Geplaatst: 1 april 201510 j ik reserveer een tijdschrift voor je. 1 punt is genoeg ik heb toevallig gisteren gezaaid maar nog afwachten of die boven gaan komen. dan hou ik het bij die ene en dan nog even zoeken naar het glas.
Geplaatst: 3 april 201510 j Auteur Is goed ik noteer je voor 2 goed? Als er niemand meer om vraagt dan krijgen jullie beiden er 3. 3 april 201510 j aangepast door Gast
Geplaatst: 8 april 201510 j Auteur Ik heb ook nog rode kruisbes in de aanbieding, ik weet niet hoeveel.En ze zijn nog klein. Deze soort waar ik de naam niet van weet blog/angela/foto%CA%B9s_van_later_in_het_jaar._b-4195.html 15 april 201510 j aangepast door Gast
Geplaatst: 17 april 201510 j Auteur Geedee en Appelvrouw ik heb voor jullie beide 3 emmers. Ik heb ook nog wat toegevoegd aan mijn lijst.
Geplaatst: 18 april 201510 j de puntpaprika die ik voor je heb staan wordt een twijfelgevalletje. bij de ene blijft de groei steken na de kiembladen en ik heb geen idee waardoor. de andere groeit wel gewoon door... heb ze nu overgepot dus ff kijken of er weer groei in komt.
Geplaatst: 19 april 201510 j Fijn angela..dank je wel. Kan ik jou nog ergens mee verrassen? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 22 april 201510 j Hoi Angela, Graag zou ik ook iets uit jouw aanbod kiezen. Is er nog iets te geef van een van de volgende plantjes/zaadjes: Paarse eendagsbloem, Amarantblad , Ipomea purpurea, Mirabilis jalapa Limelight of de Weet zo de naam niet- bloemen?
Geplaatst: 25 april 201510 j Auteur Hoi Angela, Graag zou ik ook iets uit jouw aanbod kiezen. Is er nog iets te geef van een van de volgende plantjes/zaadjes: Paarse eendagsbloem, Amarantblad , Ipomea purpurea, Mirabilis jalapa Limelight of de Weet zo de naam niet- bloemen? Bouwvrouwe welke wil je hebben???
Geplaatst: 26 april 201510 j Auteur Ik heb nog iets in de aanbieding: kleine doosjes met een laatje erin. Ze zijn heel stevig ook al zijn ze dan van papier makkelijk om kleine dingen in te doen
Geplaatst: 26 april 201510 j Auteur En ik heb net enkele stukken van deze uit de tuin gehaald: Het is een grotere soort dan de gewone daglelie
Geplaatst: 26 april 201510 j Oeh, die oranje daglelie: graag! Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
Geplaatst: 26 april 201510 j Oehhh... ik ook een stukje??? Prachtig oranje!! Dan krijg je volgend jaar wel wat ter ruil van me.
Geplaatst: 26 april 201510 j Is alles goed gekomen vorig maand met die Discovery appel van de fam. Houweling via Simke?
Geplaatst: 26 april 201510 j Auteur Ja hoor staat al een tijdje in de tuin hij is alleen later met bloemen als de andere appelbomen.
Geplaatst: 27 april 201510 j Auteur Ik heb nog wat pootaardappels in de aanbieding Frieslanders, ik breng ze anders mee voor de ruiltafel.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.