Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Vragen over planten enz. MTFD 2-5-2015


angela

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje voor Nasuada, tenzij iemand anders ook wat weet . Ik kreeg een oranje turkse peper , maar hoe ik ook zoek op internet, ik vind hem niet precies terug. Ik vroeg me vooral af hoe de plant er uit gaat zien, vooral qua grootte, zodat ik het meest ideale plekje/pot er voor kan vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim,

 

Deze heb ik vorige keer meegenomen van de zaai tafel en omdat ik ze erg lekker vond heb ik de zaadjes bewaard, nu moet ik je eerlijk zeggen dat ik even niet meer weet of ze erg heet waren of juist niet

Wellicht dat degene die ze destijds op de zaaitafel heeft gelegd er nog wat meer over kan vertellen. in-het-zuur16921412688501.jpg

 

OOOWWW ik zie nu pas dat er helemaal geen Turkse peper staat maar iets heel anders...sorryyyy

Zie op de foto links onder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Cupcakeje

 

Willy ik ben erg blij met de spruitjes..ik hou ze nog even in potjes want ik wil ze eigenlijk als late(Na) teelt houden..is dat mogelijk?

Dat is best mogelijk maar dan moeten ze wel in veel grotere potjes hoor, eerst in P9 of zo en na een paar weken naar een nog grotere maat.

Met de savooi kunt ge dat ook doen, mijn kolen staan nu in P7 en overmorgen gaan ze in P9 voor een week of twee, daarna is het veld waar ze moeten komen klaar.

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Kim,

 

Deze heb ik vorige keer meegenomen van de zaai tafel en omdat ik ze erg lekker vond heb ik de zaadjes bewaard, nu moet ik je eerlijk zeggen dat ik even niet meer weet of ze erg heet waren of juist niet

Wellicht dat degene die ze destijds op de zaaitafel heeft gelegd er nog wat meer over kan vertellen. in-het-zuur16921412688501.jpg

 

OOOWWW ik zie nu pas dat er helemaal geen Turkse peper staat maar iets heel anders...sorryyyy

Zie op de foto links onder.

chili Turuncu ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Angela. Ik heb een vraag voor cupcakeje..van de zaailingentafel meegenomen een trostomaatje. Kan die ook goed buiten denk je? En moet hij gediefd of is het een struiktomaat?

 

Hey hij komt van opa af hij doet alles in de kas, maar ik zelf zet hem buiten neer. En ik dief alles

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Cupcakeje

 

Willy ik ben erg blij met de spruitjes..ik hou ze nog even in potjes want ik wil ze eigenlijk als late(Na) teelt houden..is dat mogelijk?

 

dit is geen forum waar ik elke dag op zit. Sorry volgende keer als het te lang duurt even een pbtje sturen daar krijg ik tenminste een mailtje van

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is geen forum waar ik elke dag op zit. Sorry volgende keer als het te lang duurt even een pbtje sturen daar krijg ik tenminste een mailtje van

 

Het gaf niks hoor, ik wist niet zeker of je erover heen gelezen had omdat ik daarvoor had gezien dat je op t forum was..vandaar nog een herinnering .

Ik ga dan nog even kijken of de plant naar buiten gaat of niet. Als je tijd en zin hebt om het te vragen: Ik vroeg me af in welke aarde je opa de plantjes opkweekt..de kwaliteit is hoog.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is geen forum waar ik elke dag op zit. Sorry volgende keer als het te lang duurt even een pbtje sturen daar krijg ik tenminste een mailtje van

 

Het gaf niks hoor, ik wist niet zeker of je erover heen gelezen had omdat ik daarvoor had gezien dat je op t forum was..vandaar nog een herinnering .

Ik ga dan nog even kijken of de plant naar buiten gaat of niet. Als je tijd en zin hebt om het te vragen: Ik vroeg me af in welke aarde je opa de plantjes opkweekt..de kwaliteit is hoog.

 

Hahah nee dit forum deel had ik inderdaad nog niet gelezen ik kijk meestal naar de berichten waar ik op gereageerd heb daar krijg je mooi een melding van en dat was van deze nog niet, maar nu wel dus nu reageer ik sneller hahah ik zal het is vragen wat opa met zijn grond uitspookt haha vind hij vast leuk om te vertellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nasuada, welke peper was dat?

 

Tja Appelvrouw, je zou denken dat een etiketje met mijn naam erop wel zou moeten opvallen...

Maar is geen ramp bij mij, zoals wel bij Loes, want ga gewoon volgend jaar weer voor Gele Frambozenstekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ga ik eens mooie voor je voorbereiden... met forse wortel enzo....

 

 

De vermiste gele framboos voor Erny had een bruin labeltje met Ernyzz naam en de mijne als afzender. We hadden een beetje babbeltjes met uitwisselen, ik weet zeker dat ik hem overgedragen heb, bovendien: ook niet blijven staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...