Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Applausje voor Van der Wal

Recommended Posts

Niet echt 'gevraagd of aangeboden'...maar aangezien ik het zelf best moeilijk vond om te kiezen tussen de zaandaanbieders dacht ik, wellicht is deze of gene geholpen met verslag van een positieve ervaring.

Contact gehad met Van der Wal over het volgende:

Ik wil mosterdblad telen als groenbemester voor lege plekken. Op internet kon ik door de bomen het bos niet meer zien: brassica juncea/brassica juncea var. rugosa; bladmosterd; mosterdblad; mosterdspinazie; amsoi; komatsuba...wat is nu wat??

Ik zocht paars mosterdblad (grofbladig) en kon volgens de site kiezen voor paarse 'mosterdspinazie' voor 1,95 of paarse amsoi voor 0,95. Gebeld. Het eerlijke antwoord van Van der Wal: voor ons is het ook een doolhof! Zijn allemaal jonge varieteiten en/of afgeleiden van dezelfde groente; plaatjes zijn zo representatief mogelijk maar wijken soms ook iets af van de groeiwijze...meid, je kunt echt net zo goed die goedkopere amsoi nemen:).

Dat noem ik nog eens klantgerichte voorlichting. En het pakketje was er ook nog eens de tweede dag na bestellen. Van der Wal, top!

Edited by Guest

Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir

Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com

VanderWal is een gewoon een prima bedrijf , ik heb er alleen maar positieve ervaringen mee. Ik wil daarom graag nog een keer de reactie van mij aanhalen die ik op donderdag 19 jan 2012 14:08 gaf in het topic dat over de slechte service van Vreeken gaat.

Over service gesproken . Ik heb nog nooit bij Vreeken besteld dus daar kan ik niet over oordelen maar nu het over service gaat wil ik wel zaadhandel vanderWal even met terugwerkende kracht een dikke pluim in zijn xxx steken. Vorig jaar werd i.p.v. een zakje wortelzaad een zakje tomatenzaad Tigerella geleverd . Na een telefoontje bleek het mijn fout te zijn omdat ik stomweg een cijfertje van het bestelnummer verkeerd had ingevuld. Ondanks dat het mijn eigen stomme schuld was stuurde men mij alsnog een zakje wortelzaad zonder daar kosten voor te rekenen. Zelfs de verzending was gratis en het zakje tomatenzaad mocht ik houden. Zo kan het dus ook !

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Hier onderstaande dan ook maar even plaatsen

za 13 jun 2015, 14:00

Re: Babbeltuin #2

Van der Wal is top! Weinig tot geen verzendkosten en laatst had ik een kunstmeststrooier besteld die na twee keer gebruiken al kapot ging en deze is zonder pardon kosteloos thuis opgehaald en ik heb het geld retour gekregen. Top!

Vriendelijke groeten,

Holland

Ik woon er vlakbij en kom er heel graag, ook voor hondenkluiven enzo. Altijd waanzinnig geïnteresseerde mensen, nemen de tijd, vinden geen vraag te simpel of te gek. Ze zijn niet voor niks een begrip.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.