Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Hallo,

ik zie helaas mijn naam er niet meer tussen, ik zou graag ook deze ronde gewoon meedoen.

Winschoten, ligt vlakbij Groningen en Bourtange, is beide aan te rijden.

Ik zou graag terug op de lijst komen.

Mvg Patrick

Je staat er weer op!

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Geplaatst:

Hallo Allemaal weer! Als het goed is hebben jullie PB gehad van het HQ met daarin de adresgegevens van degene na je op de lijst. Let op: voordat je de envelop doorstuurt, stuur dan eerst even een PB om te checken of de persoon na je wel "actief" is. We willen zo voorkomen dat de envelop ergens blijft hangen. Laten we er met zijn allen weer een mooie en vlotte ronde van maken

Begonnen met moestuinieren en zin om zaadjes te ruilen? Doe mee met de Zadenenvelop 2018

Geplaatst:

De enveloppen zullen morgen op de post gaan, als de rust hier in Oeteldonk weer weder gekeerd is

Als het goed is, heeft een ieder nu ook pb met een vervolg adres en zou ronde 1 vlotjes moeten verlopen

Alvast heel veel uitzoekplezier!

Geplaatst:
Hi,

Ik wil ook graag nog meedoen als het kan.ik heb vooral zaden die ik jan toevoegen.

griethes Nasuada.

Nasuada, de enveloppen zijn inmiddels al onderweg. Misschien kun je samen met Berijl afspreken om samen de envelop door te gaan? Jullie wonen relatief bij elkaar in de buurt. Je staat in ieder geval genoteerd voor de volgende ronde!

Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017

Geplaatst:

ik heb de envelop inmiddels goed ontvangen dus ik heb nog wat te doen vanavond

http://www.fromapreciousplace.nl

Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren.

Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.

Geplaatst:
Hey Suus,

Nou het is toch nog 137 km enkelereis dat is iets teveel van het goede. Ik sla dan maar even over.

Gr Nasuada

137km? Hebben we dan wel een goed adres van jou? Of heb je dat nog niet gestuurd en is suus haar opmerking op jullie regio onder je forumnaam gebaseerd?

Oja vlop A & C zijn vandaag gepost, t&t codes komen binnenkort door! Heb vanavond cursus dus vandaar even een snelle reactie via mobiel

"Gardening is a craft, it's learned by doing; if you don't do it, you'll never learn it"

Geplaatst:

dan gaat er blijkbaar iets mis of ben je in bovenin groningen gaan wonen?

vanaf groningen naar Berijl is 136km.(toevallig laatst opgezocht )

vanaf de plaats die je de vorige jaar had opgegeven naar Berijl is 23km.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...