geertlaurent Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 (edited) Hoi allemaal, Ik ben een jonge papa van 2 uitbundige kindjes en ben een spiksplinternieuwe moestuinder. Ik heb vroeger vanaf mijn 3 jaar tot mijn 17de altijd een (sier)tuintje gehad bij mijn grootmoeder waar ik na school vaak vertoefde. Nu ik 30 en gesetteld ben begint het weer te kriebelen, de siertuin van onze nieuwbouwwoonst is klaar dus nu gaan we aan de moestuin beginnen. Nooit eerder gedaan maar letterlijk al 100'den moestuin boeken verslonden het afgelopen jaar en vorig jaar wat geoefend en zaden bij elkaar gezocht. Echt veel plaats voor de moestuin heb ik niet maar ik hoop tegen volgend jaar een (volkstuin) perceel te vinden. Ohja ik ben ook lid van de lokale Tuin(h)ier vereniging en hoop dat ons 3 jarig zoontje het tuinieren mee wil ontdekken. Ik hoop dat de vele aardbeien, druiven en frambozen onze zoetebek over de streep trekken Edited March 15, 2014 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted March 14, 2014 Share Posted March 14, 2014 Welkom en ga je ook een eigen moestuin blog aan maken hier op ons mooie forum ? zie : blog/ Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted March 15, 2014 Share Posted March 15, 2014 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted March 15, 2014 Author Share Posted March 15, 2014 @stan: ik twijfel nog een beetje. Zou het niet graag opstarten om er na een maand al de brui aan te geven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Welkom, leuk dat de opvolging al deel neemt. Vroeg geleerd is oud gedaan, zoiets? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Welkom! Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted March 16, 2014 Author Share Posted March 16, 2014 Welkom, leuk dat de opvolging al deel neemt. Vroeg geleerd is oud gedaan, zoiets?Al krijg je wel bijna een hartaanval als die opvolging plots in uw moestuinbak kruipt om een plantje aan te wijzen Gelukkig was ik vandaag pas bgonnen met zaaien en planten in de meterbak en sneuvelde er gelukkig niks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connie Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Welkom Geertlaurent Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eveline68 Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Welkom... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skoebidoe Posted March 16, 2014 Share Posted March 16, 2014 Heel erg welkom! Ik kijk al uit naar je ervaringen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts