Geplaatst: 24 mei 201411 j Malta !!! Kids heb ik niet dus lekker buiten het hoogseizoen. dan is het daar het beste weer. Zon,Zee, Carravagio en alles om de hoek.
Geplaatst: 24 mei 201411 j Oei Martin.. Geen oppas? Wel iemand om de tomaten water te geven, maar om 300m2 okruidvrij te houden... nee die is er niet
Geplaatst: 24 mei 201411 j Wij gaan lekker op de tuin vertoeven.Alles op standje "relaxed".Hangmatje en luie stoel erbij.( en onmisbaar voor mij: een fijn boek )'S ochtends ff een tuin klusje of beetje onkruid wieden en dan 's middags lekker luieren.Tegen de avond de bbq aan en dan gezellig met vrienden en kennissen bbqen. Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 24 mei 201411 j Wij gaan ook niet op vakantie, niet in de lente, zomer en herfst in ieder geval. Genoeg te beleven (en te doen!) hier om het huis. Van de winter zien we wel weer...Misschien een klein uitje naar Frankrijk voor het korte vakantiegevoel ? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 24 mei 201411 j Wij gaan lekker op de tuin vertoeven.Alles op standje "relaxed".Hangmatje en luie stoel erbij.( en onmisbaar voor mij: een fijn boek )'S ochtends ff een tuin klusje of beetje onkruid wieden en dan 's middags lekker luieren.Tegen de avond de bbq aan en dan gezellig met vrienden en kennissen bbqen.Heet dat niet chillen?????????????????? Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 24 mei 201411 j Ja Appelvrouw, dat wel even ja. Maar dat is voor de helft ook voor zaken he? facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 25 mei 201411 j Ik rij met een paar vrienden volgende week naar Friesland, drie dagen rondtoeren met de motor....dus pas maar op...hahaha. Datzelfde gaan we in de zomer doen in Oostenrijk.
Geplaatst: 25 mei 201411 j @Trikke dan zwaai ik wel.Hier komen ze ook altijd moteren.Ja kleine slingere weggetjes Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 25 mei 201411 j We verblijven in Witteveen. De tweede dag zijn we van plan een lus te maken van daaruit tot aan de kust, de rit is dan een 350-tal km, ik kijk er echt naar uit en hoop een beetje op degelijk weer.
Geplaatst: 25 mei 201411 j Ik rij met een paar vrienden volgende week naar Friesland, drie dagen rondtoeren met de motor....dus pas maar op...hahaha. Datzelfde gaan we in de zomer doen in Oostenrijk. Witteveen ligt in Drenthe.Geen Friesland Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 27 mei 201411 j Ik vertrek uit Friesland om de rest van deze week in Frankrijk te zitten met mijn vriend, morgen gaan we en maandag komen we weer terug. De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
Geplaatst: 27 mei 201411 j pffff wat een leuke bestemmingen allemaal! Ik heb nog geen idee waar de reis naartoe gaat, als die er uberhaupt komt. Vriendlief vindt vakantie eigenlijk nogal onzin, maar ik ga toch liever ook niet alleen
Geplaatst: 29 mei 201411 j Wij gaan dit jaar naar Bad Meingarten.Met name vanwege de prachtige natuur, veel groen enzo. En het is er niet zo heel duur
Geplaatst: 29 mei 201411 j Jaaaah heel zeer waarschijnlijk gaan we toch naar Krk ( Kroatie) in september. manlief moet vanaf morgen 2 maanden werken in Nederland dus als hij terugkomt is er (relatief) veul geld en hebben we wel een uitstapje verdiend!
Geplaatst: 30 mei 201411 j Hier alleen een weekendje Drenthe. Elk weekend... Mijn internationale reislust spaar ik op.
Geplaatst: 4 juni 201411 j Bij ons wordt het jaarlijks bezoekje Verdon ( Zuid Frankrijk ) met het tentje aan de Lac de Sainte Croix.Ook 2 weken onthaasten en bakken in +30 graden En de lokale cultuur wat opsnuiven. ( zonder dochter, hopelijk verbrandt ze dit jaar haar achterwerk niet. Ze heeft vorig jaar letterlijk op de blaren mogen zitten )Het enige waar ik tegenop zie is de lange autorit...
Geplaatst: 4 juni 201411 j helpt het je , als ik je zeg dat je ,bij ons vandaan al bijna halverwege bent ??(jij bent al in Belgie , wij zouden hier vanuit Nederland een heel eind al achter de rug hebben als we eerst naar Antwerpen zouden rijden)
Geplaatst: 4 juni 201411 j Ik heb nog geen idee waar we nu precies heen gaan. Zodra de camper start heb ik vakantie,al sta ik maar 30 km verderop. Er zijn wat dingen die ik wil zien,maar we hoeven gelukig niet meer in de kindervakantie. Dus we gaan zo af en toe er even uit. Over 2 weken rijden we weer weg,en komen dan terug als de schoolvakanties beginnen. Dan als de vakanties afgelopen zijn,eind augustus,gaan we weer een paar weken.En als het dan mooi weer is, lekker naar Callantsoog.
Geplaatst: 5 juni 201411 j ha, wij gaan toch een paar daagjes kamperen! Hiero: http://www.natuurkampeerterreinen.nl/terreinen/utrecht/klein-groenbergen/ En we hebben een budget van E150,- in totaal, dus dat wordt een uitdaging Iemand toevallig een lift van grunn naar utrecht op 12, 13 of 14 juni?
Geplaatst: 5 juni 201411 j ha, wij gaan toch een paar daagjes kamperen! Hiero: http://www.natuurkampeerterreinen.nl/terreinen/utrecht/klein-groenbergen/ En we hebben een budget van E150,- in totaal, dus dat wordt een uitdaging Iemand toevallig een lift van grunn naar utrecht op 12, 13 of 14 juni? Google maar eens in Duitsland en dacht ook in Nederland via de computer lift progamma.Kan je voor 15,00 euro mee reizen. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.