Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:
Wég met de Monarchie !!!!!

Wat een ontzettende flut schijnvertoning weer.

Een dure poppenkast is het...

Dat zou toch in deze "moderne" zogenaamde democratische tijden toch niet meer mogen voorkomen...

Hoe kan men toch zo gemakkelijk accepteren dat bepaalde mensen bóven andere mensen staan alleen omdat ze behoren tot een bepaalde familie? Ik vind het onbegrijpelijk...

Dan is er toch helemaal geen sprake van gelijkheid???

Echt zo ongelofelijk achterhaald...

Hoe is het mogelijk dat "het volk" (alleen dat al, wij het volk... ) dát ook nog massaal gaat vieren...

En dan een week later schijnheilig de bevrijding vieren? Welke bevrijding?? Wij zijn nog steeds bezet door deze monarchische familie die zichzelf op de troon heeft gezet.

Onbegrijpelijk... we leven in een vreemd onderdanig en hypocriet land...

Er is vandaag niets te vieren, dit is alleen maar erg treurig.

Oh... en ook behoorlijk aan de prijs... ze staan voor 40 miljoen op de begroting...

LEVE DE REPUBLIEK! LEVE DE REPUBLIEK!! LEVE DE REPUBLIEK!!!

Pffff.... dát lucht weer een beetje op...

http://www.volkskrant.nl/opinie/het-is-2013-hoog-tijd-om-eens-op-te-houden-met-de-monarchie~a3420455/

Haha 40 miljoen, Volgens mij halen ze het 100-voudige op als zij met een delegatie weer eens naar Saudi arabie gaan.

Edit: schijnmacht? Iedereen weet toch dat de koning zijn handtekening MOET zetten of hij wil of niet.

Geplaatst:

een presidentiële republieken is geen dure poppenkast? ik heb de afgelopen week met verbazing zitten kijken naar de amerkaanse praktijken. daar gaan ook bakken met geld over de balk zeg.

een president is dan een mix van Willem-Alexander + Mark Rutte. uiteindelijk staat die president (of het parlement bij een parlementaire republiek) ook boven 'het volk'.

op elke vorm is wel iets aan te merken. op een dictatuur nog het meeste en ik ben blij dat we daar niet in wonen.

Geplaatst:

kan ook in een communistisch land gaan wonen. Iedereen is daar ook gelijk maar toch niet helemaal gelijk

Geplaatst:

Kan ook blijven zitten waar je zit en met man en macht zorgen voor het einde van een tijdperk en beginnnen van een nieuw tijdperk. Iedereen zijn/haar eigen koning/koningin! Vrijheid, yeah!

Leve de koning!

Geplaatst:
Wég met de Monarchie !!!!!

Wat een ontzettende flut schijnvertoning weer.

Een dure poppenkast is het...

Dat zou toch in deze "moderne" zogenaamde democratische tijden toch niet meer mogen voorkomen...

Hoe kan men toch zo gemakkelijk accepteren dat bepaalde mensen bóven andere mensen staan alleen omdat ze behoren tot een bepaalde familie? Ik vind het onbegrijpelijk...

Dan is er toch helemaal geen sprake van gelijkheid???

Echt zo ongelofelijk achterhaald...

Hoe is het mogelijk dat "het volk" (alleen dat al, wij het volk... ) dát ook nog massaal gaat vieren...

En dan een week later schijnheilig de bevrijding vieren? Welke bevrijding?? Wij zijn nog steeds bezet door deze monarchische familie die zichzelf op de troon heeft gezet.

Onbegrijpelijk... we leven in een vreemd onderdanig en hypocriet land...

Er is vandaag niets te vieren, dit is alleen maar erg treurig.

Oh... en ook behoorlijk aan de prijs... ze staan voor 40 miljoen op de begroting...

LEVE DE REPUBLIEK! LEVE DE REPUBLIEK!! LEVE DE REPUBLIEK!!!

Pffff.... dát lucht weer een beetje op...

http://www.volkskrant.nl/opinie/het-is-2013-hoog-tijd-om-eens-op-te-houden-met-de-monarchie~a3420455/

R O O D zeker

Ongelooflijk, wat een gefrustreerd iemand is hier aan het woord .

Dit hoort volgens mij zelfs niet in deklaagbank thuis

aangepast door Gast

Hortus est amicus meus.

Geplaatst:
Haha 40 miljoen, Volgens mij halen ze het 100-voudige op als zij met een delegatie weer eens naar Saudi arabie gaan.

