Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Jubeltopic

Featured Replies

Geplaatst:

Er waren er 5 de 3 grootste waren dood.

Waarschijnlijk heeft een grote de boel verstopt waardoor ze zijn gestikt.

Ze worden kant en klaar geboren met open ogen.

Wel grappig alle andere cavia's zijn uit zichzelf naar de 2 hogere verdiepingen verhuist alleen de beer zit samen met moeder en 2 jongen nog op de eerste verdieping hij mag babysitten

Geplaatst:

Proficiat Suus!

en gefeliciteerd Angela, wel jammer van de andere drie.

Hoe heten deze kleintjes?

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Geplaatst:

Wat zijn ze al groot voor een tweede levensdag!

Geplaatst:

Ze hebben geen naam, gaan vermoedelijk niet blijven.

Ze zijn klein Kibas, die ene eigenlijk te klein. Hadden de andere 3 geleefd dan weet ik niet of deze het had overleefd.

Geplaatst:

Misschien horen ze groter, maar ik vraag me af hoe 5 van dergelijke jonkies in een cavia passen. Of de foto moet vertekenen qua grootte.

Geplaatst:

wieeeeeeeee een collega is bij Vreeken geweest dit weekend en heeft zaadjes voor mij aangeschaft

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

• 3 weken later...
Geplaatst:

Wow fijne timing! De zadenenvelop komt dichterbij, de blije zadendoos ook én ik krijg komend seizoen een eigen volkstuin erbij Geen idee nog van grootte en wat erop staat nu maar sowieso goed nieuws! Hoef ik niet meer zo moeilijk te doen met kiezen bij het zaden uitzoeken en geen uitgegraven aardbeien meer. Volgend jaar nog meer groente en fruit uit eigen tuin

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Goed nieuws Suus, nog aardbei plantjes nodig?

Kibas niet op zitten letten maar foto vertekend niet echt hoor maar op de een of andere manier past het allemaal

Hier nog een foto toen ze een paar dagen oud waren en nog een met 2 weken oud, en ze passen eigenlijk al niet meer onder moeders om te drinken.

P101090951081415821102.JPG

P101091545451415820901.JPG

Geplaatst:

Aardbeien heb je niet snel teveel en vlug te weinig. Althans, ik dan

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Ik zal er dan voor je mee brengen tegelijk met de zadendoos.

Geplaatst:

Heb inmiddels te horen gekregen wat voor tuin het is. 100m2 in de zon, dus daar kunnen heel wat aardbeitjes op Als het goed is, is ie eind december schoon en beschikbaar. Die aardbeien zal ik dus maar oppotten en dan in het voorjaar uitplanten lijkt me. Maar, blij blij blij

Geplaatst:

Ik heb er 12 in een pot gedaan voor je maar ik heb zelf nog een hele rij geplant die heb ik over.

Dat zijn alleen 2 verschillende soorten waarvan 1 wit ik weet alleen niet meer welke de witte zijn en welke de andere.

Geplaatst:

Tja, daar komen we dan vanzelf wel achter. Bij mij in de tuin staat inmiddels ook alles door mekaar, ik hoop het van de zomer te zien en ze dan te labelen met gekleurde tie-wraps ofzo.

Geplaatst:

Whiiiee! Mijn eerste zaden zijn binnen! En morgen ga ik de potten voor de paprika's en tomaten ophalen.

Oeh, 20 vierkante meter. Dat is fijn Suus!

Geplaatst:

het zit de greet niet mee op alle fronten....

maar heb wel een hele mooie kleindochter erbij als beppe!!!!IMG-20141113-WA000190131416173334.jpg

en dat is meer waard dan het moestuintje

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

Greetje, gefeliciteerd met je kleindochter.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

Gefeliciteerd met je kleindochter.

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Greetje van harte gefeliciteerd.

Geplaatst:
Geplaatst:
  • Auteur

En dat je dat hier meldt Greetje, dat is toch een prachtig bericht. Gefeliciteerd!

Geplaatst:

van harte gefeliciteerd Greet , geniet van de lytse pop !

Geplaatst:

Gefeliciteerd!

Geplaatst:

Ow Greetje wat een mooi nieuws

Hoe heet ze?

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:

en dat is meer waard dan het moestuintje

en zo is t!

Geplaatst:

Proficiat oma Greetje!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.