Geplaatst: 18 mei 201312 j Heb ik heel veel mensen nerveus gemaakt, door heel wijs en interessant over de naderende Waterbom te waarschuwen... ... niks aan het handje.... nou ja.... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 19 mei 201312 j Wat ik hoorde van iemand gisteren was het zo dat het vrijdagmiddag moest beginnen met regenen tot aan gistermiddag toe, maar dat hebben ze later bijgesteld, gisteren alleen in de ochtend wat miezer hier, meer niet. Vannacht heeft het geloof ik wel licht geregend, alles was nat, mar nu komt het zonnetje lekker door hier, mag wel de hele dag zo
Geplaatst: 19 mei 201312 j Hier drijven de wolken langzaam binnen, de zon probeert het wel maar vanaf Italie is het wolkenoffensief begonnen...kijken hoe lang we het droog houden...we hebben hier op de berg een wedstrijd handmaaien, hout hakken enz, zou wel aardig zijn als het een beetje droog bleef ) MVG Danuta
Geplaatst: 19 mei 201312 j Hier ook een grijs wolkendek en geen zon zoals gisteren voorspeld was. Het is wel droog. Met vriendelijke groet,Wim.
Geplaatst: 19 mei 201312 j Gisteren hadden we lente. Vannacht hebben we de zomer overgeslagen, en sinds vanmorgen herfstig..11 graden(!) en het is nog niet opgehouden met regenen..ik wordt hier zo triest van. De kachel is weer aan. Zouden de bomen nog wel bevrucht worden al het de hele tijd zo regent? De kweepeerbloemen zijn (gelukkig?) nog niet eens open... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 19 mei 201312 j Hier ook regen sinds een uurtje of wat, kachel aan gestoken en er wat blokken hout op gegooid en ik blijf vandaag mooi binnen.... het is een graad of 12 buiten en ik zie de bewolking alleen maar donekrder en dikker worden.... De voorspelling is dat we hier volgende week weer onder de 10 duiken en in de nacht 2 a 3 graden...mja, dat gaat planten kosten denk ik, maar eens gaan nadenken over hoe ik sommige planten nog kan beschermen tegen the end of the world as we know it.......... MVG Danuta MVG Danuta
Geplaatst: 19 mei 201312 j Dat vroeg ik me dus af bij de peulen en de erwten, Appelvrouwke, die bloeien nou lekker.... maar als er geen bijen ed rondvliegen vanwege regen... hoe moet alles bevrucht raken dan??? http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 20 mei 201312 j Das idd een grote zorg he, die bijen, hommels enz die de boel moeten bevruchten. Ze zijn er wel, gisteren nog een bij geholpen de weg naar buiten te vinden bij het zolderraam, dat kan je helemaal de andere kant op tuimelen, dus hij/zij tuimelde mee.
Geplaatst: 20 mei 201312 j Ik heb geen flauw idee. Ik weet dat het vandaag voor de zoveelste dag regent..als ik een bijtje was zou ik er ook moedeloos van worden. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 20 mei 201312 j Ik ben een echte boerin aan het worden, en maar klagen. Het is te droog, het is te nat, het is te koud. Ik hoop dat het nu eens tijd wordt voor "het is te warm" daar ben ik wel aan toe.
Geplaatst: 20 mei 201312 j Ach, wat mijn man zei: "Daar hebben alle tuinders last van" komt nu echt van pas
Geplaatst: 20 mei 201312 j Ik ben een echte boerin aan het worden, en maar klagen. Het is te droog, het is te nat, het is te koud. Ik hoop dat het nu eens tijd wordt voor "het is te warm" daar ben ik wel aan toe. Ik ga bijna met je mee, ik zeg alleen; als het voor de tuin moet, dan moet het maar, die warmte en zonnigheid. Voor mijzelf liever bewolkt en 15-17 graden
Geplaatst: 20 mei 201312 j Ik loop al te zingen: "Het regent, het regent, mijn plantjes krijgen zwemles!" Ik denk dat ik er maar zwembandjes enz bij gaat leggen, misschien een opblaasbaar ligbedje ofzo?
Geplaatst: 23 mei 201312 j Nah ikke wel in ieder geval, al een tijdje weer droog en geen zin om met gieters te lopen om mijn nieuwe aanplant te wateren,.... Dus dat heb ik op deze zonnige dag dus wel gedaan....begint het nu natuurlijk dicht te trekken...!@#$%^&*() MVG Danuta
Geplaatst: 23 mei 201312 j Hahaha Danuta,, ik doe het ook telkens verkeerd, net als ik ga gieten omdat het al een week droog is gaat het regenen! Nu verwachten ze hier zaterdag en zondag non-stop regen (zal bij jullie misschien ook wel zo zijn?) dus vandaag ff geen gieters.
