Geplaatst: 3 april 201510 j Wat gaan jullie doen met pasen? Gaan jullie ook naar de kerk?Ben van plan van alles te bakken en kleine hapjes te maken, wil niet groot eten omdat het om de gedachtengang van pasen gaat. Opruimen, schoonmaken, kippenhok en zaaien.Moet ook nog het weekend werken.
Geplaatst: 3 april 201510 j Hoi allemaal.wij gaan met Pasen veel buiten zijn. Op de tuin een beetje rommelen.en wat hapjes maken en eten. Ook ga ik in het weekend of maandag mijn nieuwe stelling die ik gekocht heb in me kas demonteren.en ook probeer ik wat tijd en rust te vinden om een beetje van de paasdagen te genieten.
Geplaatst: 3 april 201510 j Genieten van de zon (hoop ik) .. lekker wandelen in de natuur, zondag komt moeder eten,maandag toch ffkes de tuin in "Natura non nisi parendo vincitur "
Geplaatst: 3 april 201510 j Wij gaan vanavond naar de kerk en zondag ook.Zondag extra vroeg want de dienst wordt live uitgezonden op EO.Zondagmiddag nog geen vast omlijnde plannen.Maandag denk ik een tuindagje.Moet nodig mijn peulen-rekken plaatsen en voor doperwten. Verder geen eet-plannen.Maar dat doen we met kerst ook niet.Vind het persoonlijk niet nodig om er een vreetfestijn van te maken.Ik wens een ieder gezegende paasdagen! Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 3 april 201510 j ik heb pasen eigenlijk nooit echt gevierd, ook niet vroeger. Dat vind ik soms wel jammer, maar ook weer niet heel erg Ik heb dit jaar voor het eerst een paastak in huis gehaald, woohoo! Haha. En ik eet met pasen vaak beschuitjes met tuinkers, suiker en citroen. Dat is het wel zo'n beetje
Geplaatst: 3 april 201510 j Witte donderdag, Goede Vrijdag en Paasmorgen naar de kerk om orgel te spelen. Zaterdagmorgen: om 7.45uur melden op het Volkstuincomplex voor een corvee ochtend in de buitenlucht. Weer valt gelukkig mee! Dat bleken uiteindelijk drie uur buffelen te zijn in de miezer. Wel een leuke medetuinier leren kennen van ongeveer mijn leeftijd (daarvan zijn er niet zo veel op het complex). 2de Paasdag: borrel/spelletjesmiddag & avond met mijn gezin en twee zwagers + partner. ' s morgens wellicht nog wat rondhangen in tuincentra etc. Fijne dagen! 4 april 201510 j aangepast door Gast
Geplaatst: 3 april 201510 j Wij hopen op beide Paasdagen naar de kerk te gaan om de opstanding van de Heere Jezus te gedenken.Op tweede Paasdag is de belijdenisdienst van 11 nieuwe lidmaten.Dus heerlijke dagen in het vooruitzicht!
Geplaatst: 3 april 201510 j Mijn verjaardag vieren. Ik ben 30 geworden!En verder gaan we heerlijk niks doen, genieten van de extra vrije dag.
Geplaatst: 3 april 201510 j zondag ga ik naar een workshop hondenriemen maken in Den Haag en maandag met Richard naar kinderboerderij De kleine Duiker, daar is mijn schoonvader vrijwilliger.
Geplaatst: 3 april 201510 j kom net terug van de kerk, op Goede Vrijdag is er altijd een Kruisweg viering ,waarbij wij als koor zingen . Meestal mopper ik van tevoren dat ik er heen moet, maar ik kom eigenlijk altijd weer blij thuis . Ik kan geen Pasen vieren zonder Goede Vrijdag Morgenavond de nachtmis , en verder de hele Pasen NIKS. Rustige dagen beleven met elkaar ,lekker eten , gezellig uitje maken met de auto misschien , en heerlijk een extra vrije maandag .
Geplaatst: 3 april 201510 j Auteur Mijn verjaardag vieren. Ik ben 30 geworden!En verder gaan we heerlijk niks doen, genieten van de extra vrije dag. Gefeliciteerd, fijne verjaardag en laat de taart smaken. Leuk te lezen wat jullie doen met pasen.De buren zijn met machines aan het werk, vandaag is dansen zelf verboden laat staan lawaai maken.
Geplaatst: 3 april 201510 j Voor mij is het gewoon weekend, met een extra dag. Lekker veel koffie drinken, vermoed ik... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 3 april 201510 j Ik zou morgen in Sittard een Kennedymars lopen maar een bloedblaar is niet goed genezen, het wordt een 42 km mars. Zondag een dertiger met onze wandelgroep(allemaal VN-veteranen) als voorbereiding voor de 4-daagse en dan thuis gourmetten met de kinderen en kleinkinderen (12). Jammer genoeg konden niet alle kinderen. Maandag een speedtocht met de honden en dan duik ik de moestuin in. 7 april 201510 j aangepast door Gast
Geplaatst: 3 april 201510 j Mijn verjaardag vieren (en die van men zoontje en die van men pa ) en natuurlijk een gigantische berg paaseieren rapen
Geplaatst: 3 april 201510 j Lekker 4 uurtjes wandelen op zondag met de honden, zoals iedere zondag . Voor de rest lekker moestuinieren en grote schoonmaak in huis ^-^. “When the Last Tree Is Cut Down, the Last Fish Eaten, and the Last Stream Poisoned, You Will Realize That You Cannot Eat Money.”
Geplaatst: 4 april 201510 j Auteur Mijn verjaardag vieren (en die van men zoontje en die van men pa ) en natuurlijk een gigantische berg paaseieren rapen Gefeliciteerd, fijne verjaardag en laat de taart smaken. Robo heb je alle eieren kunnen vinden?
Geplaatst: 4 april 201510 j Ik ga mij verstoppen voor de mannen en jongens die langskomen en volgens Hongaarse traditie de vrouwen uit het dorp besproeien met parfum ( en de armere mannen gebruiken vieze deo, yuk)
Geplaatst: 4 april 201510 j Zondag heeft m'n dochter een voetbaltoernooi in Haarlem, en maandag naar Obelink een nieuwe voortent kopen. We hebben vandaag ons paasontbijt want beide dagen moeten we vroeg ons bed uit.
Geplaatst: 4 april 201510 j Ik ga morgen met de hele happy family naar mijn ouders, vandaag drie GROTE stollen bakken met veel amandelspijs. En verder lekker in de tuin bezig met voorbereidend werk voor van alles en nog wat. Voor iedereen fijne dagen met wat je ook doet, geniet ervan! Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 4 april 201510 j Ik ga mij verstoppen voor de mannen en jongens die langskomen en volgens Hongaarse traditie de vrouwen uit het dorp besproeien met parfum ( en de armere mannen gebruiken vieze deo, yuk) gadverdamme! waar komt zo een vreemde traditie nou weer vandaan?
Geplaatst: 4 april 201510 j Eerste paasdag gaan we met de camper op pad,en zwerven we een paar dagen. Vandaag heb ik lekkere rumrozijnenbroden en kannelbüllar gebakken,hebben we een heerlijk paasontbijtje onderweg.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.