aalterse-willy Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 Nu ze gaan bloeien zal ik het beter zien hé Ik dacht dat er meer blauw aan was.Als ik er heb die meer blauw hebben dan stuur ik die wel op. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
angela († maart 2025) Geplaatst: 29 april 2014 Geplaatst: 29 april 2014 Nee joh dat hoeft niet deze zijn ook erg mooi.En zo hebben we de volgende keer weer iets te ruilen Quote
jasmin Geplaatst: 1 mei 2014 Geplaatst: 1 mei 2014 van wie was die pioenroos met rood blad op de uitdeeltafel Is daar een speciale handleiding bij (ik weet niks van pioenrozen, behalve dat ik ze mooi vind) Ze staat inmiddels naast de delphinium van Bit, in onze algemene tuin, helemaal in het zicht. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Indy Geplaatst: 1 mei 2014 Geplaatst: 1 mei 2014 Ik denk dat die bij ons wegkwam.Het is een barbieroze ,en je hoeft m alleen maar in je tuin te zetten.Het zal nog wel enige jaren duren voordat ie bloeit.Dit is de bloeiende brugmansia die je mee hebt genomen voor je man. Quote
jasmin Geplaatst: 1 mei 2014 Geplaatst: 1 mei 2014 Jáááren?? Dan heb ik heb haar verkeerd gezet. Het lijkt trouwens alsof er een bloemknop in zit. Maar ja... ik heb geen verstand van pioenrozen... Die Brugmansia is prachtig. Hij staat nu in een pot in de vensterbank. Eerst maar eens goed doorwortelen en blad maken. Die ga ik lekker voorlopig binnen vertroetelen. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
kenbeimer Geplaatst: 2 mei 2014 Geplaatst: 2 mei 2014 Waar ik voor kwam, zaden. Benieuwd naar deze kanjers. Klopt het dat dit Stiense pronkbonen zijn? Of is dit Lady di? Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
angela († maart 2025) Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 Die munt van Bit gaat erg goed!Ik ruik alleen bij de appel geen appel maar bij die van het tuincentrum ruik ik dus ook geen appel. Klopt dit??En in de Ipomea purpurea zit al een bloem Quote
Bit Geplaatst: 12 mei 2014 Auteur Geplaatst: 12 mei 2014 Dat kan geheel kloppen hoor. Sorry, sorry : geen naamgevings-schuld hier bij mij. Ik verzin die namen niet . Erger dan jouw appelmunt: de meeste munten hebben namen, die niets met de geur van doen hebben. Sommige ook wél trouwens hoor ( of een beetje ), maar de meesten eigenlijk niks. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 Pioenrozen kunnen wel een paar jaar wachten van bloeien na verplanten ja.Kenbeimer, dat is zaad van de pronkboon.Angela, sorry nogmaals voor de verkeerde irissen, ik heb de gele afgestekt en de blauwe laten staan. Die geel/blauwe daar kan ik volgend jaar wel wat van mee nemen.De blauwe zijn echt wel donkerblauw.En die breng ik zeker mee de volgende keer. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
appelvrouw Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 Dat is mooi, die wil ik ook zo graag Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
kenbeimer Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 Willie, ik weet dat het een Pronkboon is, maar ik was nieuwsgierig of dit de Stiense pronkboon of de Lady di pronkboon is (of een andere) Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
angela († maart 2025) Geplaatst: 12 mei 2014 Geplaatst: 12 mei 2014 Die gele doet het wel heel goed hoor Willie hij is eind april begonnen met bloeien en hij geeft nog steeds bloemen, dat had ik het eerste jaar nog niet echt verwacht.Maar hou me ook aanbevolen voor de blauwe Quote
