Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Insectengaas gezocht


Aanbevolen berichten

Vorig jaar heb ik met de gordijnen van Ikea gewerkt. Ik vond het niet fijn werken. Wij zijn niet zo voorzichtig, en dat vragen deze gordijnen wel. Ik had binnen no-time er gaten in. Ik was vorige week nog ff bij de Aveve en ben me een hoedje geschrokken van de prijs van gaas: 29.95 voor 3.66x6m

Naar aanleiding van dit bericht ben ik gaan googelen op van der wal zaden: zelfde formaat: 34.75! au! En hoe langer ik googelde hoe duurder ze werden, slik! Maar gauw gestopt dus

Succes!

Als het gras altijd groener is bij de buren, wordt het tijd je eigen tuintje water te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij boerengoed zie ik bij 360 breed een prijs van 6,70. Dat is echter de prijs per strekkende meter. 6 meter lang kost dus 40,20.

 

Over de Lill gordijnen: bij mij gingen die het afgelopen jaar krap één seizoen mee. In de herfst begon het bros te worden en te scheuren. Wel goedkoper: omgerekend naar 3,60 x 6 meter: 9,- Edit: 4,50 (1 verpakking = 2 gordijnen; rekenfoutje gecorrigeerd, met dank aan Frans)

1120183653         2023_teeltlijst (.xlsx)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs nog goedkoper Henk. Je vergat even dat er niet 1 maar 2 gordijnen van elk 2.8 x 3 meter in één verpakking zitten. Omgerekend naar 3,60 x 6 meter wordt het dan 4,5 euro

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet iemand misschien een plaats waar ze het goedkoop in heeeele grote rollen verkopen? Als dat veel goedkoper zou zijn dan zouden we een powerbuy kunnen organiseren? Omdat ik in NL woon en in BE werk kunnen we met een grote groep kopen in principe. Maar dan moet het wel echt voordeel opleveren

Verzendkosten in BE zijn 6.50 tot 2 kilo en erboven 8.80 bij Bpost?

Als het gras altijd groener is bij de buren, wordt het tijd je eigen tuintje water te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Die goedkope gordijnen van bij Ikea, ik heb er twee aan mekaar laten stikken en zo heb ik een stuk van drie bij zes meter.

 

Door de vele berichten hier op het forum ook voorbije tijd naar op zoek geweest online ,vitrage gordijnen wat het zijn volgens mij. Viel dat tegen goedkoopste 7.99 (3m op 1m45)x2 dus 4.35m²

 

Over de Lill gordijnen: bij mij gingen die het afgelopen jaar krap één seizoen mee

Ai dat zijn ze 3.99 (3m op 2m80)x2 dus 8.4m²

 

Wel opmerkelijk dat ze beiden een totaalgewicht hebben van 0.4 Kg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...