Geplaatst: 7 mei 201510 j Hier staan de machines in de bijkeuken, zodat ik daar kosjer kan voorbereiden. Geen gesleep met die zware machines, de anderen zoals grill en toaster staan in de kast.
Geplaatst: 8 mei 201510 j Auteur Nou, Loes....ik vind het bijna kunst! Het is gewoon een mooi ding om op je aanrecht te laten staan. En ja, de hulpstukken gaan in een kastje....maar het apparaat staat dus te pronken op het aanrecht! Prima toch? Apparaat is ook nog zwaar, moet er niet aan denken om die steeds uit een kastje te moeten graven! Ach, zo heeft iedereen zijn eigen ding....
Geplaatst: 8 mei 201510 j de mijne is niet zwaar, dat scheelt waarschijnlijk ook.maarja ik krijg ook opmerkingen dat het koffiezetapparaat (enkel in gebruik voor bezoek) in de kast staat. dus blijkbaar ben ik gewoon vreemd
Geplaatst: 8 mei 201510 j Loes jij hebt ook een kitchenaid? Ik vind een kitchenaid artisan toch een aardig gewicht hebben.
Geplaatst: 8 mei 201510 j Nee een bosch (zie eerdere post), een prijsklasse lager dan de kitchenaid maar bevalt voor nu ook goed. Bij een kitchenaid zou ik wel overwegen om de machine zelf op het aanrecht te laten staan (zie ook eerdere post )
Geplaatst: 8 mei 201510 j Oh ja ik zie het, had erover heen gelezen. De artisan weegt nog meer dan ik verwacht had. Kenmerken van de KitchenAid Artisan 5KSM150PS:Vermogen 300: WAantal snelheidsstanden: 10Inhoud mengkom: 4.83 lGewicht: 11300 gMateriaal behuizing: staalBron:http://www.bol.com/nl/p/kitchenaid-artisan-keukenmachine-5ksm150pseac-creme/9000000012288421/ Niet iets wat je echt gaat verslepen ( ik weet het het is hier boven ook al gezegd).
Geplaatst: 9 mei 201510 j Ik heb de glazen mengkom en de pasta-maker bij gekocht. Voor de groenten heb ik een magimix keukenmachine. Waar kocht jij de glazen mengkom?
Geplaatst: 9 mei 201510 j Wij hebben de zilverkleurige. De rode vind ik persoonlijk een van de mooiste. die heb ik
Geplaatst: 9 mei 201510 j En mijn machines staan gewoon op het werkblad, ik heb de mixer, rode keukenmachine en roze blender naast elkaar staan. Ik ga niet slepen met het spul.
Geplaatst: 9 mei 201510 j Als ik ze in de keuken laat staan, is de keuken vol. enige wat er blijft staan, koffiemachine en waterkoker. Vacuummachine, mixer, menger en cutter in de bijkeuken. En de toaster en grill etc in de kast in de eetkamer.
Geplaatst: 29 juni 201510 j Hoe bevalt de kitchenaid to dusver? Ik zit er aan te twijfelen om hem te kopen.Mijn keukenapparaten zoals mixer en kleine keukenmachine gaan na 1 a 2 jaar kapot door veelvuldig gebruik en zware belasting (pizzadeeg kneden, (half)bevroren fruit pureren, groente choppen)Daarom wil ik nu investeren in een degelijk apparaat wat langer mee gaat. Ik zit te denken aan de kitchenaid met menghaak/deeghaak, kom en als opzetstuk de keukenmachine met verschillende messen. To plant a garden is to believe in tomorrow.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.