Bouwvrouwe Geplaatst: 18 september 2014 Geplaatst: 18 september 2014 Net mijn tweede lading appels en peren laten persen.Een vijf literpak appelsap wordt dus voor gezorgd Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 19 september 2014 Auteur Geplaatst: 19 september 2014 Er brengt al iemand appelsap mee, misschien dat perensap dan een betere optie is? Quote
Yuras Geplaatst: 19 september 2014 Geplaatst: 19 september 2014 2 salades, 2L frisdranken, abrikozenjam, misschien, een brochette. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 19 september 2014 Auteur Geplaatst: 19 september 2014 Ik heb je genoteerd voor de salade, frisdrank en jam.Kun je toevallig al zeggen wat voor salade?Voor het geval dat we dadelijk meer van het zelfde hebben. Quote
Stan Geplaatst: 19 september 2014 Geplaatst: 19 september 2014 Ik zal ook wat falafel maken ?(of falafelburgers) is koud te eten maar kan ook nog even op de bbq en is vega (buiten de hete cake/taart om). Dan maak ik er ook nog wel een pikante(en een milde) salsa bij. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Yuras Geplaatst: 19 september 2014 Geplaatst: 19 september 2014 Kun je toevallig al zeggen wat voor salade?Voor het geval dat we dadelijk meer van het zelfde hebben. Zeker niet... Olivier en Nyaswizh... Eerste met aardappels, worst enz., tweede met haring en rode bieten... Quote
Sandra Geplaatst: 22 september 2014 Geplaatst: 22 september 2014 Ik moet helaas afzeggen, mijn werkgever heeft mijn dienst aanpast in dat weekend en helaas moet ik zondag ook werken zo jammer weer....Had ik nog zo gevraagd plan me niet in maar dat maakt niks meer uit tegenwoordig... Quote groetjes Sandra
angela († maart 2025) Geplaatst: 22 september 2014 Auteur Geplaatst: 22 september 2014 Jammer,het is aangepast. Quote
Sandra Geplaatst: 22 september 2014 Geplaatst: 22 september 2014 Zeg dat wel had me er zo op verheugd, blijkbaar heb ik zelf dan ook niet goed in het rooster gekeken… en ik krijg geen vrij heb ik al geprobeerd en uiteraard wil niemand ruilen …Zucht volgend jaar moet ik echt het weekend maar vrij vragen! Quote groetjes Sandra
Jane Doe Geplaatst: 22 september 2014 Geplaatst: 22 september 2014 Dat is wel zuur, volgende keer beter plannen en dan doe ben je er weer gezellig bij. Kijk er naar uit je te ontmoeten. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 23 september 2014 Auteur Geplaatst: 23 september 2014 Ik denk dat ik nogal veel zalm heb liggen als het te veel is maak ik nog wel een zalmsalade erbij. Quote
kenbeimer Geplaatst: 23 september 2014 Geplaatst: 23 september 2014 Zal ik maar weer 2 cakes bakken? Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids
angela († maart 2025) Geplaatst: 23 september 2014 Auteur Geplaatst: 23 september 2014 Is goed ik zet het erbij! Quote
Groentjuh Geplaatst: 24 september 2014 Geplaatst: 24 september 2014 Wij nemen mee voor Jorieke: Koffie TheeZoutToiletpapier Wij kunnen maken:AppeltaartZaziki meenemen:TheeFrikadellen voor de bbQeventueel brood als dat nog nodig is? en zo ja wat voor brood? Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
geedee Geplaatst: 24 september 2014 Geplaatst: 24 september 2014 Ik heb ook nog een mooie krat met moestuinforumgroen deksel gekocht en ik neem, buiten wat er al genoteerd stond, ook nog 'n tube mosterd en chilisaus mee. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 24 september 2014 Auteur Geplaatst: 24 september 2014 Wij nemen mee voor Jorieke: Koffie TheeZoutToiletpapier Wij kunnen maken:AppeltaartZaziki meenemen:TheeFrikadellen voor de bbQeventueel brood als dat nog nodig is? en zo ja wat voor brood? Ik zal je noteren voor de bovenstaande dingen.en iemand die zich heeft afgemeld zou een Turks brood mee brengen maar voel je niet verplicht hoor je brengt al genoeg mee. Thee mag wel maar is niet perse nodig aangezien er al iemand meer thee meebrengt wat overblijft gaat bij Jorieke in de kast. Quote
Groentjuh Geplaatst: 24 september 2014 Geplaatst: 24 september 2014 Wij nemen wel een turks brood mee! Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Conny Geplaatst: 26 september 2014 Geplaatst: 26 september 2014 Is er nog iets wat nog niet wordt meegenomen ??? Quote Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans
angela († maart 2025) Geplaatst: 26 september 2014 Auteur Geplaatst: 26 september 2014 stokbrood voor bij de BBQ of een zak broodjes voor broodje hamburger, iets voor op de BBQ zoals kipsaté of..... Quote
Bit Geplaatst: 26 september 2014 Geplaatst: 26 september 2014 Ik neem geen Trifle mee, maar een klein appeltaartje Quote
weknow Geplaatst: 26 september 2014 Geplaatst: 26 september 2014 Mijn zelfgebakken broden, dat gaat niet lukken, aangezien ik zaterdag niet thuis ben. Dan zou ik vandaag moeten bakken en is het oud.Zal zondagochtend heel vroeg nog langs een Belgische bakker rijden voor een paar heel verse broden. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Groentjuh Geplaatst: 26 september 2014 Geplaatst: 26 september 2014 Ik zie nogal wat broden langskomen, is dat turks brood wel nodig ? Of onderschat ik de eetlust van sommigen ? Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
geedee Geplaatst: 26 september 2014 Geplaatst: 26 september 2014 We zijn met meer dan 40 personen en dat wat Angela zegt, neemt ze niet mee maar is een antwoord op de vraag wat er nog nodig is. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.