Geplaatst: 31 december 201411 j Ja hoor alles ingevuld Toen ik de prijs van de sla zag, kreeg ik een krop in de keel.
Geplaatst: 1 januari 201511 j Auteur Ontzettend bedankt allemaal! Ben benieuwd wie er nog volgen > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 1 januari 201511 j Ook van mij dan maar een melding Dennis Al ingevuld toen dit topic nauwelijks enkele uren oud was -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Geplaatst: 1 januari 201511 j Ingevuld Toch even bij sociale media ook dit forum vermeld, of ben ik daar verkeerd in? Plaagbestrijding met en door de natuur.
Geplaatst: 2 januari 201511 j Auteur Bedankt allemaal! Zit nu op 140 reacties. > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 2 januari 201511 j @dennislp: Met de mijne erbij 141.Ik heb de enquete met plezier ingevuld.Succes ermee. met groene groet, koolrabihttps://zolekkergezond.nl/
Geplaatst: 15 januari 201511 j Ik heb de enquete gisteren ingevuld.Ik wens jullie alle succes van de wereld
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.