Ga naar inhoud

Wil je minder Advertenties?

Maak dan nu een account of log in!

Image Image Image Image Image

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Ik zet er 10 voor je apart Weknow

Geplaatst:

Hmm, die schoone van Boskoop lijk mij wel wat. Wat wil je er voor terug?

Edit : ik heb nog wel een vetplant niet heel erg groot(hoog) ik zal een foto straks in mijn ruiltopic plaatsen.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Wat van jouw handperen ruilen tegen st. Remy stoofperen?

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

geedee.....

zou ik [als ik een ambassadeur heb] 10 van jouw bloempotten mogen?

wil ze wel kopen hoor

kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

http://guppedup.blogspot.nl/

Geplaatst:
  • Auteur

Hahaha Greetje, heb jij een ambassadeur?? Ik zal 10 potten apart zetten voor je; waartegen ruilen komen we wel uit

Suus en Stan : DEAL

Ik neem 3 kg voor ieder van jullie mee

Geplaatst:

de greet heeft connecties,hé

je hebt pb

kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

http://guppedup.blogspot.nl/

Geplaatst:

Gea,

Ook ik heb interesse in een stuk of 10 potten.

Helaas weinig te ruilen: alleen (goed gewortelde) stekken van aardbei Frau Mieze Schindler.

Geplaatst:
  • Auteur

Ik zet ze voor je apart Henk

Aardbeien heb ik zelf in overvloed (wil je nog stekjes? annablanca of junidrager)

Wil je ruilen tegen 2 pakjes Gilse geleisuiker speciaal 3:1 die 10 potten?

Geplaatst:
  • Auteur

Ja die bedoel ik

Wil je nog aardbeistekjes erbij??

Geplaatst:

Geedee, nee, dank. Ik heb nu drie soorten: Ostara en Frau Mieze Schindler (van beide veel) en een stuk of zeven Florika. Dat is me voor komend jaar genoeg.

Geplaatst:
  • Auteur

Daar kun je mooi aardbeienbier van gaan brouwen! Florika ken ik niet, benieuwd naar je bevindingen daarover; de Ostara heeft hier heel veel kleine aardbeitjes gegeven, ze schimmelen snel, vind ik.

@ allen:

Ik heb nog laurierblad en eucalyptusblad voor te gebruiken in de aanbieding. (geen planten dus!!) Ik kan een aantal porties in een zakje doen voor wie interesse heeft.

Geplaatst:
  • Auteur

Jeneverbes struikje of gewortelde stek daarvan zoek ik nog. Wie??

Geplaatst:
  • Auteur

Ik heb 2 boeken over open haarden (bouwen , stoken incl. aanleg en schema's en veel kleurenfoto's....sommige ietwat gedateerd door de inrichting eromheen, maar die is allang verdwenen in die haard ) De ideeën en de uitwerking zijn nog steeds up te date m.i.

Ruilen voor suiker of iets anders leuks?? (boeken heb ik veel te veel )

PICT854992951410549621.JPGPICT855020431410549623.JPGPICT855169181410549624.JPG

én n kookboek:

En ik heb nog een kookboek te ruil(A4 formaat en 3 a 4 landlevens dik:

]PICT855448381410552494.jpgPICT855321071410552492.jpg

Geplaatst:
  • Auteur

Klopt Angela, ik heb eigenlijk boekenrek te kort

@ Jane Doe...voor n pakje van gilse geleisuiker speciaal 500 gr 3:1

Geplaatst:

Pak van Gilse geleisuiker speciaal 500 gr 3:1 voor van piepers tot pasta

Geplaatst:
  • Auteur

Ik zal m bij je lijst schrijven Jane

• 2 weeks later...
Geplaatst:
  • Auteur
Jeneverbes struikje of gewortelde stek daarvan zoek ik nog. Wie??

Niemand?

Geplaatst:

Hallo geedee, heb je nog plantemmers te ruil? Wat wil je er voor terug hebben? Ik kan een paar besjes van de goldens pearls voor je meenemen, dan kun je zelf het zaad oogsten (dan kan het nog even extra narijpen, veel besjes heb ik op dit moment niet, de tuinhulp heeft ze opgegeten). Hetzelfde geldt voor de physalis/ananaskers (heb ik ook nog zaad van van vorig jaar misschien). Verder paar zaden grote klis, 2 zaden vogelhuiskalebas uit 2012, paar capucijnenbaard en vlozaad (psyllium)

Qua bloemen heb ik nog niet op mijn ruillijst staan paarse alyssum, dwergasters, berenoor wit en oranje en dianthus barbatus cottage perfume (paar zaden).

Om te gebruiken of te drogen heb ik nog veel salie. Misschien kan er ook een stuk van af gestoken worden als ik iemand vind die dat voor me kan doen. Ik heb ook lablabbonen (is geen echte boon) en het zaad van de mariadistel is ook net klaar, staat geloof ik ook nog niet op mijn ruillijst. Ik kan een groentezak olijfkomkommer voor je oogsten om op te eten. En en....vast nog wel meer, laat maar weten.

Op niet-moestuingebied heb ik een afrikaanse trommel met aan beide zijden een vel gespannen en een stuk zelfgemaakte zeep (ik heb een zeep-site waar ik zelfgemaakte zeep verkoop). En vast nog wel meer, ik zal even denken en rondkijken. Ik zal het hier plaatsen of pb-en als ik weet of je nog emmers hebt.

Edit: ik blijk ook amarant en kalebas te hebben. Geen idee welke soort, heb ik spontaan van iemand gekregen bij andere zaden die ik ruilde.

Geplaatst:
  • Auteur

Ja hoor ik heb nog emmers voor jou Kibas. Wat we kunnen ruilen ligt een beetje aan het aantal. Hoeveel had je er willen hebben?

Wat ik nog zoek:

Jeneverbes struikje of gewortelde stek

cranberry-struikje

Knoflook soortjes

Irissen

een leuke kamerplant

n pakje 500 gr. Gilse geleisuiker speciaal 3:1

Geplaatst:

Hoi

Welke irissen zoekt jij?

Misschien heb ik die voor jouw...blauwe...

Geplaatst:

IK zal ook aan je denken. IK heb lichte..gele. Er gaat een stuk uit van de winter..voor de volgende mtfd.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic