Geplaatst: 1 februari 201511 j Ja 4 boeken over kruiden1 boek grootvaders tuintipsen Pluim op pad van de tv serie incl. dvden nog leesboeken.Het was er wel ontzettend druk vooral om Kamperen bij de boer.
Geplaatst: 8 februari 201511 j Komende 2 weken geen vorst volgens agriholland http://www.agriholland.nl/weer/verwachting.html#Noord-Brabant Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 8 februari 201511 j Géén vorst is geen reden om te jubelen... hebben echt meer vorst nodig om o.a. de slakkenplaag te verminderen... Denk dat ik hiermee maar naar de klaagbaak moet...
Geplaatst: 8 februari 201511 j Bij mij hielp een bierval erg goed tegen slakken! Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 8 februari 201511 j Kijk het slakkentopic maar eens door, daar kan geen biervalletje tegenop... gaat hier niet om een paar slakken, maar duizenden...
Geplaatst: 9 februari 201511 j Vorig jaar een stuk rabarber gekregen van een medemoestuinierster, en na een lange zomer gekeken te hebben naar die enorme plant trok ie zich terug de grond in. En gisteren... jawel, een rood met groen puntje! Hij doet het nog! Dit jaar mogen we er lekker wel van oogsten!
Geplaatst: 9 februari 201511 j Mail gekregen dat ik ben ingeloot voor het nationale schooltuinproject, over een maand mag ik het pakket ophalen bij de Intratuin Het is een mooi pakket: http://www.schooltuinproject.nl/wat-is-het Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 9 februari 201511 j Inderdaad een mooi pakket. Moeilijkheid met een schooltuin is vaak om het over de zomervakantie heen te tillen. Met een deur o.i.d. onder de bak van 1 x 1 meter kun je zo een minituin makkelijk verhuizen, zodat iemand thuis er voor kan zorgen in die periode. In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 9 februari 201511 j Ik durf het bijna niet te zeggen, maar nu krijg ik ook al een mail dat de school van mijn zoon is ingeloot voor het "de groentekist op school project" Dubbel feest dus en dat op dezelfde dag http://www.degroentekist.nl/ Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 13 februari 201511 j Joehoe, sinds gisteren kan onze jongste spruit (15 maanden) zijn eerste eigen stapjes zetten
Geplaatst: 13 februari 201511 j Gefeliciteerd met de eerste stapjes de wijde wereld in, nu oppassen dat junior niet weg loopt
Geplaatst: 13 februari 201511 j Leuk! Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Geplaatst: 13 februari 201511 j Gefeliciteerd met de eerste stapjes de wijde wereld in, nu oppassen dat junior niet weg loopt ....geef hem/haar een rode knapzak/zakdoek aan een stok mee....
Geplaatst: 13 februari 201511 j ...en grote koebel omhangen (van die Zwitserse weet je wel ) dat wordt grijpen en vangen voor paps en mams .1000 keer roepen : "NEE ", "BLIJF DAAR EENS AF !!~" "WAAR ZIT JE ??" "MAG NIET ""NIET DOEN !!"" GA DAAR AF !"Gelukkig gaat dat over ,maar voor nu een leuke mijlpaal .
Geplaatst: 13 februari 201511 j Haha Alles heeft zo z'n nadelen hé, maar het is wel super schattig om zien deze dagen. Eerst 3 stapjes doen en dan op de poep vallen van het schaterlachen met zichzelf omdat hij kan stappen
Geplaatst: 14 februari 201511 j Manlief is heel druk aan het werk boven, schilderen en laminaat leggen. En wij hebben een prachtig boek gekregen van Loraine. Vanavond heerlijk in bed boek bewonderen en genieten, dank je wel Loraine! Dat goede nieuws moest ik gewoon even met jullie delen.
Geplaatst: 14 februari 201511 j Manlief is heel druk aan het werk boven, schilderen en laminaat leggen. En wij hebben een prachtig boek gekregen van Loraine. Vanavond heerlijk in bed boek bewonderen en genieten, dank je wel Loraine! Dat goede nieuws moest ik gewoon even met jullie delen. Leuk! Geniet ervan! Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 14 februari 201511 j Haha Alles heeft zo z'n nadelen hé, maar het is wel super schattig om zien deze dagen. Eerst 3 stapjes doen en dan op de poep vallen van het schaterlachen met zichzelf omdat hij kan stappen tijd voor een klein kruiwagentje?en een schoffeltje?
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.