Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbank #3

Featured Replies

Geplaatst:

@angela, na tien jaar als copywriter en schrijfcoach gewerkt te hebben heb ik daarnaast nu mijn eerste roman af! Het gaat om een Engelstalig manuscript, dat geschreven is voor de Amerikaanse markt en zich ook in Californië afspeelt. De normale gang van zaken in de US is dat je eerst een agent zoekt, die jouw manuscript daarna probeert te verkopen aan een van de grote uitgeverijen. Ook buítengewoon normaal is het schrijven van honderd 'query letters' naar die agenten en het krijgen van minstens negenennegentig afwijzingen...

Ik ben dus eigenlijk pas net begonnen.

NB. Het is wel rot, hoor, maar het hoort er ook een beetje bij. En bovendien voelt het als een soort 'afhardingsproces' waardoor ik mezelf steeds meer als professioneel auteur ga zien (heel goed voor mij!).

Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir

Geplaatst:
Over cloches gesproken, zoiets lijkt me dus heel erg handig:). Wie goed is met het lasapparaat heeft het zelf zo gemaakt.

geniaal! hebben!

Geplaatst:

Morgen school Daar gaan mijn dagen vol moestuinieren.

Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!

Geplaatst:

Gisteren ontdekt dat er 3 rijen sla conpleet verdwenen zijn. De plantjes waren nog niet zo groot. Nadat ik de grond had omgewoeld kwamen de daders zich eindelijk melden: emelten

Geplaatst:
Morgen school Daar gaan mijn dagen vol moestuinieren.

tsja, naar school... is besmettelijk... hier gaan er ook duizenden

ze zeggen dat je er slimmer van wordt

kun je beter moestuinieren in minder tijd

heb je meer tijd voor school...ga naar regel 2

Geplaatst:
ze zeggen dat je er slimmer van wordt

kun je beter moestuinieren in minder tijd

Daag hem nou niet uit RobO

zometeen heeft hij en diploma's en vindt hij tuinieren nog leuk ook

gr Adriaan

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Geplaatst:

Windows 10 geinstalleerd wat een flop!

Geplaatst:

Vandaag grrrrrroene luizen op 1 van mijn honingbessen. Gisteren de eerste naaktslak vanuit de kas zwemles gegeven. Is gezakt voor zijn/haar examen.

Geplaatst:

@ Angela: gauw terugzetten, nu kan het nog

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Kan dat nog?

Hier blijven we maar van die vervelende meldingen krijgen op ons scherm die de gratis download aanbevelen.

Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!

Geplaatst:

Ontzettend irritant ja. Zo zetten ze je onder druk; gewoon pesterij

Volgens mij kun je de eerste maand nog terug naar je oude versie. Zeggen ze

Ik heb laatst opgezocht hoe ik daarvan af kon komen (gezocht op: Windows 10 pop up, wel uitkijken!).

Ik las dat Windows sowieso alvast updates installeert voor het geval je 'later' overstapt naar Windows 10. Dat wil ik ook niet hebben

Ik blijf mooi bij 8.1

Een van de dingen die je kunt doen is update KB3035583 verwijderen en updates in het vervolg controleren voor het installeren, want anders drukt Windows hem er toch weer stiekem tussen

Ik krijg nu nog maar een enkele keer die pop-up

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Geplaatst:

Ik had hem geblokkeerd maar op een gegeven moment begon hij toch te instaleren misschien omdat ik hem in het begin gereserveerd heb?

Mijn computer staat zo afgesteld dat en niets geïnstalleerd mag worden zonder toestemming maar was deze keer niet gevraagd wel voor de updates die nu iedere keer binnen komen.

Hij zit er nu sinds zondag op en tot nu toe ben ik echt niet tevreden je mag hem binnen de maand nog terug zetten.

Hij vraagt alleen je wachtwoord voor 8.1 en ik heb zo geen idee wat mijn wachtwoord is en of ik dat wel een heb gehad.

Die meldingen kun je trouwens uitzetten als het goed is.

Geplaatst:

Ik vond de tuin zo droog en heb dus maar alles water gegeven. Een kwartier later regent het pijpenstelen In het vervolg eerst maar even de buienradar checken

Geplaatst:

je kan terug maar of dat zin heeft? de kans is steeds groter dat het er gewoon wordt doorgedrukt omdat windows wil dat iedereen over gaat op windows10.

ik merkte trouwens ook dat de update naar windows10 wat kuren had. maar een schone installatie van windows10 werkt prima. misschien dat helpt?

Geplaatst:

Wat ik her en der lees is dat het misschien verstandiger is om de update later te doen dan zijn misschien de ergste kinks eruit.

Ik heb er in ieder geval enkele:

mijn spellen zijn in sepia niet de gehele tijd vanmiddag was er een rood toen gingen we richting grijs en uiteindelijk sepia, spel van gisteravond was ook in sepia van morgen gewoon normaal zoals het hoort.

