jasmin Geplaatst: 30 april 2015 Geplaatst: 30 april 2015 Ik kwam wat bij Facebook tegen, en fronste mijn wenkbrauwen... waarom was de MTFdag ook al weer op 2 mei?? Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
prettig gestoord Geplaatst: 30 april 2015 Geplaatst: 30 april 2015 Ach das alleen boven de 27c joh..we're safe Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
geedee Geplaatst: 30 april 2015 Geplaatst: 30 april 2015 (aangepast) Die heb ik ook gezien: mn hoedje ligt al klaar Die gieter kén ik ergens van....... 30 april 2015 aangepast door Gast Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 30 april 2015 Geplaatst: 30 april 2015 Dadelijk krijg je daar ook nog een tv programma over net zoals Adam zoekt Eva Quote
weknow Geplaatst: 30 april 2015 Geplaatst: 30 april 2015 Zal ik nou een zwembroek meenemen of niet? Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
jootje Geplaatst: 30 april 2015 Geplaatst: 30 april 2015 Dat het bestaat! Ik krijg dan gelijk beelden van de mensen bij mij op het complex......nah.....doe maar niet! Quote
appelvrouw Geplaatst: 30 april 2015 Geplaatst: 30 april 2015 O lalala bai ons in frankrijk is dat eeeeel nermaal.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Salamandertje Geplaatst: 30 april 2015 Geplaatst: 30 april 2015 Hahah geniaal dat het ook op 2 mei valt! Laat iedereen maar z'n kleding aanhouden, die witte huid verblindt.. Quote Bzzzz...
RobO Geplaatst: 1 mei 2015 Geplaatst: 1 mei 2015 Die heb ik ook gezien: mn hoedje ligt al klaar Die gieter kén ik ergens van....... mmmpf, ja ik ook (wist trouwens niet dat je zó mooie vrouwen kon kweken ) Quote
Deborah Geplaatst: 1 mei 2015 Geplaatst: 1 mei 2015 Tijdens deze dag kun je toch maar beter geen brandnetels verwijderen.... Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.