Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Ze bestaan echt

Featured Replies

Geplaatst:

Je hoor er wel eens over maar je ziet ze nooit. Dat is tot nu dan, kaboutertjes die in je tuin werken.

Zie hier, er heeft een kabouter zijn intrek genomen in onze tuin en bewaakt nu het kippenhok.

TheyRealyExist43991410113287.jpg

DSC580221991410113298.JPG

Groetjes,

Bram

Geplaatst:

...maar waarom schroef je hun deurtje dicht?

aangepast door Gast

Geplaatst:

Mooi

Als ik wat tijd heb ga ik er zo'n proberen maken met oude wasknijpers om in het bos langs wandelpaden te zetten

Geplaatst:

Wel even opnieuw het paadje betegelen rond de boom, zo breken ze hun beentjes... En een LEDlampje her en der, dan kunnen ze er ('s nachts toch?) beter op uit!

Geplaatst:

Had ik niet gedacht in dit topic wat te willen plaatsen, maar ....

Afgelopen weekend lange wandelingen gemaakt in N-Fr. Kwam ik dit kabouter-appartementencomplex tegen :

2014-09-13-1513131410760145.34

Geplaatst:

Ze zitten in een flinke renovatie zo te zien...

Geplaatst:
  • Auteur

Is dit nu wat ze bedoelen met 'de Franse slag' werken?

Groetjes,

Bram

Geplaatst:

Super leuk!

Geplaatst:

Ja, vond ik ook. Verder wel geheel 'natuurlijk' hoor ( echt kabouter-knutselwerk ( kabouters kunnen ontzettende sloddervossen zijn )).

Dit bos wordt niet bewandeld oid. Hoogstens eens in de paar jaar wat houtvesters die er komen, maar weinig. Meest Hellingbossen en te steil om echt goed te kunnen 'oogsten' die bomen.

Onderste deel zal deels door wilde zwijnen aangekrabt zijn of een stootplaats van een hert ?

Spechten dus ook. Misschien ook deels wel wespen. Boom zat verder naar boven helemaal vol met gaten.

Ik zag dat onderste gat met paddenstoel er boven en moest gelijk aan dit topic denken Toch net echt.

Geplaatst:

Die Amerikanen hebben natuurlijk weer "a room with a view" ....balkonnetjes en alles....

Ik heb er geen in de tuin....allemaal opgegeten

Ik heb er wel een paar voor het huishouden die overdag stokstijfstil doen alsof ze muzikaal zijn, maar 's nachts mn huisje tip top in orde houden zodat ik meer tijd heb om onkruid te wieden

PICT804141101410801242.JPG

Ze missen nog een gitarist

Geplaatst:

Die voor het huishouden ken ik ook. Heb ze van me broertje gekregen toen ik zijn kamer kreeg. Zogenaamde "kamerkabouters" beweerde hij Eerlijke een ruiltje gemaakt, kreeg hij mijn "vuurvliegjes" die het huis doen verkennen op inbrekers snachts die in mijn kamer zaten Daar geloofde ik "vroeger" dan weer in (Als je je ogen in het donker dichtknijpt een tijdje en je doet ze dan weer open zie je wel eens gele/gouden puntjes )

Geplaatst:

Dit zijn ook zo van die plekjes waarvan je denkt als je even geduld zou hebben...

image86761410973581.jpg

image91671410974236.jpg

• 3 weken later...
Geplaatst:

Kabouterflat:

grieksekabouterflat48771412485823.jpg

Welke boom??? Geen idee!!!

.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ben wel benieuwd hoe dat zo gegroeid kan zijn...

Hier nog één, van vandaag

image66801413222536.jpg

Geplaatst:

Nou Kassiopei, daar zijn hele steden van!!

P1060707aaa37731413222949.jpg

Geplaatst:

Is dat een speciale boom dan die zo kan groeien? Of een soort afwijking?

ik heb het nog nooit gezien.

Geplaatst:

Olijfbomen op Korfu ...

ikhadzeooknognooitgezien

Geplaatst:

Ah, kijk

(Dan had ik ze toch gezien kunnen hebben )

• 5 maanden later ...
Geplaatst:

Vervelende beestjes hoor die tuinkabouters, leggen zomaar en heel dorp aan te midden van mijn moestuin!

c8594e1786816d11a102aabaefd64e9952251427723025.jpg

7b7cddc30f383ef9240b346cf9b3e42e32161427723021.jpg1a1118802363625f293e479a2a11d78849491427723018.jpg

Ga deze avond nog wat deurtjes en vensters in elkaar proberen te knutselen, en dan hopen dat ik nog een leuke voorraad mos en een losse boomstronk bij elkaar kan rapen

boomstronk86601427800887.png

Geplaatst:

Wat gaaf, hier zijn ze helaas weggetrokken. Maar dat snap ik best,ik zou ook liever op het platteland wonen. Misschien komen ze terug als ik leuke dingen maak voor ze .(Ik zag wat Pinteresting things )

Geplaatst:

Wat grappig Geertlaurant

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.