Ga naar inhoud

Vragen geruilde / gekregen zaken MTFD april 2014

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nu ze gaan bloeien zal ik het beter zien hé

Ik dacht dat er meer blauw aan was.

Als ik er heb die meer blauw hebben dan stuur ik die wel op.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Ik denk dat die bij ons wegkwam.Het is een barbieroze ,en je hoeft m alleen maar in je tuin te zetten.Het zal nog wel enige jaren duren voordat ie bloeit.Dit is de bloeiende brugmansia die je mee hebt genomen voor je man.

tuin-in-juli-02748261398939964.jpg

Geplaatst:

10153634_696064380450353_3912381272057541863_n.jpg

Waar ik voor kwam, zaden. Benieuwd naar deze kanjers.

Klopt het dat dit Stiense pronkbonen zijn? Of is dit Lady di?

Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.

Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Dat kan geheel kloppen hoor. Sorry, sorry : geen naamgevings-schuld hier bij mij. Ik verzin die namen niet . Erger dan jouw appelmunt: de meeste munten hebben namen, die niets met de geur van doen hebben. Sommige ook wél trouwens hoor ( of een beetje ), maar de meesten eigenlijk niks.

Geplaatst:

Pioenrozen kunnen wel een paar jaar wachten van bloeien na verplanten ja.

Kenbeimer, dat is zaad van de pronkboon.

Angela, sorry nogmaals voor de verkeerde irissen, ik heb de gele afgestekt en de blauwe laten staan. Die geel/blauwe daar kan ik volgend jaar wel wat van mee nemen.

De blauwe zijn echt wel donkerblauw.

IMG757416791399374966.JPG

En die breng ik zeker mee de volgende keer.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Willie, ik weet dat het een Pronkboon is, maar ik was nieuwsgierig of dit de Stiense pronkboon of de Lady di pronkboon is (of een andere)

Geplaatst:

Hallo, allemaal

Op de zadentafel lag ook komkommer zaad In een origineel zakje. Hier heb ik er 1 tje uitgepakt

Ik ben alleen de soort vergeten op te schrijven.

Heeft iemand een idee?

iemand had ook een komkommer plantje in een vierkant potje er neergezet zonder naam iemand een idee wat het soort is?

Ja was makkelijker geweest als ik het de volgende dag al gevraagd had maar toen was ik nog niet zo nieuwsgierig en nu heb ik nog meer komkommers en wil de verschillen beter bij houden.

Geplaatst:
Op de zadentafel lag ook komkommer zaad In een origineel zakje. Hier heb ik er 1 tje uitgepakt

Heeft iemand een idee?

Ik dacht dat het "Beth Alpha" was.....

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Vragen niet echt maar meer van die ronde komkommer is hier niet meer net als de rocoto en de lufia'sluffa (Alles van september heb ik wel nog en nu ) Dus Jorieke en Geedee, als jullie nog zaden hebben ? hoor ik graag of ik er enkele van kan krijgen/ruilen e.d.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Stan je hebt pm

Ik heb nog n vraag aan Bit. Ik heb van jou een plantje gekregen en daar staat Basil op t kaartje...ik dacht dat t munt was maar twijfel nu.....weet jij t nog?

Geplaatst:

Basilicum munt !

( is mijn luiheid in schrijven ( of overgehouden uit mijn jaren in vs )) excuus !

Geplaatst:

Heeft iemand een idee?

Ik dacht dat het "Beth Alpha" was.....

Ik heb ook een Beth Alpha maar volgens mij is het blad anders.

Het was wel F1 zaad dat weet ik wel

Geplaatst:

Twee van mijn drie pronkbonen schieten de lucht in. De derde begint ook, maar gaat iets minder snel. Ik weet dat het pronkbonen zijn, maar ik was nog wel nieuwsgierig naar het subsoort, als iemand dit weet? Ik heb al 3 namen gevonden die overheen komen met het uiterlijk van de bonen: Stiense pronkboon, Lady di, Groningse pronkbonen.

Geplaatst:

Weknow: ik had twee soorten peulen gezaaid, en dacht dat het jouw gele peulen ware die het niet deden..maar het was de andere soort, want ik heb gele peultjes aan mijn planten...het begint net

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...