Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Erny in de lappenmand

Featured Replies

Geplaatst:

Wat een verhaal weer Erny, maar dit keer wel diep triest. Straks moeten we nog een actie help Erny na de opratie organiseren

Janny ben benieuwd naar je smaak

Geplaatst:

Oh bah Erny! Erg "fijn" weer allemaal. Alsof zo'n complexe breuk nog niet erg genoeg is. Maar helaas, zo gaat het inderdaad in Nederland. Wat dat betreft hebben de zorgverzekeraars ook veel teveel macht. Steeds minder wordt vergoed, dus je moet steeds meer zelf regelen en soms gaat dat gewoon niet. Ik kan me voorstellen dat je daardoor enorm in een dip raakt. Gelukkig heb je een psychologe bij de hand. Goed van je dat je die hebt aangevraagd! En nu maar duimen voor een oplossing van het mantelzorg-probleem.

Geplaatst:

Wat een lief berichtje van jou @ Koolrabi.

Geplaatst:

van Mudi

mudi85261424889282.jpg

Geplaatst:

Jee,wat erg! Wat hebben we toch een ziek rotsysteem hier inmiddels. Eigenlijk zou je in zo'n gelijkvloers vakantiehuisje moeten kunnen. Dan kan je met je rolstoel zelf al heel veel,maar ja,die heb ik helaas niet. Zelfs niet een caravan

Ik hoop echt dat er een oplossing komt,anders sta je dus gewoon na je operatie op straat

Da's nou echt niet goed voor je herstellend vermogen.

imagesBP35HLEL82641424896562.jpg

Geplaatst:

Sterkte morgen Erny!!ern40761424903034.2y

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Nou nog eentje dan, het is toch jouw topic en je bent vast wel weer midden in de nacht wakker.

You are not alone!

Geplaatst:

Hoi Erny

Ik hoop dat je morgen aan de beurt bent. Dan ben je daar maar weer vanaf.

Ik vond het nuchter zijn altijd vervelend en werd er ook naar van misselijk en slap. Helemaal als je bijvoorbeeld pas om een uur of 3 geholpen word. Daarom hoop ik dus vandaag. Toy toy

Geplaatst:

hi Erny, we duimen hier nu voor je!

Geplaatst:

Ik denk aan je! ( en heb je een privébedrijf gestuurd)

Geplaatst:

@ERNY ZET 'M OP VANDAAG!!!

chirurg.jpg

Geplaatst:

Sterkte en beterschap Erny!

Geplaatst:
  • Auteur

(Even weer op het Tabletje, het mini-laptopje heft kuren)

Thanx allen, gister was echt een zware dag. Werd er behoorlijk door uitgeput.

Dan nog bezoek, gezellig maar was al zo moe... geen tijd voor tussendutje. Maar weer behoorlijk opgekalefaterd door laatste bezoeker N (de zuurkoolman) die overheerlijk marokkaans had gekookt.

Wortelsalade met koriander en veel meer, echt zooooo lekker, en rundergehaktballetjes met tomaat en allerlei kruiden. Echt verrukkelijk

Heb mij eerst gelaafd in de heerlijke geuren en die eerst flink zitten inhaleren...

Wat een verschil met dat stinketen van hier... Blijf me erover verbazen dat er mensen zijn die zeggen dat ze het lekker vinden.

Zo dus ook de dame die het vieze eten bracht en ophaalde...

Ze vond het dan hier op mn kamer nog wel lekker ruiken maar ging dan zelf nooit naar een Marokkaans restaurant (of welke nationaliteit dan ook naast Chinees en pizza en shoarma waarschijnlijk ) want dan wist je niet wat je kreeg... Maar daarom ga je toch juist voor uit eten lijkt me...

En ze vertelde dat ze ooit knoflook had gesneden en nou nou de hele avond roken haar handen ernaar! Dus heeft ze daarna nooit meer knoflook gegeten...

Aah... daar is mn dame van de dag (verpleegster), ga ff lekker douchen.

Geplaatst:

Ken jouw dilemma, mijn manlief is een echte Duitser zo ook was smaak betreft. Hij heeft het maar moeilijk met mijn Arabische smaak, Indonesisch eten mag ik ook graag eten. Maar dan kook ik apart voor mezelf en manlief. Arabisch eten gaat stapsgewijs tussendoor de Hollandse-, Duitse- en Fransepot.

Olijven, dadels, pepers, kortom Arabische hapjes eet ik ongezellig alleen. Manlief kan daar maar niet aan wennen. Turks en Arabisch brood eet hij wel.

Zal een kaarsje voor je branden, dat de operatie naar wens verloopt en je dan spoedig mag herstellen. Dat je na je ziekenhuisopname goede nazorg krijgt en mag genieten van heerlijk smakelijk eten.

Geplaatst:
  • Auteur

Zo, weer lekker fris en fruitig... En ondertussen de Windows repair laten draaien, vertelde dat ie het probleem niet kon oplossen maar na opnieuw opstarten doet ie het dus wel weer gewoon.

Anesthesist net langsgeweest en ik ben goedgekeurd. Sta op de spoedlijst maar er kan natuurlijk altijd nog wat tussenkomen.

