Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

WK voetbal

Featured Replies

Geplaatst:

Wie volgt er het WK?

Nederland is al door.

Vanavond speelt Belgie tegen de USA

Ik ben benieuwd.

Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!

Geplaatst:

wie volgd de belgen niet

ik kijk alleen als onze belgen spelen

sevens dus

Geplaatst:
  • Auteur

Ze doen het verbazingwekkend goed deze keer

Geplaatst:

Van mij mogen ze winnen van de USA die rode duivels en dan gelijk Argentijnse biefstuk maken Zou leuk zijn als dat dan Nederland tegen Belgie gaat worden op 9 juli.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

Ik kijk sowieso debiel veel.

Al 3 weken geen journaal van 20.00u gezien

Geplaatst:

De wedstrijden die nederland speelt kijk ik sowieso! Wat was de afgelopen wedstrijd spannend. Andere wedstrijden alleen als mijn vriend hier is. In mijn eentje niet zo leuk

Geplaatst:

Ik kijk helemaal níets...

Heerlijk rustig op straat en in de winkels en op de tuin...

Maar jullie allemaal veel plezier gewenst!

Geplaatst:

Als Nederland speelt kijken we (mijn zus en ik) het grootste deel wel. Ik heb alleen nog geen doelpunt live gezien, ik ben het nogal gauw zat en dan loop ik lekker even de tuin in en net op die momenten barst de hele buurt in gejuich los , waarop ik naar binnen hol en nog net het doelpunt in herhaling kan zien . Je zou er bijgelovig van worden

Geplaatst:

Ik kijk haast alles. Gelukkig heeft het onkruid hier ook pauze, groeit momenteel amper

Origiiiiiiiiii

Geplaatst:
  • Auteur

GGOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst:

We moet eerst de spitsen wisselen dan pas kunnen we scoren

Holland here we come (in de halve finales )

Geplaatst:

Hmmmmmm, het lijkt voor België ook al te werken. Was ik net even naar buiten gelopen om de kas dicht te doen, kom ik terug staat het ineens 1-0

Geplaatst:

Stond je weer buiten 2-0 yes yes yes

Geplaatst:
  • Auteur

alaise

Geplaatst:
Stond je weer buiten 2-0 yes yes yes

Nee, wel bij de achterdeur dus ik heb het weer niet gezien Ga verder ook niet meer kijken, zit hier bijna te slapen en de wekker loopt ook weer vroeg af. Chips zit ik net nog even te kijken schiet de VS er één in. Ik ga maar gauw naar bed

Geplaatst:
  • Auteur

Good Bye, America!

Geplaatst:

Als ze nu net zo spelen tegen de Argentijnen dan komt ook dat wel goed. Maar wat een kansen pfff en dan niet raken en komt er weer een half uur bij en je blijft dan weer zitten en morgen weer naar de baas Wel een leuk half uur om te zien.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.

Geplaatst:

Ook maar ff gekeken. Wachten totdat manlief thuis komt van overwerken

Geplaatst:

wil ik graag zien: ouderwetse holland-belgië

Soort wedstrijd Totaal gespeeld Winst Belgie Gelijk Winst Nederland

WK eindronde 2 1 1 0

WK kwalificatie 12 2 3 7

EK eindronde 0 0 0 0

EK kwalificatie 2 0 0 2

Olympische Spelen 2 1 0 1

Vriendschappelijk 107 37 25 45

Totaal 125 41 29 55

Doelsaldo België Nederland

218 278

Geplaatst:

ik kijk niet, maar zie de doelpunten wel tijdens herhalingen. Helaas vindt manlief het voetbal ontzettend belangrijk en vooral het NL elftal. Hij schreeuwt dan zo hard bij doelpunten dat mijn oudste hond, die doof is (!!!) doodsbang is en helemaal in paniek in de tuin gaat zitten

Gelukkig gaat ie aankomende zaterdagavond naar de stad, dus kunnen Jeppe en ik rustig binnen zitten. Ik met een boek en de tv heel zachtjes, Jeppe slaapt dan.

Geplaatst:
wil ik graag zien: ouderwetse holland-belgië

Jaaa!

En dan lekker spannend met verlenging en penalty's! Waarbij Nederland natuurlijk wint

Ofja, we moeten ons ook niet uitputten voor de mogelijke finale

Geplaatst:
  • Auteur

Het is sinds het WK 1986 geleden dat we nog zover geraakten.

Ik was toen nog niet eens geboren...ik was wel al in aanmaak

Geplaatst:
ik kijk niet, maar zie de doelpunten wel tijdens herhalingen. Helaas vindt manlief het voetbal ontzettend belangrijk en vooral het NL elftal. Hij schreeuwt dan zo hard bij doelpunten dat mijn oudste hond, die doof is (!!!) doodsbang is en helemaal in paniek in de tuin gaat zitten

Gelukkig gaat ie aankomende zaterdagavond naar de stad, dus kunnen Jeppe en ik rustig binnen zitten. Ik met een boek en de tv heel zachtjes, Jeppe slaapt dan.

Agossie!

Ons kleine hondje rent ook weg en gaat onder het bed zitten. Maar uit emotie begin je bij een doelpunt toch te schreeuwen.. En erna oja oeps en iedereen met een lief zacht stemmetje 'nee bailey kom maar tis goed!' enz.

Geplaatst:
ik kijk niet, maar zie de doelpunten wel tijdens herhalingen. Helaas vindt manlief het voetbal ontzettend belangrijk en vooral het NL elftal.

natuurlijk

Hij schreeuwt dan zo hard bij doelpunten dat mijn oudste hond, die doof is (!!!) doodsbang is

zo hard? 130 dB?

Gelukkig gaat ie aankomende zaterdagavond naar de stad, dus kunnen Jeppe en ik rustig binnen zitten.

naar de stad? kan niet: belgië tegen argentinië nederland tegen costa

Ik met een boek en de tv heel zachtjes, Jeppe slaapt dan.

I rest my case...

Geplaatst:

Joooo nienke. Zaterdagavond hier ook de stad in. Oostplein. Leuk !! Ga ik m tegenkomen ?

Vanmiddag een oranje brazilië-strandhoedje gekocht

Afgelopen zondag was ik echt de énige die niet iets van oranje aan had

( wat ben ik trouwens blij, dat ik geen hondje heb ofzoiets )

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.