Geplaatst: 10 juni 201411 j echt prachtig!!! Ik vind die bloemen net zo mooi als dat ik ze ranzig vind.
Geplaatst: 11 juni 201411 j Zeer zeker jubel de jubel ja. ( artisjokken ranzig ? ( ow nee, dit is géén vraag, dit is het jubeltopic ))
Geplaatst: 11 juni 201411 j wat een plaatje Geedee, bijna zonde om op te eten. Ze trekken vast heel veel bijen aan ,en vlinders
Geplaatst: 11 juni 201411 j Die mooie grote eet ik niet op; die andere wel ( zie blog/geedee/artisjokkenveldje_b-3907.html) Ga ik vast nog n keertje over jubelen.....verheug me nu al
Geplaatst: 11 juni 201411 j 2 jaar terug gekregen als roos bij m'n Havo diploma, toen twee stekken gemaakt. En nu.. op de overgebleven stek.. links een knop, rechts een knop, en bijna in bloei! > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 11 juni 201411 j Ik kom er net achter dat mijn fotocollage foto van de week is geworden . Helemaal blij mee @geedee wat een prachtige artisjokken heb je! "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Geplaatst: 13 juni 201411 j Yeej! Project periode 1: 7Project periode 2: 7,5Project periode 3: 8Project periode 4: 9Gemiddeld een 8 dus voor alle projecten m.b.t. http://www.trackon.nl Ookal loopt het praktische deel iets minder.. teveel voorraad > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 13 juni 201411 j Top Dennis! Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 13 juni 201411 j goed gedaan man!!Fijne vakantie ,geniet er van en veel goede moed voor het volgende jaar .
Geplaatst: 13 juni 201411 j Dan jubel ik even met je mee Dennis Onze student company draait lekker na een jaar hard werken. Zie: Volgende week donderdag sluiten wij deze mooie periode af waarvan ik veel geleerd heb Een aantal studenten zetten het bedrijf voort, ik heb besloten met het oog op mijn afstuderen volgend jaar hier niet mee verder te gaan. Ps. Ik ben dat niet op het filmpje.
Geplaatst: 13 juni 201411 j Dennis, Niet alleen mooie cijfers, maar ook nog een stijgende lijn Ga zo door, ik heb even een prognose voor komend jaar in elkaar gesleuteld :
Geplaatst: 14 juni 201411 j Leuk Dennis ! Hier ook 2 dagen gejubeld. 2 dagen in N-Frankrijk in ons huisje gezeten. 3 lange wandelingen gemaakt waarbij 1 wandeling in een stuk wat ik nog niet kende en daar dus helemaal mijn hart opgehaald met speuren en kijken en kijken en ruiken. Prachtig bos. Veel gezien. Over het pad springende herten op 30 meter. Grote én Kleine Weerschijnvlinders gezien, meerdere en een aantal keren. Zeer verrassend. Grote roofvogels die voor onze ogen plots opvliegen ( ik weet nooit welke ik dan zie, totáál geen verstand van ) Maar ik ging naar ons huisje vanwege de rozen. Heb bovenaan de heuvel achter ons huis een 12 jaar geleden een aantal rozen gepoot. Daar is een bomen en struiken-wal aan de bovenrand van een mergelheuvel.De rozen hebben het daar altijd moeilijk gehad. Ze hadden vele jaren nodig zich goed te 'hechten' aan de bodem. Maar inmiddels doen ze het goed. Het zijn geurende soortjes. Wilde grote rozen. Klimmers; woekeraars.Maar alleen de 'Bobby James' die daar staat geurt echt goed op afstand. 'Weddingday' en 'Rosa Muliflora' geuren, maar niet op afstand, of veel minder. Er staan daar meerdere. Maar ze leven allen nog of doen het zelfs goed, ook zónder onderhoud ( ik maai de helling niet meer en de wal moet hoog nodig eens uitgedund en ingeperkt worden ) Halverwege de helling omhoog staan fruitbomen, de helft ongeveer door mij gepoot ooit. Kersen en appels en pruimen. Appel 'Bramley's Seedling' staat er nu 13 jaar.
Geplaatst: 10 juli 201411 j De tomaten en pepers gaan als een speer Biologisch voedsel van Flevolandse boeren voor een eerlijke prijs
Geplaatst: 26 juli 201411 j jaaaa eindelijk goed groeiend een white wonder komkommertje aan mijn struik "Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"
Geplaatst: 26 juli 201411 j Haha... ik herken je vreugde... ik ook kleine witte komkommertjes dit jaar en de rest van de soortgenoten gaa ook goed, in tegenstelling tot anderen jaren... 26 juli 201411 j aangepast door Gast
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.