angela Posted May 3, 2015 Share Posted May 3, 2015 Hier kan iedereen zijn vragen stellen over de gekregen planten, stekjes enz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted May 6, 2015 Share Posted May 6, 2015 Dank je wel Angela. Ik heb een vraag voor cupcakeje..van de zaailingentafel meegenomen een trostomaatje. Kan die ook goed buiten denk je? En moet hij gediefd of is het een struiktomaat? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted May 10, 2015 Share Posted May 10, 2015 Hallo Cupcakeje Willy ik ben erg blij met de spruitjes..ik hou ze nog even in potjes want ik wil ze eigenlijk als late(Na) teelt houden..is dat mogelijk? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted May 10, 2015 Share Posted May 10, 2015 Ik heb een vraagje voor Nasuada, tenzij iemand anders ook wat weet . Ik kreeg een oranje turkse peper , maar hoe ik ook zoek op internet, ik vind hem niet precies terug. Ik vroeg me vooral af hoe de plant er uit gaat zien, vooral qua grootte, zodat ik het meest ideale plekje/pot er voor kan vinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 Hey Kim, Deze heb ik vorige keer meegenomen van de zaai tafel en omdat ik ze erg lekker vond heb ik de zaadjes bewaard, nu moet ik je eerlijk zeggen dat ik even niet meer weet of ze erg heet waren of juist niet Wellicht dat degene die ze destijds op de zaaitafel heeft gelegd er nog wat meer over kan vertellen. OOOWWW ik zie nu pas dat er helemaal geen Turkse peper staat maar iets heel anders...sorryyyyZie op de foto links onder. Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
aalterse-willy Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 Hallo Cupcakeje Willy ik ben erg blij met de spruitjes..ik hou ze nog even in potjes want ik wil ze eigenlijk als late(Na) teelt houden..is dat mogelijk?Dat is best mogelijk maar dan moeten ze wel in veel grotere potjes hoor, eerst in P9 of zo en na een paar weken naar een nog grotere maat.Met de savooi kunt ge dat ook doen, mijn kolen staan nu in P7 en overmorgen gaan ze in P9 voor een week of twee, daarna is het veld waar ze moeten komen klaar. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol. Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted May 11, 2015 Author Share Posted May 11, 2015 Die oranje heb ik ook gezaaid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 Dank je wel Willy! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
loes Posted May 11, 2015 Share Posted May 11, 2015 Hey Kim, Deze heb ik vorige keer meegenomen van de zaai tafel en omdat ik ze erg lekker vond heb ik de zaadjes bewaard, nu moet ik je eerlijk zeggen dat ik even niet meer weet of ze erg heet waren of juist niet Wellicht dat degene die ze destijds op de zaaitafel heeft gelegd er nog wat meer over kan vertellen. OOOWWW ik zie nu pas dat er helemaal geen Turkse peper staat maar iets heel anders...sorryyyyZie op de foto links onder. chili Turuncu ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Dank je wel Angela. Ik heb een vraag voor cupcakeje..van de zaailingentafel meegenomen een trostomaatje. Kan die ook goed buiten denk je? En moet hij gediefd of is het een struiktomaat? Hey hij komt van opa af hij doet alles in de kas, maar ik zelf zet hem buiten neer. En ik dief alles Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Hallo Cupcakeje Willy ik ben erg blij met de spruitjes..ik hou ze nog even in potjes want ik wil ze eigenlijk als late(Na) teelt houden..is dat mogelijk? dit is geen forum waar ik elke dag op zit. Sorry volgende keer als het te lang duurt even een pbtje sturen daar krijg ik tenminste een mailtje van Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
angela Posted May 13, 2015 Author Share Posted May 13, 2015 De dahlia staat al boven de grond appelvrouw!Nu nog hopen op de goeie kleur. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 dit is geen forum waar ik elke dag op zit. Sorry volgende keer als het te lang duurt even een pbtje sturen daar krijg ik tenminste een mailtje van Het gaf niks hoor, ik wist niet zeker of je erover heen gelezen had omdat ik daarvoor had gezien dat je op t forum was..vandaar nog een herinnering .Ik ga dan nog even kijken of de plant naar buiten gaat of niet. Als je tijd en zin hebt om het te vragen: Ik vroeg me af in welke aarde je opa de plantjes opkweekt..de kwaliteit is hoog. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Indy Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Het onsterfelijkheidskruid gaat als een speer zeg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted May 13, 2015 Share Posted May 13, 2015 Fijn! Ik knip er al van voor in de thee..ik heb een groot stuk in mijn KHG.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 dit is geen forum waar ik elke dag op zit. Sorry volgende keer als het te lang duurt even een pbtje sturen daar krijg ik tenminste een mailtje van Het gaf niks hoor, ik wist niet zeker of je erover heen gelezen had omdat ik daarvoor had gezien dat je op t forum was..vandaar nog een herinnering .Ik ga dan nog even kijken of de plant naar buiten gaat of niet. Als je tijd en zin hebt om het te vragen: Ik vroeg me af in welke aarde je opa de plantjes opkweekt..de kwaliteit is hoog. Hahah nee dit forum deel had ik inderdaad nog niet gelezen ik kijk meestal naar de berichten waar ik op gereageerd heb daar krijg je mooi een melding van en dat was van deze nog niet, maar nu wel dus nu reageer ik sneller hahah ik zal het is vragen wat opa met zijn grond uitspookt haha vind hij vast leuk om te vertellen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 En nog steeds heeft niemand een potje met Gele Framboos stekken gezien met mijn naam erop? Die is ook nog steeds niet boven water... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 Ik kom er vandaag achter dat de mooie peper paprika die ik van Appelvrouw heb gekregen niet meegekomen is . Ik hoop dat hij eel ergens een mooi plaatsje heeft gekregen. Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 O, zonde!!Ik heb hem ook niet mee terug..En Erny ook een plantje kwijt..dat zijn er al drie... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 Nasuada, welke peper was dat? Tja Appelvrouw, je zou denken dat een etiketje met mijn naam erop wel zou moeten opvallen... Maar is geen ramp bij mij, zoals wel bij Loes, want ga gewoon volgend jaar weer voor Gele Frambozenstekken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 Dan ga ik eens mooie voor je voorbereiden... met forse wortel enzo.... De vermiste gele framboos voor Erny had een bruin labeltje met Ernyzz naam en de mijne als afzender. We hadden een beetje babbeltjes met uitwisselen, ik weet zeker dat ik hem overgedragen heb, bovendien: ook niet blijven staan. Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted May 14, 2015 Share Posted May 14, 2015 Het was een chocolade paprika geruild tegen een chocolade peper. Appelvrouw gaf hem in mijn handen daarna met verschillende mensen gesproken, ik denk dat ik hem misschien even neergezet heb en daarna niet mee heb genomen. Stom stom en idd zonde. Naja volgende keer weer een kans Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 Een vraag aan Geedee: Ik heb een van de vorige afleveringen MTFD van jou kidneybonen gekregen..Zijn dat stam of stokbonen? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 Nasuada, welke peper was dat? Tja Appelvrouw, je zou denken dat een etiketje met mijn naam erop wel zou moeten opvallen... Maar is geen ramp bij mij, zoals wel bij Loes, want ga gewoon volgend jaar weer voor Gele Frambozenstekken. Het was een chocolade paprika (geen peper paprika) Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted May 27, 2015 Share Posted May 27, 2015 Willie....goed nieuws ik heb de irissen in 4 gedeeld en..... bij 2 zie ik paarse bloemen in wording.Super blij mee Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts