met andere zaken, maar komt binnenkort wel weer eens kijken, aldus het antwoord.

Moet kunnen....it's a free country ....je suis charlie....ect.ect.ect...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.