Jorieke123 Geplaatst: 20 oktober 2015 Geplaatst: 20 oktober 2015 En ik kreeg ook nog hele mooie gewortelde stekken van de bergbasilicum, van Old Rose Ze staan al in een pot en trekken weer wat bij van hun verpotting. Ruiken heerlijk!En zwarte haver! Van diezelfde Old Rose. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Flup Geplaatst: 20 oktober 2015 Geplaatst: 20 oktober 2015 Een emmer vol met kweeperen. Daar ga ik vandaag jam van proberen te maken. Ben benieuwd! Quote
RobO Geplaatst: 20 oktober 2015 Geplaatst: 20 oktober 2015 (aangepast) walnoten 20 oktober 2015 aangepast door Gast Quote
RobO Geplaatst: 20 oktober 2015 Geplaatst: 20 oktober 2015 gister lekkere paprika's veul, rara.... en weer een paar kilo walnoten, natte en droge Quote
appelvrouw Geplaatst: 21 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2015 Ik kreeg ook al bergbasilicum van Old Rose..en zwarte haverzaden. Verder heerlijke sierkweepeergelei en andere goodies van Jorieke. Er lag ook nog van alles op me te wachten..een appelboom, netten, aardbeiplanten enz... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jane Doe Geplaatst: 21 oktober 2015 Geplaatst: 21 oktober 2015 Saffraankrokussen van mede MTFer.Afzender bedankt! Dat is nog eens een mooi cadeau. Dat je veel saffraan mag oogsten Quote
prettig gestoord Geplaatst: 21 oktober 2015 Geplaatst: 21 oktober 2015 @RobO laat ze je smaken! Hier nog een half kratje te gaan Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Jane Doe Geplaatst: 21 oktober 2015 Geplaatst: 21 oktober 2015 Lekker zijn ze of niet Robo? Ruiken ook zo lekker. Heel veel zijn in chilly terecht gekomen, veel naar Loraine en paar voor salade.Vandaag pompoensoep maken en anders morgen. Quote
Erny Geplaatst: 21 oktober 2015 Geplaatst: 21 oktober 2015 Via Ciska de ruilspulletjes van de MTFD en kreeg ook nog uien en appels van haar. Quote
loes Geplaatst: 26 oktober 2015 Geplaatst: 26 oktober 2015 2 flessen yoghurt van mijn broertje.zelfgemaakte door de boerin op zijn werk. Quote
Old Rose Geplaatst: 7 november 2015 Geplaatst: 7 november 2015 20 Kilo druiven, die ik in de sappan tot heerlijk sap gemaakt heb. Quote ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~
Flup Geplaatst: 7 november 2015 Geplaatst: 7 november 2015 Ziet er goed uit, de druivensap. Heb vandaag 10 kilo kweeperen gekregen, die ga ik komende week tot compôte verwerken. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 16 januari 2016 Geplaatst: 16 januari 2016 Een paar aardappeltjes: (geruild eigenlijk, voor een lekker zakje vlees ) Van loonbedrijf Eelderink uit Zelhem. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
prettig gestoord Geplaatst: 16 januari 2016 Geplaatst: 16 januari 2016 3 jonge legkippen van iemand die er niet meer voor kon zorgen en wist dat wij een grote ren hadden! Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Flup Geplaatst: 24 februari 2016 Geplaatst: 24 februari 2016 Veel keizerskroonbollen (die al uitgelopen zijn) van de buren. Ben er ontzettend blij mee, hopelijk werken ze inderdaad tegen de muizen. Stinken doen ze in ieder geval wel goed. Heb ze gelijk in de tuin geplant, ben benieuwd! Mocht het niet tegen de muizen helpen, dan zijn het in ieder geval mooie planten. Quote
appelvrouw Geplaatst: 24 februari 2016 Auteur Geplaatst: 24 februari 2016 O dat is een fijn kado!Bij mij komen ze al op, er zijn er helaas al een paar verdwenen.Ik kreeg een emmertje wilde veldsla van de boer.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 24 februari 2016 Geplaatst: 24 februari 2016 Tja... zelf besteld dus niet écht gekregen maar wel vandaag bínnengekregen. De bestelling van Van der Wal. Het pootgoed (voor drie mensen) en natuurlijk wat zakjes zaad. Zat zelfs een extra zakje Biologische Spinazie Ricci America (zng. Turkse Spinazie) bij... of het expres is of een vergissing? Had namelijk ook een ander soort Turkse Spinazie besteld die er ook gewoon bij zit. Quote
MartinH Geplaatst: 24 februari 2016 Geplaatst: 24 februari 2016 Zo, dat is mooier dan een kerstpakket!!! Quote mijn moestuin http://www.martinsmoestuin.nl
Jorieke123 Geplaatst: 26 februari 2016 Geplaatst: 26 februari 2016 Dit: Zou anders worden weggegooid, we gaan het dit weekend opbouwen Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 26 februari 2016 Auteur Geplaatst: 26 februari 2016 Wat is het? Het lijkt wel een grafzerk.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 26 februari 2016 Geplaatst: 26 februari 2016 nee, geen grafzerk, er zitten ruitjes bij Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
weknow Geplaatst: 26 februari 2016 Geplaatst: 26 februari 2016 Een bouwsel met apart gevormde stukken steen of beton en raampjes...... hmmm....ben nieuwsgierig wat dat gaat worden Jorieke Maak je een foto als jullie "het" opgebouwd hebben? Herken er tot hier nog niets in...... Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
speets Geplaatst: 27 februari 2016 Geplaatst: 27 februari 2016 Mag ik het verklappen? Een koude bak (of 3) Fijn zeg! Veel mooier dan die plastic dingen uit de winkel. Én duurzamer Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.