Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Trotse bezitters volkstuin in Lelystad stellen zich voor


davidvanbuiten

Aanbevolen berichten

Sinds eind april 2011 hebben wij een volkstuin in lelystad op volkstuinvereniging 'het gelderse hout'.

 

Met wij bedoel ik mijzelf (David, 29 jaar) mijn vriendin (Jennifer, 26 jaar) en onze zoon (Ruben, 3 jaar).

We hebben altijd met interesse gekeken naar deze tuintjes en hebben uiteindelijk besloten om zelf ook maar eens te beginnen. We hebben momenteel een tuin van 1 are en zijn op zoek naar veel tips en tricks om het 'vak' te leren.

 

Hopelijk kunnen we veel informatie vinden op het forum en misschien zelfs nog wat toevoegen

 

Hier een foto van de kleine man bij zijn aardbeien http://moby.to/nbnuee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo en welkom op dit forum. Leuk om eens wat geluid uit Lelystad te horen. Zelf heb ik een kas in m'n achtertuin staan en ik denk er ook over na om samen met m'n vriend een volkstuintje te huren.

Alleen moet dat nog even wachten, we zijn in december verhuisd naar een nieuwbouwwoning in de Waranda en laten we het er maar op houden dat er nog genoeg moet gebeuren, zowel in de tuin als in het huis.

Maar leuk in ieder geval om straks jullie ervaringen te lezen.

http://www.hobbyzaden.nl

Zaden te koop al vanaf 0,25 €.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...

Hoi!

Wat leuk om te lezen dat er meer uit Lelystad komen. Ik was even aan het zoeken daarnaar en vond toen dit topic. Nou David (en fam.) ik denk dat je zelfs schuine achter mijn tuin je tuintje hebt en dat we elkaar al wel eens gesproken hebben, haha!

Grappig hoor!

(Ik zit op die dubbele tuin met de soort van patatkraam(huisje) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom op het forum.

Grappig dat je hier wellicht medetuinders uit Lelystad en ook nog van hetzelfde complex treft.

Het forum brengt mensen dichter bij elkaar dan de realiteit lijkt het wel.

Veel tuin en leesplezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...