Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Het regent!!!!!

Featured Replies

Geplaatst:

en het waait flink in de Lorraine..

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Hier ook heel veel regen vannacht en vanmorgen, maar nu is het droog en volgens de buienradar blijft dat ook zo vandaag

Geplaatst:

Hier stond de hele tuin blank....

Nu gelukkig weer droog, en de kipjes durven zich weer buiten t nachthok te vertonen

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Geplaatst:

het feit dat mijn tuin nu ook blank staat en dat toch voor mij écht problemen oplevert... en ik dus niet blij ben met nog meer regen... Alleen wordt ík niet in mijn bestaan bedreigt omdat ik er niet van hoef te leven.... :

Misschien een tip lange gaten boren in je tuin en vol gooien met grof grint!

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

Zo... stront is binnen, planken zijn binnen...

Nu nog de zin om tussen de regen door de bakken ook daadwerkelijk in elkaar te zetten

Geplaatst:

Heeft hier heel de dag gegoten ,maar nu motregent alleen nog maar

Geplaatst:

ook hier niet echt blij met de regen want zie mijn probleem ook weer die is even verdrongen had....

achterste gedeelte van me moestuin staat blank... Hier alleen gaten boren met grind geen oplossing want daarvoor is het echt een te klein stukje.

Maar ben al wel aan het surfen en rond aan het kijken wat ik kan doen om toch een fijne moestuin seizoen te hebben

Geplaatst:

greppeltje naar de sloot graven?

afvoerputje maken en regenpijp onder afschot ingraven naar de sloot?

Geplaatst:

whahaha sloot ligt aan het voorkant van me huis... me moestuin achter me huis...

Niet echt te doen dus. Zit al te denken om anders een bak op poten te maken en daar te zetten maar moet nog even nadenken

Geplaatst:

Het regent hier zo verschrikkelijk, en al dagen lang..ik ga straks in een bootje zitten en drijf zo in één dag de Maas af ben ik morgen thuis

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Toch wel een overdekt bootje? Ik maak me zorgen als ik eraan denk dat jij in zo'n open roeibootje zit, dat langzaam vol regent terwijl jij midden op de maas dobbert...

• 1 maand later ...
Geplaatst:

goh, het regent weer...

Geplaatst:

Het regent hier al vanaf gisteravond en het blijft maar door gaan .

Geplaatst:

Half bevroren regen regent het nu, snel de buitenplantjes naar binnen want daardoor dropt de temperatuur nu wel erg snel...

Kouwe vingers.....!

Geplaatst:
Het regent hier zo verschrikkelijk, en al dagen lang..ik ga straks in een bootje zitten en drijf zo in één dag de Maas af ben ik morgen thuis

Jet, stap dan even uit in Maastricht en kom gezellig een kopje koffie drinken in Margraten.

Vrijdag was het heerlijk, heb gelukkig 1 tuin grotendeels omgespit. Vandaag is het hier ook knudde.

Groetjes,

Jos (en Ine)

Geplaatst:

Hier ijzel en sneeuw spekglad

Geplaatst:

Hier 40 km zuidoostelijker gelukkig niet, alleen wat sneeuw en de temperatuur is -1°C.

• 5 weken later...
Geplaatst:

Vanaf half 8 gisteravond valt er hier gestaag een zacht regentje. Te lang op de tuin gebleven dus natgeregent...

Geplaatst:

lekker!

Geplaatst:

Hier ook natgeregend gisteren overdag. Was met een zonnetje 's ochtonds begonnen met de aardappelen erin te zetten. In de regen geëindigd. Daarna regende het nog even leuk door, maar op wat miezer na vannacht, is het écht écht te weinig geweest. Ik hoop echt dat er vandaag of morgen wat meer valt. Begin me langzamerhand zorgen te maken, na al die kou.... zóó droog ! Gaat dat allemaal wel groeien voordat we 20 graden krijgen ?

Geplaatst:

Er zat hier 8 mm water in de meter.

Geplaatst:

Gisteren is hier wat water gevallen en vannacht weer. Hopen op een lekkere stevige bui vandaag maar niet zo een die de grond dichtslaat.

Geplaatst:

Hier al sinds gisteravond zachtjes aan het regenen.

Je ziet de grond er bijna onder je neus van opknappen.

Mag nog wel ff doorgaan goed de tuun en natuur

De herinneringen die je later wil hebben,

moet je nu maken

Geplaatst:

Als ik nu naar buiten kijk, zie ik eindelijk grond in plaats van stof.

Ga zo door, ga zo door!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.