Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Kitchenaid vraag

jootje

Recommended Posts

Hoi!

Deze dame heeft gespaard, is zondag jarig ( krijgt centjes) . En ga dan een Kitchenaid keukenmachine kopen. Wat ik tekort kom legt manlief voor mijn verjaardag bij. Er zullen vast wel mensen zijn die zo'n machine hebben hier, en ik wilde dus wat vragen over de extra toebehoren die je kan kopen. Wat is slim? En wat is echt onzin? Er is zoveel......zit zelf te denken aan de groente snijset erbij....

Hoop dat jullie me ook wat wijzer kunnen maken!

platte menghaak, groenteschaaf (hoewel me die niet zo handig lijkt als die van de Braun) omdat daar de schijven boven de kom zitten)

pastamachine hebben we hier van marcato met de hand voor betere controle en sociaal koken de één draait, de ander pasta-t

• 2 weeks later...

Tja.. ik zou toch voor de kenwood machine gaan. Die hebben wij al jaren en die heeft meer opties en is wat sterker..

We zijn er zeer tevreden over en wij krijgen deze vooralsnog niet kapot gekookt

Maar goed.. smaken verschillen

Pasta machine bij ons is ook een losse van Marcato (atlas 150)

Never trust a thin cook....

Lekker recept voor je eigen gekweekte groente ? kijk eens op proevenenruiken.nl ..

Hoi!

Deze dame heeft gespaard, is zondag jarig ( krijgt centjes) . En ga dan een Kitchenaid keukenmachine kopen. Wat ik tekort kom legt manlief voor mijn verjaardag bij. Er zullen vast wel mensen zijn die zo'n machine hebben hier, en ik wilde dus wat vragen over de extra toebehoren die je kan kopen. Wat is slim? En wat is echt onzin? Er is zoveel......zit zelf te denken aan de groente snijset erbij....

Mijn ouders hebben een kitchenaid machine. We hebben mijn vader een melkglazen kom gegeven omdat hij die zo mooi vond (deze heeft niet een betere functie ofzo). Zelf heb ik een ijsmachine voor mijn verjaardag gekregen. Ijsmachine is leuk maar je moet wel goed schenken anders loopt die vast. Ook moet je de ijskom minimaal 24 uur van te voren in de vriezer doen.

Hier iemand die erg gelukkig is met haar Kenwoon Kmix

,

Maar daarnaast ook heel blij is met de Philips HR keukenmachine !

Ik zeg altijd; ' je bent óf een goede broodbakker óf een goede banketbakker!'

Met andere woorden, een keukenmachine is nog lang geen goede mixer en een goede mixer wordt nooit een keukenmachine!

Edited by Guest

Hoi!

Wat is het geworden!???

Na lange tijd, veel met de hand en paar machines en weer met de hand. Weer machines aangeschaft, maar dit keer horeca machines. Mixer, cutter en menger, bewust geen machines in een. Heerlijk daar mee te werken, wat een verlichting.

Dat ook en gingen snel kapot, nu betere machines voor goedkopere prijs. Deze machines worden bij bakkerijen en restaurants gebruikt, houden ze het hier ook wel vol. De werking en veiligheid is ook beter, zo ook het schoonmaken.

Het is de Kitchenaid geworden. Erg getwijfeld tussen Kenwood en Kitchenaid, maar ik vind de kitchenaid gewoon veel mooier om te zien! Zou misschien niet echt een punt moeten zijn in de overwegingen, maar dat is het bij mij wel! gekocht in Duitsland, was een leuke actie, kreeg er nu de ijskom, de citruspers, deegschraper en ijslepels bij.

Nu sparen voor de groentesnijdingen!

Ik ben van mening dat het juist wel mee moet spelen. Als ze even goed zijn dan speel design een grote rol. Het is toch onderdeel van je keuken en je kijkt er telkens naar als je hem gebruikt.

En dat is ie......onzettend mooi! En al die kleurtjes......ik zou het liefst voor een knalgroene of paarse gegaan zijn, maar heb een open keuken, en dat was dus iets teveel van het goede, dus een bescheiden kleurtje gekozen! Braaf..Jo!,image73061431000155.jpg

En dat is ie......onzettend mooi! En al die kleurtjes......ik zou het liefst voor een knalgroene of paarse gegaan zijn, maar heb een open keuken, en dat was dus iets teveel van het goede, dus een bescheiden kleurtje gekozen! Braaf..Jo!,image73061431000155.jpg

staat trouwens goed bij die muur

laten jullie de machine dan op het aanrecht staan?

hier staat het ding in een kastje dus design speelt maar een heel klein rolletje. neemt niet weg dat een kitchenaid een mooie machine is.

Dat vind ik zelfs zonde. Kan natuurlijk niet in je keuken kijken qua ruimte
waarom zonde? het is een gebruiksproduct, geen kunst ofzo.

ik heb trouwens geen kitchenaid maar een bosch. staat ook zo voor het grijpen. met een kitchenaid wel overwegen om te laten staan. maar dan moet ik alsnog het kastje in voor de toebehoren, dat blijft toch niet allemaal op het aanrecht staan??