Antoine Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Dag allemaal, Ik vind het leuk om te laten zien hoe ik mijn tuin ingedeeld heb met de applicatie van ons: TuinOntwerp 2014.Ik heb nog geen manier gevonden om de bestanden uit te wisselen op dit forum, aangezien hier alleen plaatjes getoond mogen worden... Daarom heb ik een printscreen gemaakt met de gratis versie van Fastone Capture. Het is wat lastig, maar misschien kunnen jullie dit ook doen? Ben namelijk natuurlijk wel benieuwd of de dikke 250 downloads ook daadwerkelijk gebruikt worden!! Enjoy! Quote In een groen, groen, knollen, knollenland... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antoine Posted May 30, 2014 Author Share Posted May 30, 2014 Op de foto ziet dat er zo uit... Maar dat is al even geleden, dus volgende week een meer recente foto.. Quote In een groen, groen, knollen, knollenland... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Ziet er goed uit, mooi tuinprogramma.Wij gebruiken garden plan pro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antoine Posted May 30, 2014 Author Share Posted May 30, 2014 Oei, dat is minder... Dit programma is enorm gepromoot hier, dus toch maar weer even een linkje : http://tuinontwerp-applicatie.webklik.nl/page/homepage Ik hoop dat er veel mensen reageren, want ik ben benieuwd naar hun bevindingen, hoe meer mensen het nodig vinden, komt er gauw de mogelijkheid om de bestanden uit te wisselen... Gr Quote In een groen, groen, knollen, knollenland... Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 en hoe de tuin er een paar weken geleden uit zag hoogtijd voor een nieuwe foto want alles is inmiddels al een stuk groener. (ik heb de printscreen gewoon gemaakt met "knipprogramma", een programma wat standaard bij windows zit onder Bureau-accessoires) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antoine Posted May 30, 2014 Author Share Posted May 30, 2014 Gaaf!! Leuk om te zien hoe creatief mensen zijn Gr Quote In een groen, groen, knollen, knollenland... Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 voor sommige gewassen is het nog best lastig om een goed plaatje te vinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Dat is nou toevallig. ik zit nu juist mijn computer een beetje op te schonen, en heb het programma er juist afgegooid, omdat ik er niet mee werken kon. Dat zegt waarschijnlijk meer over mij, dan over het programma. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Waarom is dat minder, er zijn vast en zeker tuinierders van dit forum die jullie programma gebruiken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antoine Posted May 30, 2014 Author Share Posted May 30, 2014 Een programmeur wilt nou eenmaal dat zijn applicatie door iedereen gebruikt wordt, maar dat is wél een utopie denk ik Waarom kan je niet met het programma werken, het is simpel en doeltreffend... Ik zou zeggen, vertel me wat je probleem is en ik help je op weg.. Trouwens mooi weer hier, dus ik ga naar mijn tuin brommen... Gr Quote In een groen, groen, knollen, knollenland... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Zal eens kijken bij jullie programma en uitproberen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tibs Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 Ikzelf zit op een Mac, ik kan het dus jammer genoeg niet gebruiken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antoine Posted May 30, 2014 Author Share Posted May 30, 2014 Ik zit wel eens ín een mac, maar nooit er op! Quote In een groen, groen, knollen, knollenland... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted May 30, 2014 Share Posted May 30, 2014 In eerste instantie lukte het me niet om mijn paadjes goed in het systeem weer te geven, want die vakjes sprongen terug.Maar eigenlijk verander ik vrij vaak van mening over wat ik waar ga zetten. Plus dat ik allerlei combinaties van planten maak, en dat is ook moeilijk weer te geven. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
mijnspeeltuin Posted February 26, 2015 Share Posted February 26, 2015 Ik zit wel eens ín een mac, maar nooit er op! Echt je zit op een mac zeker weten.Maar euh kan ie ook gemaakt worden voor de mac. Alwaar ik dus ook op zit. Quote In de kern van alle problemen schuilt een kans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rimco Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Het downloaden lukt me niet, vraagt om cd1 en vervolgens nog wat dingen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koolrabi Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Ikzelf zit op een Mac, ik kan het dus jammer genoeg niet gebruiken Is er voor Mac ook zoiets misschien? Ik weet het niet. Maar dat zou wel leuk zijn. Of een extensie die ik bv. rechtstreeks op mijn Joomla site kan gebruiken. Daar schrijf ik meestal mijn plannen op. Maar dat heeft nog weer heel wat voetjes in de aarde denk ik zo maar. Quote met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antoine Posted March 3, 2015 Author Share Posted March 3, 2015 @ Rimco: Ik snap je probleem niet, ik heb net even het programma geinstalleerd op een W8.1 machine... En dat ging perfect!Kan je even een screenshotje hier plaatsen? @koolrabi: Sinds het overlijden van mijn collega Peter van Sintmaartensdijk ligt het programma een beetje op zijn gat... Ik doe er wel wat aan, maar ik mis gewoon de tijd. Daarom ben ik ook bezig om dit programma uit handen te geven, zodat deze doorontwikeld kan worden. Ik heb eenvoudig weg te weinig tijd om het verder uit te breidden. Er is al een hele rij bugs en features en zo'n 190 gebruikers... Dus het programma moet wel blijven draaien. Voor degene die geinteresseerd is en wat specs wil zien: Geprogrammeerd in Delphi 2010Database van SQlite icm ZEOSLib 7Buiten ZEOSLib 7 alleen de standaard componenten gebruikt van Delphi 2010Getest op: W XP, W Vista, W 7 en W 8.0 Er is nog geen mogelijkheid om te draaien op MAC of Apple.Dit laatste is mogelijk als de applicatie overgezet wordt op Lazarus of Sparta.Deze compilers bieden de mogelijkheid om meerdere platformen te usen en zijn gratis! Vertel het in het rond zou ik zeggen, ik moet nodig van de last af.... Hartelijke groet, Anton vd Vlugt Quote In een groen, groen, knollen, knollenland... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rimco Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 @Antoine zal je even via PB berichtje sturen *update* berichtje verzonden naar je Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rimco Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Deze error krijg ik @Antoine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antoine Posted March 3, 2015 Author Share Posted March 3, 2015 Even je register opschonen met CCleaner de installatie weggooien en opnieuw downloaden.Misschien dat dat helpt? Ik ben deze fout nog nooit tegen gekomen... Gr Quote In een groen, groen, knollen, knollenland... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rimco Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 Nu kan hij de download pagina niet meer laden... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTman Posted March 3, 2015 Share Posted March 3, 2015 De afbeeldingen van de applicatie hier op het forum zien er veelbelovend uit. Het probleem is echter dat ik vrijwel alleen maar linux installaties heb draaien. Heb wel even geprobeerd om TuinOntwerp2014 in Wine te laten functioneren, maar dat gaat helaas niet . Wel heb ik nog een windows 7 machine staan ergens (niet thuis), daar ga ik het even proberen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antoine Posted March 3, 2015 Author Share Posted March 3, 2015 W 7 gaat perfect! Doen! Ik wil wel gauw in orde maken dat je kan printen, want dan kan je met je printje naar de tuin... Succes! Gr Anton Quote In een groen, groen, knollen, knollenland... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antoine Posted March 26, 2015 Author Share Posted March 26, 2015 Dag, van Rimco begrepen, dat hij inmiddels ook bij hem draait.. Succes hoor! Ik ben bezig om te kijken hoeveel werk het is om deze applicatie om te zetten naar Mac apple linux Jullie horen nog meer tzt... Gr Quote In een groen, groen, knollen, knollenland... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts