Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:

Prettig gestoord, hoe gaat het met je pootje?

Geplaatst:

Artrose, in de rechter schouder en ik ben rechts natuurlijk.

Bij momenten kan ik die arm niet bewegen.

Al één spuitje met cortisone gehad, een maand terug ongeveer en nu zal ik al moeten terug gaan, is wel rap vind ik.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Ai arme Willy, beterschap met je slijtage.

Geplaatst:

Klacht;

Door een afgebroken stukje bot, wat inmiddels al weer vast is gezet, niet naar rowwen heze slotconcert kunnen dit weekend.

Is al 8 weken geleden gebeurt, kan nu met fysiotherapie beginnen maar mag nog niet lopen op die knie.

Zit al 8 weken op de bank, en daar komen nu nog 3 a 4 weken bij

Omdat het kan.

Geplaatst:

Klacht gegrond verklaard. Heel vervelend zoiets, kan je niet met een rolstoel erheen? Heb ik ook gedaan bij Prong.

En bankzitten is erg lastig... zeker voor zo'n actief gastje als jij. Sterkte ermee!!

Geplaatst:

Niet geweest. En met een rolstoel zou niet gaan denk ik want het is zon drukte en geduw daar, daar kun je weinig doen met een rolstoel

Mn vrienden hadden gelukkig een sjaal meegenomen die nu mooi op de hoedeplank van de auto ligt

Omdat het kan.

Geplaatst:

Sterkte Guus! Houd er wel rekening mee dat het niet zo snel geneest als je graag zou willen. Dan kan het misschien alleen maar meevallen als het toch sneller geneest Het is inmiddels een jaar na de operatie aan mij enkel (bot- en kraakbeenschade), en het is nog niet helemaal goed. Ontsteking door irritatie en er zit een boel littekenweefsel in de weg, dat nota bene is ontstaan door de operatie

Willy, is dat zo'n cortisone-injectie met verdovingsmiddel (werkt 1 dag) erin, onder echogeleiding ingespoten? Die krijg ik volgende week in mijn enkel...is het een pijnlijke injectie? Heeft het wat geholpen bij u?

Geplaatst:

Ik heb meerdere nieuwe boeken te koop staan op een website waar je je eigen webwinkel aan kunt maken.

Nu zegt alleen de beheerder van deze website ook al zijn jouw boeken nieuw en zelfs in het plastic ze zijn toch tweedehands dus er moet een banner boven waarop staat tweedehands en niet een banner waarop staat nieuw.

In principe klopt dit wel maar ben ik het er toch niet mee eens omdat ik die banner tweedehands er niet boven wil hebben staan, ik denk dat nieuwe boeken namelijk meer klanten aan trekken. En de kans dus groter is dat ik mijn boeken verkoop waar het uiteindelijk toch om draait.

Nu heeft de beheerder dus mijn webwinkel aangepast en overal tweedehands boven gezet.

Gisteren heb ik dit weer veranderd door de optie te kiezen om er geen banner boven te plaatsen. Ervan uit gaand die optie is er dus?? Iedereen blij.

Nu keek ik net en alles is weer veranderd in tweedehands en ook nog zonder te melden.

Ik wil die boeken eigenlijk niet eraf halen want ik heb er best wel tijd in gestoken maar zo komen we denk ik ook nergens?

Wat denken jullie?

Geplaatst:

niet erg netjes van de beheerder om dat zonder overleg te doen.

Definitie Tweedehands:

"eerder door iemand anders gekocht en gebruikt"

"Tweedehands is de aanduiding voor goederen die al bij iemand anders in eigendom voor het gebruik zijn geweest".

dus iets wat in jou bezit is geweest maar niet is gebruikt (niet gelezen, nog in plastic) is geen tweedehands product.

Geplaatst:

tsja, het probleem zit m bij de webbeheerder denk ik, niet bij de boeken; zelfs MP laat gewoon "nieuw" toe

beetje een controletype lijkt me, staat zoiets niet ergens in een reglement van de website?

je zou kunnen overwegen een eigen webstek in te richten, ikzelf zit voor een paar tientjes per jaar bij hosting2go

dat is erg luxe, ik kan zelf makkelijk betanden delen, aparte mailadressen maken, een eigen wordpress onderhouden, een webwinkel etc. en zij regelen de backups en beveiliging

Geplaatst:

Ik probeer fantasie boeken te verkopen en dit is daar speciaal een site voor dus leek me wel ideaal.