Als ik hier typ en ik wil bijv. een regel omhoog gaat dat niet met de muis ik moet de pijltjes gebruiken.

Spellingscontrole doet het wel maar kan hem dan niet met de muis aanklikken en ook werkt de touch screen niet de gehele tijd.

Er loopt nogal een keer iets vast.

Mijn agenda is leeg al mij afspraken van dit jaar maar ook die er al voor vorig jaar in stonden zijn weg.

Bij Facebook als ik daar iets typ komen de letters nogal eens door elkaar te staan die krijg ik dan ook nog eens bijna niet weg.

De startpagina van het caviaforum waar ik ook lid van ben ziet er erg vreemd uit die hebben ook een bewegende banner met foto's van die week bij mij is er nu soms niets te zien.

Ik kan nog wel even doorgaan, ik heb her en der al gekeken op het internet en ik ben niet de enige met deze problemen.

Geplaatst:

oei dat zijn best vervelende problemen, heb je al geprobeerd om je drivers te updaten?

er zijn idd heel veel rare problemen. gek genoeg vooral bij het updaten en minder bij een schone installatie. was vorige week bij onze computerzaak en werd daar ook bevestigd, daar raden ze ook een schone installatie aan. dus als dat een mogelijkheid is zou ik dat zeker proberen.

Geplaatst:
Ik vond de tuin zo droog en heb dus maar alles water gegeven. Een kwartier later regent het pijpenstelen In het vervolg eerst maar even de buienradar checken

Haha ja, ik stond net buiten met mijn gietertje en ik kreeg een paar dikke regendruppels in mijn nek. Heb toch de kleine potjes die er wat droog uitzagen maar een scheutje gegeven. De buren zullen nu wel denken dat ik echt gek geworden ben, planten water geven in de regen.

Geplaatst:

We zijn maar een beetje raar Pippi !!

Verder heb ik niks te klagen vandaag

Geplaatst:

Geen verbinding, Ziggo bellen... Callcentrrjongen erg verbaasd dat ik nog een zwaar verouderd afgeschreven model modem gebruik. En die trekt het dus nu niet meer.

En het zal wel tot woensdag kunnen duren voor de nieuwe hier is. Spoedmonteurs zijn ook allemaal al ingepland dus blijkbaar hebben zij geen tijd om een modem bij mij af te geven.

Vorig jaar had ik ook problemen en na flink volhouden en doorzeuren bleek het muurkastje het probleem te zijn. Daar hebben ze toen n nieuwe van opgestuurd, anders had ik twee weken op monteur moeten wachten.

Wat ik nou niet begrijp en erg nalatig vind is dat dat Ubee modem toen ook al afgeschreven was maar ze die toen niet gelijk hebben vervangen.

Reactie was dat ze 2 miljoen klanten hebben bla bla bla. Blijkbaar kan de organisatie dus zn klantenbestand niet aan en kan dus ook geen service leveren.

En blijkt ook nog dat de servicebalie in Groningen ook is verdwenen. Zwolle of Leeuwarden zijn nu dichtsbijzijnd. Echt superhandig!

Jullie snappen vast wel dat ik mij behoorlijk genaaid voel en zeker een schadevergoeding wil.

Maar dat helpt mij nu niet verder.

Geplaatst:

Ooooooooooooooooooo, Ziggo, help!! Wat een drama is dat. Heb daar ook een heel gezeur mee , ik gooi alles er straks uit, ga over op een schotel (d'r is toch niets zinnigs op tv,ook niet op demand) voor de programma's die ik dan wel eens kijk,en ga verder internetten via de satelliet.

Geplaatst:

En blijkt ook nog dat de servicebalie in Groningen ook is verdwenen. Zwolle of Leeuwarden zijn nu dichtsbijzijnd. Echt superhandig!

oei, nog een extra rede voor ons om nooit meer terug te gaan naar ziggo.

als alles functioneert is ziggo prima, maar zodra er problemen waren ging ongeveer alles mis wat er mis kon gaan. de servicebalie is elke keer de redding geweest. het laatste beetje service is nu dus ook weg

het Ubee modem is nu dus alweer verouderd? ik wou zeggen daar heb ik er nog een van liggen aangezien we geen opstuur bericht hebben gehad. maar daar heb je dan waarschijnlijk ook niets aan.

Geplaatst:

Nou misschiien wel als ie het nog doet...

Geplaatst:

Ff gevraagd en dat gaat helaas niet loes.

Geplaatst:

dat is jammer.

zal dat ding dan maar weggooien als ik het met het opruimen van de zolder tegen kom.

Geplaatst:

Ik vind mezelf een beetje zielig omdat ik morgen niet naar de Moestuinforumdag kan komen

"Begint vast te duimen dat de volgende op zondag gaat zijn"

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.