Edit: schijnmacht? Iedereen weet toch dat de koning zijn handtekening MOET zetten of hij wil of niet.

Ja idd, koningshuis is wel wat meer waard voor ons land dan een lullige 40 miljoen!

Schijnmacht ja. Als ze hun handtekening MOETEN zetten, ongeacht of ze wel of niet willen, dan hebben zij toch geen macht? Dat lijkt alleen maar zo omdat het hun handtekening is. Daarom: schijnmacht.

Geplaatst:

Oh Erny, wat mis jij vandaag een hoop plezier.

Jammer voor je!

Probeer eens wat positiever te zijn... 'k lees op het forum bijna alleen maar klaagzangen van je

Je weet toch ook wel hoeveel het Oranjehuis voor ons land betekent heeft en nog steeds doet!

Vanmiddag heb ik gezellig met een bewoonster van Philadelfia ons versierde dorp doorgewandeld en

bij het beachvolleybal een ijsje gegeten.

Ik had het, trouwens net als vanmorgen de Koningsdag in Dordt, voor geen goud willen missen

Geplaatst:

van erny alleen maar klaagzang? dan lees je denk ik een ander forum dan ik lees

daarbij, het is hier de klaagbaak. makkelijk over te slaan mocht iemand geen geklaag willen lezen/posten.

Geplaatst:

Goed lezen, Loes: BIJNA alleen maar klaagzang!

Maar je hebt gelijk, je kunt het overslaan, maar de enorme overdaad aan Smilies trok mijn aandacht.

Soms kun je mééleven met de klaagzangen, en soms je ergeren ...en dat is mijn klaagzang

Geplaatst:

BIJNA alleen maar klaagzang klinkt alsnog heel negatief.

Geplaatst:

Dat zijn de meeste bijdragen van haar toch ook.

Hortus est amicus meus.

Geplaatst:

Alleen maar klaagzangen van Erny hier op het forum? Wat een bullshit! Erny is een van de meest aardige lieve , behulpzame en leuke formleden! Die van het Koningshuis mag vinden wat ze wil!

Ben het totaal niet met haar eens wat het koningshuis betreft, ik ben echt erg, ik vind dat de Koning de BAAS hoort te zijn! Sorry Erny!

Maar Erny alleen maar negatief? Dan hebben we het zeker niet over dezelfde Erny! Zo.....ik heb gezegd!

Geplaatst:

.... Die van het Koningshuis mag vinden wat ze wil! ......

en

Wij die van Erny mogen vinden wat we willen.

Hortus est amicus meus.

Geplaatst:
  • Auteur

De klaagbank is niet bedoeld om te klagen over elkaar en / of persoonlijke aanvallen te plaatsen. Je mag in de klaagbank (en babbelthuin) bijna alles zeggen, maar wel op een fatsoenlijke manier en zonder anderen te kwetsen of persoonlijk aan te vallen.

Geplaatst:

Dank Jorg, ik wilde net reageren.

Er wordt hier op de vrouw gespeeld daar ben ik het niet mee eens. Ophouden dus!!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Eens met Erny. Een zichzelf respecterende democratie heeft geen koningshuis. Dit land is nota bene groot geworden als de eerste moderne republiek.

Ik doe mijn deel om de monarchie ten gronde te richten en kweek dit jaar de eerste republikeinse bloemkool!

Geplaatst:

Ho Jorg even een en ander doorlezen dan kom je er van zelf achter wie er kwetste.

Misschien geen lid van ons forum, maar wel de belangrijkste persoon (familie) in ons land op persoonlijke titel aangevallen.

Dat vindt en vond ik heel, heel erg jammer, en negatief, maar het is wel in de trant van "E"

Ik ga er verder geen energie meer in steken maar ik sta achter wat ik gezegd heb en houdt het voor gezien qua dit onderwerp.

Het gaat toch niets opleveren denk ik.

Hortus est amicus meus.

Geplaatst:

Probeer eens wat positiever te zijn... 'k lees op het forum bijna alleen maar klaagzangen van je

whut?!? lees jij dan alleen de verkeerde topics ofzo? Besides; met zo'n pootongeluk heb je ook best recht op klagen me dunkt!

