Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:

was naar kip toch?..

(net zoals alle touristen menu's: krokodil smaakt naar kip, slang smaakt naar kip, alleen kip smaakt niet meer naar kip )

Geplaatst:

Krokodil naar kip en vis , kat lijkt op konijn, slang geen idee. Maar dat is wat mij gezegt is, zelf eet ik dat niet net als varken.

Geplaatst:

Haha Robo, je moet natuurlijk ook wel gelijk hard doorfietsen nadat je die klap gegeven hebt.

Hoewel dat ook niet altijd genoeg is... Ben ooit achtervolgd nadat ik de welbekende vinger heb geheven naar automobilist die, al rijdend over zebrapad en fietsenoversteek, achterom zat te kijken naar, schijnbaar voor hem, mooie vrouw en ons zodoende bijna aanreed.

Wij verder relaxed richting supermarkt gefietst totdat die halve zool mij daadwerkelijk poogde aan te rijden, ik kon nog net de stoep opknallen en vluchten richting de supermarkt. Auto knalde trouwens ook gewoon de stoep op dus had mij echt wel geraakt als ik er niet net voor weggeschoten was.

Vervolgens met fiets en al mijn supermarkt in gereden en geschuild in hun kantoortje.

Geschifte automobilist konden we vervolgens via de camera's volgen op zijn zoektocht naar mij in de supermarkt. Echt totaal geschift...

Lastig van die folders Marijke, en ze brengen ook nog eens zo weinig op voor al die moeite.

Heb vroeger ook veel folders moeten vouwen. Mijn moeder hielp ons ook mee gezien de enorme hoeveelheden en het tijdsbestek waarin ze bezorgd moeten worden.

Geplaatst:
:D

was naar kip toch?..

(net zoals alle touristen menu's: krokodil smaakt naar kip, slang smaakt naar kip, alleen kip smaakt niet meer naar kip )

Toen ik klein was reed mijn vader tweemaal per week naar de vroegmarkt in Gent, op de Vrijdagsmarkt en dat begon om zes uur.

Bijna elke keer nam hij katten mee die in Gent als konijn verkocht werden.

De Gentenaars hebben nooit gereclameerd hoor.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

En zie daar Willie is net zo een boefje als zijn vader prachtig

Om even on topic te blijven, even klagen ...

Een 2e kruiwagen heb ik vandaag niet kunnen doen, was te moe en kon niet meer van de bank komen. Morgen nieuwe poging, weer een het liefst 2 kruiwagens onkruid uit de bloemstrook te wieden en bij de kippen te egaal te harken.

Misschien ook de grond los maken bij de de kleine moestuin en kleine bed, waar de uien gepoot zijn.

We zullen zien hoeveel haalbaar is.

Geplaatst:

Kat van de moestuin buurvrouw heeft een hoop wortelen geruïneerd door vrolijk een gat tz graven en daarbij de wortelen uit de grond te krabben er zijn er genoeg dus geen drama maar leuks her ook niet

Geplaatst:
Krokodil naar kip en vis , kat lijkt op konijn, slang geen idee. Maar dat is wat mij gezegt is, zelf eet ik dat niet net als varken.

Alles wat exotischer is dan kip smaakt naar kip

Geplaatst:

Vandaag een dagje naar zee geweest. Terug op weg naar huis ruik ik iets vreemds. Ik kijk onder m'n schoen en wat zie ik? Een vieze hondendrol

moestuinieren is als zwemmen of fietsen, je verleert het nooit

Geplaatst:

leuk hoor nieuwe tuinders op het complex . NOT!!!

van die opgedirkte kouwe kak in een grote bmw met 3 banken vinden het normaal dat hun kinders pas gezette tuinbonen e.d bij tuinen verderop aan het uittrekken zijn ..en struiken van jong bloeisel te ontdoen .. en als je er wat van zegt .. ja het zijn kinderen he

Ja en let op je kiddies doe ik ook sterker nog die blijft op de tuin .. ze kan daar spelen en heeft haar eigen tuintje tis hier geen speeltuin zei ik...

