Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Moestuin en receptenblog


bertrotterdam

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

 

Ik ga binnenkort een blog beginnen die gaat over mijn moestuin, de oogsten daarvan en recepten die ik gebruik voor de groenten uit eigen tuin. Dit gaat dus een blog met veel foto's worden. Iemand een idee welk blog ik hiervoor kan gebruiken moet dus kosteloos veel foto's kunnen plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordpress, daar kun je goed bloggen. Is gratis ook. En als je zelf een eigen webdomein + webruimte hebt (is over het algemeen niet gratis) dan heb je zeker voldoende ruimte voor je foto's en kun je wordpress op je eigen website zetten.

 

Mocht je gratis willen bloggen, dan heb je over het algemeen wel reclame op je blog. Zelf vind ik dat enorm storend, dus ik heb mijn webruimte + domeinnaam gewoon gekocht. Dat kost over het algemeen ook niet veel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mijn blog heb ik gewoon een domeingekocht voor een 40 euro ongeveer. Daar zit wel een stukje registratiekosten bij dus jaarlijkse bijdrage is iets lager. En dan via Wordpress de blog opgemaakt. Hou wel rekening dat wanneer je niet veel kent hiervan even zoet bent met het vinden van de juiste plugins etc.

Maar het is de beste manier lijkt me, je hebt een brede waaier aan mogelijkheden en kan alle kanten op.

Een moestuin, kruidentuin, buitenloop varkens, Hereford koetjes, Holsteinmelkkoeien, een boerderijwinkel,... het goei leven, da's hier!

 

http://www.vaneigenkweek.be

http://www.facebook.com/vaneigenkweek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...