Maar de beheerder geeft aan dat de banner nieuw alleen bedoeld is voor auteurs en hun eigen boeken.

Wat volgens mij ook niet helemaal juist is?

Ik was alleen al 2 keer een beetje boos om het hele gebeuren dat ik even niet in nette bewoording mijn ongenoegen op de site kon zetten

Geplaatst:

UPC-Ziggo is vandaag al 3x uitgevallen. Grrrrrrrrrrr

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

naar!

hier vorige week een korte kpn storing maar ik kon nog inbellen met mijn oude xs4all brrrrrzzzzz, tuuuuutttt, rubbelrubbelrubbel

Geplaatst:

Hier werkt de pc niet meer mee, heel traag geworden en hij valt dikwijls stil.

Dan hoor ik een ping en alles is gelijk zwart.

Vervelend is dat, zeker omdat ik er zelf niets aan kan doen.

Geplaatst:

Nix aan kan doen? Dat geloof ik niet... je kan verschillende dingen doen en testen of dat iets oplost.

Doe je wel eens onderhoud Willy? Beetje aan schijfopruiming doen, defragmenteren... dat soort dingen.

En heb je de kast wel eens opengemaakt om daar al het stof van de ventilatoren en elders weg te halen? Als de ventilatoren niet snel genoeg kunnen draaien dan wordt de processor te warm en schakelt ie uit...

@Robo... heel herkenbaar dat geluid... echt iets van vroeger!! Sterkte met je tijdelijke gemis.

Geplaatst:

Erny, ik heb hem met de compressor uitgeblazen en het werkt weer perfect, kwam veel stof uit hoor.

Geplaatst:

Wat gezelligheid zoeken? Dan moet je hier wezen, op de klaagbank.

Ik had ooit een diskette met het spel RISK erop, die kon ik in de pc stoppen en dan urenlang RISK spelen, ik tegen 2 computerspelers.

Gewoon de eenvoudigste uitvoering, vlakken en cijfers.

Diskette heb ik niet meer, en ook geen pc meer waar die in zou passen.

Dus ik googelen en onder de naam van Domination zou het spel bestaan en kon ik het misschien weer eens spelen na lange tijd...

Ikke downloaden en bats. Trojaans virus en allerlei malware mee gesnoept, kon het internet niet meer op, behalve met de Firewall uit.

Gauw een kopie gemaakt van mijn afbeeldingen op een USB stick, want ik verwachtte een fatale computercrash.

Zoeken naar hulpprogramma's, die wel te vertrouwen waren, in plaats van de valse virusscans enz...

De rest mag in de jubeltrommel, want dankzij een paar fijne antimalwareprogramma's ben ik er weer uit en werkt alles weer.

Dus tot zover de klachten!

Terug on topic: maar ik kan nog steeds geen RISK spelen, klaaaaag!

Geplaatst:

Oefffff, wat een nachtmerrie Huub

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Ook niet op Hyves of in de app. store?

Op Hyves alleen een account aanmaken.

Geplaatst:

Terug on topic: maar ik kan nog steeds geen RISK spelen, klaaaaag!

en hier?

Geplaatst:

Ja die doet het wel!

(alleen nog even kijken of die het in IE beter doet, want: Firefox browser version 42 is not working well with Java Version J8U65. We recommend using the latest version of Internet Explorer 11)

Had er verschillende geprobeerd, maar deze heeft een mooi speelveld en lijkt het meest op wat ik gewend was, bedankt Rob0!

Geplaatst:

klaagje: gister mijn vakantielaptopje even willen backuppen voorjeweetnooit....moet ie eerst 68 "updates" ophalen van meneer Windows, is nu 12 uur bezig.....na 3 keer opnieuw opstarten....

Geplaatst:

Ik heb vrijdag van 6.00 uur tot 18.00 uur gewerkt.

Volgens sommige collega's vandaag was dat niet genoeg en had ik zaterdag ook wel gewoon kunnen komen werken.

Geplaatst:

Die collega's kunnen mooi praten, laat me raden zij hebben minder uren gewerkt

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.