Geplaatst: 23 mei 201312 j Mja...ze geven voor morgen regen op...net als mijn hulp komt (had eigenlijk gehoopt dat ik die buiten in kon zetten voor wat grof werk) Naja, er moet ook nog een grote trap en hal worden gekuisd dus....... Voor vandaag stond hier ook regen maar heel de dag harstikke droog natuurlijk...... Tja das het weer in de bergen nu eenmaal, slechter te voorspellen..... MVG Danuta MVG Danuta
Geplaatst: 23 mei 201312 j maarrr..... ik heb ook weer een prachtige regenboog gezien! Dat mag dan toch ook vermeld worden(als zijnde verzachtende omstandigheden )
Geplaatst: 23 mei 201312 j Ik heb vandaag alleen last gehad van dreigende regen.En toen ik thuis zat kwam het zonnetje zowaar nog door ook. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 23 mei 201312 j Hagel, sneeuwhagel (spatte op harde oppervlaktes PANGGG uit elkaar), regen, zon én plensbui ,7 gr (geen regenboog helaas), ZON!! (om half 9! 13 gr), kou, mist en uiteindelijk 0 gr om 23.30 uur op 1 m hoogte Dat was op z'n minst gezegd een zeer afwisselend jedoch vruchtbaar tuindagje...
Geplaatst: 24 mei 201312 j Spreuk: *als het regent in mei zijn moestuiniers blij!* ©HuubvG ( ) *als het eind mei nog vriest zijn moestuiniers triest!*
Geplaatst: 24 mei 201312 j Hier regent het sinds gisterenavond ijskoude regen...ik heb net de rennetjes van de serama's overdekt met plastic en bij eentje wat droog materiaal in een hoek gestrooid voor moeders en kuikens....we zullen zien, de kuikens zijn erg klein en onderkoelen snel, houd ze vandaag goed in de gaten, als eht te gek wordt gaan ze naar binnen....en nu de kachel aan... MVG Danuta
Geplaatst: 30 mei 201312 j Ik geloof eerder dat dit bar slechte weer te danken is aan de moderne oorlogsvoering, met andere woorden, de derde wereldoorlog is in volle gang en wij worden aangevallen.Neen, niet met conventionele of atoomwapens, het gaat veel gemakkelijker nu en zonder slachtoffers aan de kant van de aanvallers.Die beïnvloeden het weer!!!U gelooft het niet? Ik eerst ook niet, leek onmogelijk ook, maar toch.Amerika is geen lid van de EEG, Rusland ook niet, maar Noorwegen ook niet.Waar staan, op het noordelijk halfrond de HAARP installaties? Juist in die drie landen.Toevallig, wegens problemen met TV Vlaanderen, zat ik gisteravond te kijken naar het nieuws op de duitse post 3SAT.Daar toonden ze op het einde van het weerbericht met duidelijke pijlen hoe de weer-systemen nu draaien.Over zuid Europa, Spanje,Frankrijk, Italie, Griekenland en Tukije, is het al geruime tijd slecht weer, dat systeem draait over Turkije, de Balkan naar het noorden en komt over Polen en Zweden terug naar Nederland en Belgie.In Rusland is er uitzonderlijk mooi weer, in Noorwegen ook, raar maar waar, een enkele uitzondering niet te na gesproken, ze hebben ook eens wat regen nodig.Via de HAARP installaties en de Chem-trails zijn ze in staat om het weer te beïnvloeden, en dat doen ze ook.Het resultaat ondervinden we dagelijks als we weer maar eens de paraplu moeten opentrekken.Op 9 mei, of was het nu 7 mei, heeft er een vergadering plaatsgevonden in Brussel van de EEG welke ging over deze HAARP installaties en het gebruik ervan. De VS en de NAVO waren ook uitgenodigd om klaarheid te scheppen, maar die hebben hun kat gestuurd, echt gebeurd hoor.Nu staat, het politiek correcte, Europa zo zwak op wereldvlak dat er geen rekening mee gehouden word. Even een vraagje, wanneer kunnen jullie nieuwe aardappelen eten? En hoeveel oude aardappelen hebben jullie nog? Wat gaat er gebeuren als straks al ons voedsel 30 tot 50% duurder zal zijn? Beste mensen, tuiniers, bekijk deze film eens goed, er is rechts onderaan de mogelijkheid om in het Nederlands (Dutch) te ondertitelen. Mogelijks krijgen er sommigen andere gedachten over wat er op wereldvlak speelt. Aandachtig kijken a.u.b. het duurt wel meer dan een uur, vol getuigenissen van mensen die weten waar ze het over hebben. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.