Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Mij maakt het niet zoveel uit, ik wil best via TNT versturen als de meerderheid dat liever heeft.

 

Ik wil de doos donderdag of vrijdag versturen. Ik wacht nog even af wat er hier nog aan reacties komt van de deelnemers, en dan kijk ik wat de meeste mensen willen en dan verstuur ik de doos daarmee. Is dat oké?

 

Tot nu zijn de meningen:

 

Bio-fee (Nijmegen) TNT/DHL

Borderrose (Nijverdal) TNT

Lorainne (Denekamp) (& Jane Doe)

 

SuusP (Berlicum) (Samen met Almond en Angela) Angela: geen DHL

Bloemenkoningin (Reusel)

Jasmin (Amersfoort)

Beertjerinke (Nieuwerkerk)

Zaaizee (Burgh-Haamstede)

Limoen (Den Haag)

Loes (Roden)

Thea (Kommerzijl)

Weknow (IJzendijke)

 

Graag het lijstje kopiëren en aanvullen met jouw mening, om het overzichtelijk te houden.

aangepast door Gast
Geplaatst:

Met TNT verzenden lijkt me lastig aangezien dat alleen voor de zakelijke markt is. ik denk dat jullie PostNL bedoelen??

 

met DHL kan je de zending net zo goed volgen als met PostNL. daar gaat ook wel eens iets mis en is er ook wel eens een sorteerfout.

na 1 zending is het ook lastig te bepalen of de fout van DHL een structureel probleem is of een eenmalig foutje.

Geplaatst:

Ook waar. Je moet wat geluk hebben inderdaad..ik heb twee weken geleden met Gemma pakjes uitgeruild..ik verstuurd met DHL en Gemma met PostNL. Er was eigenlijk geen verschil.Sorry natuurlijk PostNL..ik hou het niet meer bij die naamsveranderingen.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Liever iets anders dan DHL zolang je de doos maar kan volgen.

De extra kosten maken mij niets uit maar ik moet dan ook wel zeggen dat wij met 3 personen kijken en ik ga ervan uit ook de kosten delen.

Wat mij betreft wel en ik heb liever ook geen dhl dus dat komt goed uit lijkt me!

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Geplaatst:

Dank je Biofee voor het tellen. Ben net thuis van een hele dag (buiten) werken en was dus even niet "mee".

 

Ik vind DHL ook best, dus zoals we begonnen zijn. Als er voor een andere dienst geopteerd zou worden was dat voor mij persoonlijk ook geen probleem. Persoonlijk iets minder enthousiast over PostNl, omdat ook daar meerdere keren iets mis is gegaan. Zelf, afgezien van deze keer, geen verkeerde ervaringen met DHL gehad. Ik verkoop wel eens 2e hands boeken via Bol en ook dat gaat met DHL.

 

Maar als coördinator voorzag ik al dat veranderen van dienst en daarmee een hogere prijs voor sommigen geen probleem zal zijn en voor anderen een reden kan zijn om (teleurgesteld) af te haken. Ik ben dan de enige die het goedkoper stuurde Dat was ook de reden om me niet eerder uit te spreken: duidelijkheid vooraf zodat iedereen op basis daarvan kan beslissen of hij/zij mee wil doen, is de meest praktische manier om een initiatief met veel mensen makkelijk te kunnen regelen in mijn ervaring.

 

Overigens heeft DHL wel precies uitgezocht waar/hoe het mis is gegaan. Ik kreeg vandaag het volgende mailtje. (Ik zal voor de uitleg op persoonlijke titel ook nog even bedanken).

 

Beste dhr. (mijn naam)

 

 

Hartelijk dank voor uw bericht. Zo te lezen op uw forum is het pakket uiteindelijk aangekomen, daar zijn we erg blij mee. Dit kan ik inmiddels ook bevestigen in ons trackingsysteem.

 

Ik heb de e-mails (en het forum!) bekeken. Aan de vertraging van de zending liggen twee oorzaken ten grondslag. Allereerst natuurlijk de sorteerfout. Dit is woensdag 22 oktober geconstateerd en zendingen lopen hierdoor twee dagen vertraging op. Uiteraard bieden we hiervoor onze excuses aan. Daarnaast moest het pakket voorzien worden van een nieuw label. De precieze oorzaak heb ik niet kunnen achterhalen, een reden hiervoor kan een beschadigd label zijn. Op vrijdag 24 oktober is er een nieuwe label aangemaakt (3SXDFY08113) met het adres van Ligtvoet Nijmegen. Deze zending is vervolgens 25 oktober afgeleverd.

 

We begrijpen dat hierdoor veel verwarring is ontstaan en hopen dat de zending in goede orde is ontvangen.

 

Graag vertrouw ik erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog vragen heeft, kunt u reageren op dit bericht of contact opnemen met onze telefonische klantenservice. Zij zijn te bereiken op telefoonnummer 0900 - 222 21 20.

 

Met vriendelijke groeten,

 

Sophie

DHL Parcel Klantenservice

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

nette uitleg

al vraag ik me nog wel af hoe ze dan op die nieuwe sticker het werkadres hebben gezet ipv het afhaalpunt...

straks was het pakket totaal ergens anders aangekomen door een foutieve adressticker.

Geplaatst:

Janita is toegevoegd aan de deelnemerslijst. (Zie 3e bericht van dit topic)

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Geplaatst:

Aaaargh niemand voldoet aan mijn vraag om de deelnemerslijst te kopiëren en even achter jouw eigen naam te zetten welke vervoerder je wilt hebben...!

Nu moet ik zelf gaan tellen. Sorry, even geen puf voor, dus wie zich geroepen voelt???

 

Idd wel een net mailtje van DHL maar het blijft wel vaag dat ze het pakket op het werk van mijn man hebben afgeleverd...

Geplaatst: (aangepast)

ik tel wel ff, zit toch nog op de laptop. heb zelf geen voorkeur dus daarom niet de lijst gekopieerd.

Ik ga er vanuit dat geen DHL betekend PostNL

 

Tot nu zijn de meningen:

 

Borderrose: PostNL

Angela en Almond: PostNL

 

Bio-fee: PostNL/DHL

Beertjerinke: PostNL/DHL

Loes: PostNL/DHL

 

Lorainne: DHL

Zaaizee: DHL

Limoen: DHL

Thea: DHL

 

Bloemenkoningin

Jasmin

SuusP

Weknow

aangepast door Gast
Geplaatst:

Dank je wel voor het tellen Loes!

 

Ik raakte het overzicht helemaal kwijt (zat gisteren ff niet zo goed in mijn vel) en reageerde een beetje onvriendelijk geloof ik, sorry daar hadden best een paar smileys bij gekund.

 

Ondertussen heb ik me al een volle avond vermaakt met het uitzoeken van leuke zaadjes en er zitten echt wel leuke dingen bij! Fijn om op deze manier dingen te kunnen uitproberen zonder gelijk een heel zakje met veel te veel zaad te moeten kopen.

Nu nog een avondje besteden aan het aanvullen van de doos met mijn leuke zaden zodat degenen na mij ook nog leuke verassingen zullen aantreffen.

Geplaatst:

Gisteravond bericht gehad; ik kan de doos vandaag ophalen.

Maar dat lukt dus pas aan het ende van de middag.

 

Vind het systeem waardeloos als ik eerlijk ben; wat gaat er een tijd mee verloren op deze manier.

Waarom niet gewoon aan huis laten bezorgen?

Nu betaal je misschien wat minder maar het geeft een boel ergernis aan alle kanten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...