Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Eerbied voor de grijze haren Willy

Ik mag dat Belgische getokkel graag horen

En dat gaat immers nog beter na een paar kasteelkes toch

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:
Er is een rode koelbox blijven staan, met een boel blauwe elementen er in. Van wie is die?

Van mij ik wist dat ik iets vergat

Geplaatst:

Connie mooi gemaakt, staat gezellig.

Loraine kan prima bier tappen, sorry pintje schenken. Was heel gezellig, proost op de volgende mtfd.

Geplaatst:

Gaat er nog iemand naar Jorieke die ook in de buurt van den Bosch komt op de terugweg??

Geplaatst:

We verzinnen wel wat Angela. Ik kan hem ook opsturen.

Ik wou nog even iedereen bedanken voor de pakken suiker, zout, meel, koffie, en andere zaken!

IMG474366471412143822.JPG

En in het bijzonder: Jootje voor de pannenlappen:

IMG475375351412143839.JPG

Stan voor de potjes Zwart/wit:

IMG474086301412143812.JPGIMG474241931412143817.JPG

Ciska en Gemma voor hun Friese pakket, waarvan de Pomkekoekjesdingetjes (familie van mijn vaders kant is Fries, dus ik hoop dat ze niet meelezen ) al op zijn

IMG474535331412143827.JPG

We hebben zowaar alles al opgeruimd maandag! Er staan geen pallets meer, we hebben het afval nog zitten scheiden, de overtollige plantjes en oogst (van de zaden/oogsttafel) zijn opgeruimd en aan de varkens gevoerd. We hebben een lijstje gemaakt met wat er nog ligt aan messen/vorken/lepels en vooral servetten. Zodat we de volgende keer precies weten wat er nog is

IMG475082221412143833.JPG

Geplaatst:

Top!

Fijn dat het in de smaak valt.

Wel verdiend!

http://www.buitenthuis.blogspot.com

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

Geplaatst:

Geen dank!! Graag gedaan

Ik wilde jullie (Jorieke en Joep) nog bedanken...

Het was erg gezellig en Jim en ik komen de volgende keer graag weer

Ik moet ook eens aan die koekjes zien te komen, zagen er echt lekker uit...

Geplaatst:

Er staat hier nog een klein (375 ml) flesje met... wijn? Rosé? Het zit gewikkeld in van dat bruine dunne papier waar 'Suus' op staat. Van SuusP dus? Voor SuusP? Ik weet het niet

Ook staat er nog een dadel, voor Esther geloof ik. Maar dan zou ik nog even op het kaartje moeten kijken. En de walnoten die zijn blijven staan mag ik hebben? Of moeten die toch nog naar iemand anders?

Geplaatst:

Ik had walnoten meegenoen voor GeeDee en Stan en enkele zakken die ik op de zaaitafel heb gezet, als die over zijn zijn ze voor jou:-)

Geplaatst:

T is geen wijn. Dat is O.I.Kersazijn Kijk maar goed dan zie je een oranje kleur. Die is Suus dus vergeten mee te nemen.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Volgende keer moeten we misschien ook een lijstje maken wat we allemaal mee terug moeten nemen Suus

Geplaatst:

Ja er waren een beetje weinig lijstjes idd

Sommigen zaten compleet achter hun lijstjes verborgen !

“The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna

Geplaatst:

Ben gewoon nogal eh... verstrooid. Vandaar de lijstjes fetisj. Maar de azijn had t lijstje niet gehaald, daar ging het mis!

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

Zonder lijst kunnen wij niet werken, beide zulke warhoofden met3 en 4 letters

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic