jootje Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Hoi! Deze dame heeft gespaard, is zondag jarig ( krijgt centjes) . En ga dan een Kitchenaid keukenmachine kopen. Wat ik tekort kom legt manlief voor mijn verjaardag bij. Er zullen vast wel mensen zijn die zo'n machine hebben hier, en ik wilde dus wat vragen over de extra toebehoren die je kan kopen. Wat is slim? En wat is echt onzin? Er is zoveel......zit zelf te denken aan de groente snijset erbij....Hoop dat jullie me ook wat wijzer kunnen maken! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infinite Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Eigenlijk heb ik niets anders toe te voegen dan dat ik jaloers ben op je! en dat ik zelf zou kiezen voor de glazen kom, pastamaker en menghaak Quote To plant a garden is to believe in tomorrow. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 24, 2015 Share Posted April 24, 2015 Tof! Ik heb de RVS kom en ben daar erg blij mee. Heb geen glazen kom om te vergelijken natuurlijk. Ik heb de voedselmolen er bij, voor het malen van gehakt. Verder niets eigenlijk... Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted April 25, 2015 Share Posted April 25, 2015 platte menghaak, groenteschaaf (hoewel me die niet zo handig lijkt als die van de Braun) omdat daar de schijven boven de kom zitten)pastamachine hebben we hier van marcato met de hand voor betere controle en sociaal koken de één draait, de ander pasta-t Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MnrProeven Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Tja.. ik zou toch voor de kenwood machine gaan. Die hebben wij al jaren en die heeft meer opties en is wat sterker..We zijn er zeer tevreden over en wij krijgen deze vooralsnog niet kapot gekookt Maar goed.. smaken verschillen Pasta machine bij ons is ook een losse van Marcato (atlas 150) Quote Never trust a thin cook....Lekker recept voor je eigen gekweekte groente ? kijk eens op proevenenruiken.nl .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
suus76 Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Ik heb de glazen mengkom en de pasta-maker bij gekocht. Voor de groenten heb ik een magimix keukenmachine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0xygen Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Hoi! Deze dame heeft gespaard, is zondag jarig ( krijgt centjes) . En ga dan een Kitchenaid keukenmachine kopen. Wat ik tekort kom legt manlief voor mijn verjaardag bij. Er zullen vast wel mensen zijn die zo'n machine hebben hier, en ik wilde dus wat vragen over de extra toebehoren die je kan kopen. Wat is slim? En wat is echt onzin? Er is zoveel......zit zelf te denken aan de groente snijset erbij....Hoop dat jullie me ook wat wijzer kunnen maken! Mijn ouders hebben een kitchenaid machine. We hebben mijn vader een melkglazen kom gegeven omdat hij die zo mooi vond (deze heeft niet een betere functie ofzo). Zelf heb ik een ijsmachine voor mijn verjaardag gekregen. Ijsmachine is leuk maar je moet wel goed schenken anders loopt die vast. Ook moet je de ijskom minimaal 24 uur van te voren in de vriezer doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JannyH Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 (edited) Hier iemand die erg gelukkig is met haar Kenwoon Kmix,Maar daarnaast ook heel blij is met de Philips HR keukenmachine !Ik zeg altijd; ' je bent óf een goede broodbakker óf een goede banketbakker!'Met andere woorden, een keukenmachine is nog lang geen goede mixer en een goede mixer wordt nooit een keukenmachine! Edited May 7, 2015 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JannyH Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 Hoi! Deze dame heeft gespaard, is zondag jarig ( krijgt centjes) . En ga dan een Kitchenaid keukenmachine kopen. Wat ik tekort kom legt manlief voor mijn verjaardag bij. Er zullen vast wel mensen zijn die zo'n machine hebben hier, en ik wilde dus wat vragen over de extra toebehoren die je kan kopen. Wat is slim? En wat is echt onzin? Er is zoveel......zit zelf te denken aan de groente snijset erbij....Hoop dat jullie me ook wat wijzer kunnen maken!Wat is het geworden!??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 Na lange tijd, veel met de hand en paar machines en weer met de hand. Weer machines aangeschaft, maar dit keer horeca machines. Mixer, cutter en menger, bewust geen machines in een. Heerlijk daar mee te werken, wat een verlichting. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JannyH Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 Inderdaad, dat alles in een werkt vaak niet zoals je had gehoopt! Slim van je, als je het vaak gebruikt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 Dat ook en gingen snel kapot, nu betere machines voor goedkopere prijs. Deze machines worden bij bakkerijen en restaurants gebruikt, houden ze het hier ook wel vol. De werking en veiligheid is ook beter, zo ook het schoonmaken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0xygen Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 wat ik wel een min punt vind is dat je een minimale hoeveelheid moet gebruiken wil de mixer het allemaal goed mixen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted May 7, 2015 Author Share Posted May 7, 2015 Het is de Kitchenaid geworden. Erg getwijfeld tussen Kenwood en Kitchenaid, maar ik vind de kitchenaid gewoon veel mooier om te zien! Zou misschien niet echt een punt moeten zijn in de overwegingen, maar dat is het bij mij wel! gekocht in Duitsland, was een leuke actie, kreeg er nu de ijskom, de citruspers, deegschraper en ijslepels bij. Nu sparen voor de groentesnijdingen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0xygen Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 Ik ben van mening dat het juist wel mee moet spelen. Als ze even goed zijn dan speel design een grote rol. Het is toch onderdeel van je keuken en je kijkt er telkens naar als je hem gebruikt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted May 7, 2015 Author Share Posted May 7, 2015 En dat is ie......onzettend mooi! En al die kleurtjes......ik zou het liefst voor een knalgroene of paarse gegaan zijn, maar heb een open keuken, en dat was dus iets teveel van het goede, dus een bescheiden kleurtje gekozen! Braaf..Jo!, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0xygen Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 Wij hebben de zilverkleurige. De rode vind ik persoonlijk een van de mooiste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 Ik heb de rode, past alleen totaal niet in mijn groene keuken Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 Gefeliciteerd Jootje met je nieuwe aanwinst, mooie machine. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0xygen Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 En dat is ie......onzettend mooi! En al die kleurtjes......ik zou het liefst voor een knalgroene of paarse gegaan zijn, maar heb een open keuken, en dat was dus iets teveel van het goede, dus een bescheiden kleurtje gekozen! Braaf..Jo!,staat trouwens goed bij die muur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 laten jullie de machine dan op het aanrecht staan?hier staat het ding in een kastje dus design speelt maar een heel klein rolletje. neemt niet weg dat een kitchenaid een mooie machine is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0xygen Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 Dat vind ik zelfs zonde. Kan natuurlijk niet in je keuken kijken qua ruimte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted May 7, 2015 Author Share Posted May 7, 2015 Hij blijft juist staan! Ik moet dus geen ding wat ik steeds moet opgraven uit de kast! En omdat ie blijft staan moest het dus zo'n mooie worden! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 Dat vind ik zelfs zonde. Kan natuurlijk niet in je keuken kijken qua ruimte waarom zonde? het is een gebruiksproduct, geen kunst ofzo. ik heb trouwens geen kitchenaid maar een bosch. staat ook zo voor het grijpen. met een kitchenaid wel overwegen om te laten staan. maar dan moet ik alsnog het kastje in voor de toebehoren, dat blijft toch niet allemaal op het aanrecht staan?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
0xygen Posted May 7, 2015 Share Posted May 7, 2015 Ik vind het een mooi voorwerp voor op het aanrecht. De toebehoren( een aantal tenminste) kunnen in de kom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts