Mireille Geplaatst: 10 november 2014 Geplaatst: 10 november 2014 In de zevende hemel ben ik, want ik heb sinds gisteren een volkstuintje. Volgende week ga ik kijken met mijn oom, die ervoor heeft gezorgd dat ik 60 m2 tuin kan huren. Gekke dingen heb ik tot nu toe uitgehaald om maar lekker een beetje uit de tuin te kunnen eten. Afgelopen zomer heb ik sla en kruiden in een pot in de voortuin geplant en zelfs een straatklinker van de gemeente verwijderd om een courgette te planten bij mijn huis. Mijn opa was tuinder, dus het zal wel in de genen zitten. Nu ik 43 ben komen die 'roots' misschien weer sterker boven. Ik ben nu aan het speuren wat ik in mijn tuintje wil en hoe ik een planning zal maken. Zo kwam ik natuurlijk hier terecht. Quote
Holland Geplaatst: 10 november 2014 Geplaatst: 10 november 2014 Welkom! Quote Vriendelijke groeten, Holland
Jorieke123 Geplaatst: 10 november 2014 Geplaatst: 10 november 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
marijke Geplaatst: 10 november 2014 Geplaatst: 10 november 2014 Fantastisch, met zoveel enthousiasme moet het goed komen.Veel succes en plezier met je tuin... Quote
Piroska Geplaatst: 10 november 2014 Geplaatst: 10 november 2014 gefeliciteerd!! Welkom ook. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Johmir Geplaatst: 10 november 2014 Geplaatst: 10 november 2014 Welkom! Leuk om te horen. Voor mij geldt ongeveer hetzelfde maar dan een jaar geleden (heb nu dus het eerste seizoen zo'n beetje achter de rug) Quote
Mireille Geplaatst: 11 november 2014 Auteur Geplaatst: 11 november 2014 Dankjewel voor jullie welkom. Volgende week kan ik mijn lapje grond bekijken. Ik ben benieuwd wat ik aantref. Quote
Johmir Geplaatst: 11 november 2014 Geplaatst: 11 november 2014 Laat het weten! Met foto's het liefst Quote
geertlaurent Geplaatst: 14 november 2014 Geplaatst: 14 november 2014 Leuk Lukt dat met een courgette op stoeptegel niveau? Wat mij altijd weer weet te verbazen is hoeveel vrouwen hier lid zijn van het forum terwijl we er in onze tuinclub amper hebben Quote
Stan Geplaatst: 16 november 2014 Geplaatst: 16 november 2014 Welkom. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
SuusP Geplaatst: 16 november 2014 Geplaatst: 16 november 2014 Hoi mede-brabander. Al een kijkje genomen bij de beginners-envelop? Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Persica († december 2016) Geplaatst: 16 november 2014 Geplaatst: 16 november 2014 Wat toevallig 'Mireille' is ook de soortnaam van mijn allerbeste perzik in de tuin. Welkom ! Maak er wat van. Quote
thea Geplaatst: 17 november 2014 Geplaatst: 17 november 2014 Welkom Quote http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Mireille Geplaatst: 18 november 2014 Auteur Geplaatst: 18 november 2014 Leuk Lukt dat met een courgette op stoeptegel niveau? Wat mij altijd weer weet te verbazen is hoeveel vrouwen hier lid zijn van het forum terwijl we er in onze tuinclub amper hebben Beste Geertlaurent, het lukt best met die courgette, ik heb vorige week de laatste drie eraf gehaald. Ik moet wel toegeven dat ze erg klein bleven, maar niet minder lekker! Haha, ik ben vorige week gaan kijken naar mijn lapje grond (sorry nog geen foto's), en zat binnen een half uur koffie te drinken met...6 mannen! Wel gezellig. Quote
Mireille Geplaatst: 18 november 2014 Auteur Geplaatst: 18 november 2014 Hoi mede-brabander. Al een kijkje genomen bij de beginners-envelop? Beste SuusP, nog niet gekeken. Ik ga nu op zoek. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.