Heb mn vlechtjes ingedaan, dat lijkt me wel handiger, hangt het lange haar niet zo in de weg.

Enne... Piros... dát had ik nét ff nodig gister... Had ff vergeten dat mijn vriend Bowie mijn beste medicijn is... Heb de rest van de avond lekker liggen luisteren en ben zo in slaap gevallen.

Maar... toen ik wakker werd was het half 1 en mocht ik niets meer eten en drinken... Ojee... had mn deadline gemist...

Daarna toch weer redelijk goed en lang geslapen.

Dus zit er wakkertjes bij nu.

Heb nu dorst en honger en een lichte hoofdpijn.

Heb Ede nog niet kunnen beluisteren omdat ie vandaag de video's niet afspeelt.. zal ff zoeken waarom, waarschijnlijk één van de add-ons...

Wacht wacht wacht wacht wacht wacht wacht wacht wacht....

Geplaatst:

Veel sterkte met wachten. Ik hoop dat alles meevalt en dat je snel hersteld bent

Geplaatst:

ik steek een kaarsje voor je aan , en denk aan jou veel sterkte

Geplaatst:
  • Auteur

Als het kaarsje maar niet op is voordat ik aan de beurt ben...

Nog steeds.... wacht wacht wacht... honger....wacht wacht wacht...

Geplaatst:

Pffffft Erny, dat duurt nogal hopelijk val je niet om van de honger en ik duim voor je dat de operatie goed gaat en vanavond weer wat lekkers kunt eten (al is het maar een klein beetje)

Sterte nog met wachten

Geplaatst:

Ik hoop dat je nu snel geopereerd wordt en dat je thuissituatie ook snel opgelost kan worden !!!

Geplaatst:
  • Auteur

Nog niet onder het mes...

Ondertussen is ook de revalidatiearts langs geweest... daardoor een nieuw idee...

Want... door al die blessures van mij de laatste jaren is mijn lichaam natuurijk behoorlijk verzwakt... Elke keer als ik weer aan de opbouw begon kreeg ik weer een blessure. Dus... idee is om eerst de rest van het lichaam te revalideren zodat het over een paar weken de last allemaal wat beter kan dragen...

En dat zou dan wel in een revalidatiecentrum kunnen...

Goed plan vind ik dat... kom ik steeds niet aan toe... en met dat thuisliggen worden ik en mn spieren alleen maar zwakker waardoor er nóg meer kans op blessures is met die slappe bandjes van mij.

Dit gaat hij nu voorleggen aan de zaalarts... ben benieuwd.

Misschien mag ik dan toch naar het Maartenshof... Hij noemde het Beatrixoord in Haren... maar daar wil ik liever niet heen... Ken het Maartenshof (mn ouders hebben daar beiden de laatste 5 jaar vertoefd, mn vader is net sinds vorige week weer terug thuis) en de omgeving en de Piccardthof ligt daar dichtbij zodat ik nog eens opgepikt kan worden en naar mn huisje kan rollen... En het is in Groningen zodat mn vrinden ook nog eens langs kunnen wippen. Dat zal in Haren niet zo snel gebeuren.

Maar zal er maar niet te veel op hopen... hoop hoop hoop hoop hoop hoop...

Chirurg ook langsgeweest met MRI afbeeldingen. Heb nu ook de breuk aan de achterkant gezien. Dat wordt de vervelendste om te repareren... gaat waarschijnlijk niet helemaal lukken... gewricht is beschadigd...

lig lig lig honger lig lig lig honger lig lig lig...

Als er vandaag teveel keizersnedes e.d. tussenkomen dan sta ik morgen weer op de lijst.

Ga ik wél lekker chinees laten bezorgen vanavond.

Geplaatst:

toch revalideren. lijkt me geen slecht plan

ik ga voor je duimen dat ze in maartenshof een plekje vrij hebben.

wachten is al erg, wachten met honger lijkt me helemaal erg.

Geplaatst:

Totale revalidatie is wel een 'opbouwende' optie en toekomstgericht.

Een positief alternatief na alle tegenslagen van de afgelopen tijd.

Ik hoop echt voor je dat dit door kan gaan.

Intussen veel sterkte met wachten op/met de OK.

Geplaatst:

Gaat het nog een beetje?

Eerst oplappen lijkt me in jouw geval wel een logische optie.

Hopelijk word je wachten beloond met een positieve uitkomst.

met groene groet,

koolrabi

https://zolekkergezond.nl/

Geplaatst:
  • Auteur

Ja hoor, alleen de maag rommelt...

Maar heb al zitten kijken bij mn favoriete Chineese restaurant... dus weet wat ik wil bestellen... áls het niet meer doorgaat vandaag....

Dus verheug me nu eigenlijk al op dat eten..

Het eten van hier kon ik gisteren niets uit kiezen... echt niet... dus heb alleen het fruit en het toetje. Ff regelen dat ze dat wel bewaren.

Heb nu zo'n 21 uur niet gegeten... gelukkig was mn laatste maaltje wel heel erg lekker dus dát ligt nog vers in het geheugen...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.