Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Nieuwe Tuinier stelt zich voor.

geertlaurent

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik ben een jonge papa van 2 uitbundige kindjes en ben een spiksplinternieuwe moestuinder. Ik heb vroeger vanaf mijn 3 jaar tot mijn 17de altijd een (sier)tuintje gehad bij mijn grootmoeder waar ik na school vaak vertoefde. Nu ik 30 en gesetteld ben begint het weer te kriebelen, de siertuin van onze nieuwbouwwoonst is klaar dus nu gaan we aan de moestuin beginnen. Nooit eerder gedaan maar letterlijk al 100'den moestuin boeken verslonden het afgelopen jaar en vorig jaar wat geoefend en zaden bij elkaar gezocht. Echt veel plaats voor de moestuin heb ik niet maar ik hoop tegen volgend jaar een (volkstuin) perceel te vinden.

Ohja ik ben ook lid van de lokale Tuin(h)ier vereniging en hoop dat ons 3 jarig zoontje het tuinieren mee wil ontdekken. Ik hoop dat de vele aardbeien, druiven en frambozen onze zoetebek over de streep trekken

Edited by Guest

Welkom, leuk dat de opvolging al deel neemt. Vroeg geleerd is oud gedaan, zoiets?

Al krijg je wel bijna een hartaanval als die opvolging plots in uw moestuinbak kruipt om een plantje aan te wijzen

Gelukkig was ik vandaag pas bgonnen met zaaien en planten in de meterbak en sneuvelde er gelukkig niks.