Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kreeg ook al bergbasilicum van Old Rose..en zwarte haverzaden. Verder heerlijke sierkweepeergelei en andere goodies van Jorieke. Er lag ook nog van alles op me te wachten..een appelboom, netten, aardbeiplanten enz...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Lekker zijn ze of niet Robo? Ruiken ook zo lekker. Heel veel zijn in chilly terecht gekomen, veel naar Loraine en paar voor salade.

Vandaag pompoensoep maken en anders morgen.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

20 Kilo druiven, die ik in de sappan tot heerlijk sap gemaakt heb.

23636203lm.jpg

23636202cy.jpg

~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~

• 2 maanden later ...
  • 1 maand later ...
Geplaatst:

Veel keizerskroonbollen (die al uitgelopen zijn) van de buren. Ben er ontzettend blij mee, hopelijk werken ze inderdaad tegen de muizen. Stinken doen ze in ieder geval wel goed. Heb ze gelijk in de tuin geplant, ben benieuwd! Mocht het niet tegen de muizen helpen, dan zijn het in ieder geval mooie planten.

Geplaatst:

O dat is een fijn kado!

Bij mij komen ze al op, er zijn er helaas al een paar verdwenen.

Ik kreeg een emmertje wilde veldsla van de boer..

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Tja... zelf besteld dus niet écht gekregen maar wel vandaag bínnengekregen.

De bestelling van Van der Wal. Het pootgoed (voor drie mensen) en natuurlijk wat zakjes zaad. Zat zelfs een extra zakje Biologische Spinazie Ricci America (zng. Turkse Spinazie) bij... of het expres is of een vergissing? Had namelijk ook een ander soort Turkse Spinazie besteld die er ook gewoon bij zit.

IMG841692391456341732.JPG

Geplaatst:

Een bouwsel met apart gevormde stukken steen of beton en raampjes...... hmmm....ben nieuwsgierig wat dat gaat worden Jorieke

Maak je een foto als jullie "het" opgebouwd hebben? Herken er tot hier nog niets in......

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Mag ik het verklappen? Een koude bak (of 3)

Fijn zeg! Veel mooier dan die plastic dingen uit de winkel. Én duurzamer

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...