Geplaatst:

Hier wil ik nu even over klagen : stelletje wild plassers(slechts een greep uit de vele foto's)

2015-04-27-1329351430164395.342015-04-27-1571961430164396.232015-04-27-1511931430164398.24

Ik was nog net optijd voor ze mijn tuin in zouden stappen.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

gatver. ook lekker tussen de planten.

Geplaatst:

Bah!

Hoe halen mensen het in hun hoofd?

Geplaatst:

Ja idd, koningshuis is wel wat meer waard voor ons land dan een lullige 40 miljoen!

Schijnmacht ja. Als ze hun handtekening MOETEN zetten, ongeacht of ze wel of niet willen, dan hebben zij toch geen macht? Dat lijkt alleen maar zo omdat het hun handtekening is. Daarom: schijnmacht.

Ik bedoelde meer dat schijnmacht een understatement is ^^

Geplaatst:

De man met het bordje Leve de republiek Nederland..daar kan ik me wel in vinden trouwens. Die met: Weg met de Bovendanen vond ik vooral heel grappig..wat mij betreft hoeven ze niet weg..een ander beroep misschien. Verder heb ik vooral medelijden met deze lui..misschien heb je veel geld en aandacht, maar geen leven toch? Zag je die arme kindertjes in hun capejes..ga toch lekker spelen...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Grrr.. op zoek naar mijn voorraad eigen geoogste tomaten- en auberginezaden, zojuist alle kastjes en dozen die ik - lopend met krukken - kon bereiken ondersteboven gekeerd. Geen zaden te vinden Voor een ruilbeurs waren ze in plastic tasje gestopt dat bij terugkomst niet meteen is opgeruimd, maar een tijdje door de woonkamer verplaatst werd. Hopelijk heeft vriendlief ze niet weggegooid bij een van zijn uitbarstingen dat hij het tuincentrum in huis zat is...

Geplaatst:

Anna ik hoop dat je je zaden nog terug vind. Wel balen zeg.

Appelvrouw ik ben het helemaal eens amalia gaat binnenkort naar het gymnasium en dan wordt ze echt niet als een gewoon kind vrij gelaten nee als ze naar school fiets dan zullen er veel bewakers om haar heen fietsen. Net zoals dat alle 3 de kinderen al een beugel hebben belachelijk vind ik dat. Wat maakt het uit dat je niet helemaal tip top bent aan iedereen is wel wat op of aan te merken.

Helaas kan ik de komende tijd niet veel anders dan tv kijken en een beetje gesprekken onderhouden met vrienden en kennissen via messenger. Dit omdat praten momenteel moeilijk gaat met veel pijn. En zeer snelle stijgende koorts van 36.5 naar 39.6 in Nog geen half uur. Daardoor ging ik ijlen en dacht ik dat ik bij mijn schoonouders was. Ook had ik zoveel pijn midden in de nacht dat ik dacht dat mijn laatste uren waren ingegaan.

Gisteren na een avond daarvoor en nacht met veel pijn thuis te liggen met steken in me buik en een gevoel van een zware ijzeren bal op me borstkas. Kon ik pas gisterochtend om half 8 naar de doktersdienst. Dit omdat we geen oppas hadden voor de kinderen en die laat ik echt niet alleen. Ondertussen ging het zo slecht dat ik amper nog kon staan of lopen bij de doktersdienst dan ook in een rolstoel verplaatst. Helaas kan de arts geen uitsluitsel geven over wat ik heb. Momenteel heb ik een zware kuur van 7 dagen en dan 2 per dag. De vermoedens zijn of de ziekte van kroon of reuma. Maar omdat ik ontzettend veel buikpijn heb vermoed ze de ziekte van kroon. Ook omdat ik momenteel veel klachten heb van zere gewrichten. Ik ben al een tijdje aan het sukkelen met zere ontstoken vingerkootjes en warm kloppende stekende knie

Mocht ik naar de kuur nog veel pijn hebben moet ik naar me huisarts zo in zo voor een verwijzing van een reumatoloog of maag darm arts

Helaas voel ik me vandaag nog steeds goed ziek. Maar geduld is een verijsde zij de arts gisteren.ook heb ik sinds vanacht er een forse oor en keel ontsteking Door de slecht weerstand dus dat is er ook nog bij gekomen.

Ik ben super blij met mijn man die zoveel voor me doet. Hij is net naar de tuin geweest om te kijken of er nog wat gedaan moest worden.

Hij kwam terug met een maggiplant die de buurman naast mij bijna had genekt. Dus nu staat er een maggi in onze huis tuin.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.