Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Het weer in 2015

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Beetje onweer gehad gisteravond en 5mm regen. Vanaf volgende week lekker wat constanter warmere temperaturen

Geplaatst:

Het was een top dag niet te warm en niet te koud en veel zon goed voor een mooie dag in drachten.

Geplaatst:

Mooie dag met veel zon maar de wind was véél te koud.....

Ik prefereer een zuiders briesje over de noordelijke zuchten van vandaag.

Geplaatst:
  • Auteur

Ik weet hoe het bij jullie is maar een beetje regen van betekenis is meer dan welkom voor mijn tuin op het moment

Geplaatst:

Het regent hier al zo'n anderhalf uur gestaag door! Hoop dat het minstens de hele nacht doorgaat!

Mijn tuin en ik zijn happy!

Geplaatst:

me too!

hier 6 mm regen, das toch mooi 2400 liter op de tuin = mooi 240 gieters minder tillen

Geplaatst:

Hier 1.9 mm dat is al geweldig..hebben afgelopen 9 weken maar 1 mm gehad!

Zou de komende paar dagen ook weer regenen aldus de voorspellingen van weeronline.

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

Het is hier al een uurtje sappig aan het regenen , nice, m'n gazon in de eerste plaats zal hier deugd aan beleven !

Tegen dat ik op pensioen ga, zal het me hopelijk wel lukken! Nu wat knowhow opdoen en met mijn hoofd wat bonken tegen mijn tuinhuisje

Geplaatst:
  • Auteur

Hier ook nu mooi een beetje regen. Gisteren over dag 7 mm en vanacht 5 mm. De tuin slaat een zucht van verlichting. En inderdaad het gazon hier ook op de eerste plaats

Geplaatst:

Hier onweersbuien en hagel. Arme plantjes

Geplaatst:

Oh neee!! Was er hagel bij die onweersbui? Ojee ojee... arme peperplantjes zullen nu wel helemaal geen blaadjes meer over hebben...

En terwijl ik dit typ hoor ik verontrustende geluiden van buiten en jawel... weer hagel, snel de paar plantjes achter het huis veilig gesteld...

Geplaatst:

Hier regent het lekker al de hele dag, geen hagel of onweer maar lekker regen, goed voor de droge grond hier

Geplaatst:

ik was ook te laat. pepers staan gelukkig nog binnen, heb getwijfeld om ze naar buiten te doen maar gelukkig nog niet gedaan.

als het straks droog is even de schade bekijken. er was wel regen voorspeld, maar niet dit soort mega buien.

grond heeft zich weer volgezogen, regenton zit vol. laat nu het mooie weer maar weer komen.

Geplaatst:

Het mooie weer komt eraan! Vanaf zaterdag, want dan heeft deze dame vakantie. En wij hebben altijd mooi weer!

Geplaatst:

Wij hadden ook mooi weer op vakantie in Griekenland

2015061910183815331434986997.jpg

Geplaatst:

schade van de regen/hagel lijkt mee te vallen.

veel planten zijn wat plat geregend maar dat trekt wel weer bij.

alleen de tomaten die aan touw stonden hebben het moeilijk. touw werkt prima in een kas maar buiten met dit soort weer niet. deze week toch maar even extra tomatenspiralen halen want die planten hebben nergens last van.

Geplaatst:

Het werd hier gisteravond al warm, nu is het zomer op dit moment al 24 graden in mijn achtertuintje joepie! Ik hoop dat de frambozen, tayberries, kruisbessen en andere bessen nu lekker zondoorstoofd zullen afrijpen, en de komkommers en meloen eindelijk eens gaan groeien...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Ja hier wordt het donderdag 34 graden..dat is in mijn beschutte tuin niet uit te houden. Ben ik een keer blij met de enorme walnoot

Wat sproeien betreft het is belangrijk om de droogte voor te zijn..beter bv morgen sproeien dan maandag als het al erg heet is.

Ik ga vandaag maaien, morgenvroeg sproeien en dan met het gras mulchen.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

goeie tip, vroeg op dus

(ik ben wel blij dat de aardbeien nu een stuk lekkerder zijn dan twee weken terug)

Geplaatst:

het regent hier mooi al de hele middag zachtjes door. ideale voorbereiding voor de aankomende hittegolf, de natuur doet het sproeiwerk al voor mij

Geplaatst:

Hier vanaf dinsdag zeker 2 weken 30-38 graden met volop zon, heeeeeerlijk. Ik ga mijn zwembadje klaarzetten

Geplaatst:

Hier is het ook nogal warm.

Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!

Geplaatst:

Net terug van Maastricht....het was er 40 graden....nog noooooooit meegemaakt

Ik kom binnenkort naar jouw zwembadje kijken Piroska

Geplaatst:

net terug uit de stad, was 55 graden (inclusief chillfactor)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.