Geplaatst: 12 juli 201411 j Ik had éven de hoop op 8-0 in het begin.Maaaaakt niet uit. Was een leuk tournooi. Heb me kostelijk vermaakt.
Geplaatst: 12 juli 201411 j En we weten nu dus ook dat het morgen laat kan worden daar ook onze jongens hier veel meer doelpunten hadden kunnen maken . En zal Duitsland in heel Hollands voetbal ! in de eerste minuten moeten laten zien wat ze kunnen. Dan is het wat minder jammer dat we 3 de zijn geworden(tenminste de eerste Europese kampioen). Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 12 juli 201411 j Niks te klagen, jammer dat we niet in de finale staan.. Maar mooie momenten meegemaakt dit WK! 23 man op het veld, geen enkel team dat van Oranje gewonnen heeft, van Gaal met z'n systeem wat vaak kon wisselen dankzij Kuyt de alleskunner, mooi gedaan > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 13 juli 201411 j Als ik de finale zo zie, denk ik dat wij het tegen duitsland ook wel goed hadden kunnen den!
Geplaatst: 13 juli 201411 j Heerlijk voor die niet voetballers dat Duitsland de titel heeft gepakt. Van Harte Duitsland. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel.
Geplaatst: 13 juli 201411 j Als je de toernooi uitslagen van Duitsland en Argentinie vergelijkt en de manier van spelen dan was er maar 1 verdiende winnaar... en die won vandaag
Geplaatst: 13 juli 201411 j eh nee, dat was geen gelijkspel. Dat waren beslissende penalties, waardoor nederland verloor. Dat is hoe het werkt
Geplaatst: 14 juli 201411 j Haha héérlijk Mijke. Dat is hoe het logisch lijkt, maar niet zoals het werkt.Die wedstrijd gaat de boeken in als gelijkspel. Zo heet dat bij een voetbalwedstrijd. Gelijkspel met penaltys omdat er nou eenmaal 1 door moet. We zijn gewoon 3e geworden. Dát wel.
Geplaatst: 14 juli 201411 j in dat geval hanteert de fifa een vreemde definitie van gelijkspel! Maarja, de fifa houdt er wel meer vreemde ideeen op na... Logica is daar vaak ver te zoeken! Ik ben blij dat ik geen voetbalkijker ben, god wat frustrerend moet dat zijn
Geplaatst: 14 juli 201411 j Ja want de beste keeper is er een die 2 penaltys stopt, vind ik.... Dus Krul mag die gouden handschoen van mij 14 juli 201411 j aangepast door Gast
Geplaatst: 14 juli 201411 j dat is niet de definitie van fifa, dat is de algemene definitie van een knock-outsysteem. de wedstrijd is besloten in een gelijkspel, dat is de uitslag van de wedstrijd.echter kan er maar 1 team door. om te bepalen welk team dat is komt er een beslissende strafschoppenserie.die 2 dingen moet je los van elkaar zien.
Geplaatst: 14 juli 201411 j hm, het zal wel aan mij liggen, maar ik zie dat beslissen 'wie er door gaat' toch echt als beslissen wie er wint en wie er verliest. Je kunt mij niet wijsmaken dat Nederland niet het gevoel had dat ze hadden verloren! Maar ik zal wel gek zijn
Geplaatst: 14 juli 201411 j hm, het zal wel aan mij liggen, maar ik zie dat beslissen 'wie er door gaat' toch echt als beslissen wie er wintklopt, diegene wint de strafschoppenserie. echter is de wedstrijd zelf (standaard speeltijd + verlening + eventuele blessuretijd) is geëindigd in een gelijkspel.
Geplaatst: 14 juli 201411 j jaja, ik snap wel wat je bedoelt hoor Ik vind die redenatie alleen kul, en ik denk dat voetbal ook echt de enige sport is met een dusdanig groot ego dat ze er dergelijke redenaties op nahouden, want bij elk bord/familie/sport-spel dat ik ken is een vergelijkbare manier van het spel beslissen gewoon hetzelfde als winnen en verliezen
Geplaatst: 14 juli 201411 j voor zover ik weet werkt dat zo bij alle strafballen serie's. dus ook bij hockey, handbal enzovoort. er wordt namelijk alleen overgegaan tot een strafballen serie wanneer het spel in gelijkspel is geëindigd. zonder einde van het spel geen strafballen serie.
Geplaatst: 14 juli 201411 j Ik vind penaltys schieten ook totaal geen goed beeld geven over welk team er sterker is. Meer welk team er meer geluk heeft
Geplaatst: 14 juli 201411 j Ja, ze kunnen net zo goed een muntje opgooien, hoewel een penalty stoppen niet helemaal alleen met geluk te maken heeft.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.