spike Geplaatst: 14 mei 2014 Geplaatst: 14 mei 2014 Hallo, allemaal Op de zadentafel lag ook komkommer zaad In een origineel zakje. Hier heb ik er 1 tje uitgepaktIk ben alleen de soort vergeten op te schrijven. Heeft iemand een idee? iemand had ook een komkommer plantje in een vierkant potje er neergezet zonder naam iemand een idee wat het soort is? Ja was makkelijker geweest als ik het de volgende dag al gevraagd had maar toen was ik nog niet zo nieuwsgierig en nu heb ik nog meer komkommers en wil de verschillen beter bij houden. Quote
weknow Geplaatst: 14 mei 2014 Geplaatst: 14 mei 2014 Op de zadentafel lag ook komkommer zaad In een origineel zakje. Hier heb ik er 1 tje uitgepaktIk ben alleen de soort vergeten op te schrijven. Heeft iemand een idee? Ik dacht dat het "Beth Alpha" was..... Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Piroska Geplaatst: 14 mei 2014 Geplaatst: 14 mei 2014 Ik heb ook een komkommervraagje. Ik heb een komkommerplantje van de zaailingentafel en er staat op: ronde komkommer. Is dit de citroenkomkommer of een andere soort? Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Stan Geplaatst: 14 mei 2014 Geplaatst: 14 mei 2014 Vragen niet echt maar meer van die ronde komkommer is hier niet meer net als de rocoto en de lufia'sluffa (Alles van september heb ik wel nog en nu ) Dus Jorieke en Geedee, als jullie nog zaden hebben ? hoor ik graag of ik er enkele van kan krijgen/ruilen e.d. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Jorieke123 Geplaatst: 14 mei 2014 Geplaatst: 14 mei 2014 Stan, ik weet niet of je die luffa nu ng kan zaaien.. die moet altijd wel vroeg. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geedee Geplaatst: 14 mei 2014 Geplaatst: 14 mei 2014 Stan je hebt pm Ik heb nog n vraag aan Bit. Ik heb van jou een plantje gekregen en daar staat Basil op t kaartje...ik dacht dat t munt was maar twijfel nu.....weet jij t nog? Quote
Stan Geplaatst: 14 mei 2014 Geplaatst: 14 mei 2014 Jorieke en Geedee, dank je wel. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Bit Geplaatst: 14 mei 2014 Auteur Geplaatst: 14 mei 2014 Basilicum munt ! ( is mijn luiheid in schrijven ( of overgehouden uit mijn jaren in vs )) excuus ! Quote
spike Geplaatst: 15 mei 2014 Geplaatst: 15 mei 2014 Op de zadentafel lag ook komkommer zaad In een origineel zakje. Hier heb ik er 1 tje uitgepaktIk ben alleen de soort vergeten op te schrijven. Heeft iemand een idee? Ik dacht dat het "Beth Alpha" was..... Ik heb ook een Beth Alpha maar volgens mij is het blad anders. Het was wel F1 zaad dat weet ik wel Quote
kenbeimer Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 Twee van mijn drie pronkbonen schieten de lucht in. De derde begint ook, maar gaat iets minder snel. Ik weet dat het pronkbonen zijn, maar ik was nog wel nieuwsgierig naar het subsoort, als iemand dit weet? Ik heb al 3 namen gevonden die overheen komen met het uiterlijk van de bonen: Stiense pronkboon, Lady di, Groningse pronkbonen. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
spike Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 bit zei toen dat het kievits bonen waren tegen mij. Quote
appelvrouw Geplaatst: 28 mei 2014 Geplaatst: 28 mei 2014 Weknow: ik had twee soorten peulen gezaaid, en dacht dat het jouw gele peulen ware die het niet deden..maar het was de andere soort, want ik heb gele peultjes aan mijn planten...het begint net Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 29 mei 2014 Geplaatst: 29 mei 2014 Ik vroeg me af hoe het met de verrassings kolen gaat Mijn ronde komkommer heeft het helaas niet overleefd De kidney bonen was wel een verrassing toen die uit kwamen dat is meteen een heel stevig en groot plantje Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.