Geplaatst: 10 uren geleden10 u Orchideeën soort die gewoon in Nederland (en België) groeit.Die hadden we ook bij de vijver bij ons ouderlijk huis. Slaat wat lastig aan, maar eenmaal gesetteld groeit die goed en kan ook best goed uitzaaien. En toen gingen mijn ouders het huis verkopen en later kregen we te horen dat de nieuwe bewoners geen zin in de vijver hadden...
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Op 22-5-2026 om 14:13, Rookie zei:We leven in een vreemde wereld...Lekker laat, maar lees dit nu pas. En wil vanuit mijn begin dertig perspectief hier toch op reageren. Ja geen fotos van kinderen plaatsen is slim omdat er rare mensen online zijn. Maar voor ons (man en ik) en de mensen om ons heen is het ook gewoon een simpele privacy kwestie. Eerdere generaties stonden niet met hun hele hebben en houden online. Je baby album werd niet gedeeld met miljoenen vreemden. En je ging als (jong) volwassenen zelf kiezen wat je wel en niet wilde delen. Dat gunnen wij ons kind, straks kinderen ook. Dus een kleine jubel voor de privacy en de zelfbeschikking van hele jonge mensen haha. Want niet alles hoeft gelaten te worden omdat er gekkies online leven 😁
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.