Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Even voorstellen Frank vwl


Frank vwl

Aanbevolen berichten

Halo allemaal,

 

Ik ben Frank 26jaar oud en sinds vorig jaar (te laat in het jaar) begonnen met een moestuintje. Eetbare kruiden verbouw ik al wat langer Ik heb maar zo'n 20m2 tot mijn beschikking en dan wat bakken en potten etc.

 

Ik hoop dit najaar of in het voorjaar van 2012 een volkstuin te kunnen huren zodat ik meer ruimte heb.

 

Ik lees hier al een paar weken mee en heb al aardig wat geleerd dus ik dacht laat ik me maar eens voorstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haai frank

leuk, vers bloed *jammie*.......

 

 

maarre , met dat oppervlak dat je nu hebt kan je ook heel erg veel hoor!

al in het Makkelijke Moestuin deel gekeken van dit forum?

 

wachtlijsten zijn lang en soms is het wel zo fijn om iets aan huis te hebben ,dat stimuleert ook ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal ja Berti, bedankt voor de tip ik heb wel wat inspiratie en ideeën opgedaan door makkelijke moestuin/square foot gardening. De ruimte die ik nu heb, heb ik aan huis en ik kan er redelijk wat op zetten maar ik wil meer Ik zet alles helemaal vol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...