wie denk je wel dat je bent .. wahahah moest zo hard lachen dat ze rood aanliepen..

heb ze duidelijk gemaakt dat het niet gewenst is..regel 1 blijf uit andermans tuin .. of ze er wat van aantrekken .. hmm afwachten maar.

acgh en meestal haakt dat soort na een half jaar al af.. meestal als ze terug komen van vakantie

ik haat mensen die achteloos aannemen dat er voor hun geen regels gelden

"Natura non nisi parendo vincitur "

Geplaatst:

't is net als in het verkeer die mensen met zo'n dikke bak.

denken dat ze alles mogen.

fatsoen hebben ze in ieder geval niet .

Hortus est amicus meus.

Geplaatst:

klaagje: heb net op de tv gezien dat ik geurenblind ben ......:

maxresdefault50751428601951.jpg

(hoezo, geen gevoel voor humor )

Geplaatst:

Spiksplinternieuwe decoupeerzaag. In elkaar gestoken & getest... werkt. Ok naar buiten ermee om de paletten zitbank te maken. Frrrts en niks meer, doet niets meer. Morgen mee terug naar de winkel

Geplaatst:

Jij hebt wel veel pech he geert

Geplaatst:

toch geen snoertje doorgezaagd hè

Geplaatst:

Nee nee dan was me dat.wel opgevallen ook nog is pech in de winkel, garantie? Ja, maar dan moet je het toestel met de post opsturen naar de leverancier...

Ding van 30 euro opsturen, verzendkosten zijn bijna even hoog denk ik. Volgende week is bellen of dat gratis kan met een sticker ofzo.

Geplaatst:

Misschien heeft de leverancier een antwoordnummer, dat is gratis.

Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.

Geplaatst:
Ding van 30 euro opsturen, verzendkosten zijn bijna even hoog denk ik.

Bij pakketjes tot tien kilo kost verzenden EURO 6,95.

Is het forum bij jullie ook steeds zo traag met laden? Echt heel irritant!

Geplaatst:

Leveranciers zitten meestal niet in belgie of nederland. Die zitten of in china of in duitsland, engeland etc.

Geplaatst:

Voor een decoupeerzaag? Bosch heeft in Nederland ook gewoon kantoren hoor, dat kunnen ze internationaal doorsturen met hun interne post.

Geplaatst:

Geen idee hoe de regels in belgië zijn. Maar je hebt in nl recht om te ruilen bij de verkoper. Die moet het dan maar uitvechten bij de leverancier.

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is

" De verkoper kan u dan aanraden om zelf contact op te nemen met de fabrikant. U hoeft dat echter niet te doen. De verkoper blijft verantwoordelijk. "

"Voor een reparatie of een nieuw product hoeft u niet bij te betalen. Moet u van de verkoper wel bijbetalen? Dan mag u de koopovereenkomst ontbinden. U hebt er dan recht op dat u uw geld terugkrijgt. "

aangepast door Gast

Geplaatst:

idd Gerrit, maar die fatsoensloze hebben het heeeeeeeeeel zwaar in de herfst met mij ghehe

"Natura non nisi parendo vincitur "

Geplaatst:

Kiala is mijn pakketje kwijt.

Je kunt je opgeven voor een vergoeding: van 3 euro nog iets. Alleen het versturen met Kiala kost al 4 euro!

Geplaatst:

Net terug na 3,5 uur ziekenhuis, manlief had zich gescheden in zijn duim. Diep en adres door, gehecht en verband. Nu pootje stil en droog houden.

Weg zaterdag, weg weekend, weg hondentraining, weer taxi en zuster spelen.

Ergste is ook nog, niet meteen na drukverband naar ziekenhuis. Nee eigenwijs niet willen gaan en dan als ik terug kom van boodschappen, toch maar wel gaan. En dan zeuren dat het zo druk is en lang moet wachten. En koud dat het daar in behandelkamer was, warmte mag niet om infectiedruk te verlagen.

Geplaatst:

Jammer hoor veel sterkte.

En ........ krijgen jullie nu een nieuw adres

Hortus est amicus meus.

Geplaatst:

Oh dat is flink balen Jane!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.