Jorg Geplaatst: 26 november 2015 Auteur Geplaatst: 26 november 2015 Hmm, waar komt die fout dan weer vandaan Ik ga de fout voorleggen aan de programmeur. @speets: het moestuinseizoen/blog of een normaal forum topic? Quote
speets Geplaatst: 27 november 2015 Geplaatst: 27 november 2015 Ja, het moestuinseizoen/blog. Er zit denk ik nóg iets fout: de laatste keer gaf de link: "Deze update bestaat niet."Dat klopte: er was geen update. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
speets Geplaatst: 28 november 2015 Geplaatst: 28 november 2015 Ook merk ik dat ik gifjes die eerder goed doorkwamen, dat nu niet meer doen. (Ze staan nu in een zwart kader en bewegen niet meer). Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
RobO Geplaatst: 29 november 2015 Geplaatst: 29 november 2015 raar bericht, kon daarna wel weer gewoon verder: Algemene foutGeprobeerd door te sturen naar een potentieel onveilige url. BACKTRACE FILE: (not given by php)LINE: (not given by php)CALL: msg_handler() FILE: [ROOT]/ext/phpbbseo/usu/core.phpLINE: 1310CALL: trigger_error() FILE: [ROOT]/ext/phpbbseo/usu/core.phpLINE: 1415CALL: phpbbseo\usu\core->seo_redirect() FILE: [ROOT]/ext/phpbbseo/usu/event/listener.phpLINE: 620CALL: phpbbseo\usu\core->zero_dupe() FILE: (not given by php)LINE: (not given by php)CALL: phpbbseo\usu\event\listener->core_memberlist_view_profile() FILE: [ROOT]/vendor/symfony/event-dispatcher/Symfony/Component/EventDispatcher/EventDispatcher.phpLINE: 164CALL: call_user_func() FILE: [ROOT]/vendor/symfony/event-dispatcher/Symfony/Component/EventDispatcher/EventDispatcher.phpLINE: 53CALL: Symfony\Component\EventDispatcher\EventDispatcher->doDispatch() FILE: [ROOT]/vendor/symfony/event-dispatcher/Symfony/Component/EventDispatcher/ContainerAwareEventDispatcher.phpLINE: 167CALL: Symfony\Component\EventDispatcher\EventDispatcher->dispatch() FILE: [ROOT]/phpbb/event/dispatcher.phpLINE: 60CALL: Symfony\Component\EventDispatcher\ContainerAwareEventDispatcher->dispatch() FILE: [ROOT]/phpbb/event/dispatcher.phpLINE: 46CALL: phpbb\event\dispatcher->dispatch() FILE: [ROOT]/memberlist.phpLINE: 674CALL: phpbb\event\dispatcher->trigger_event() Quote
Balto Geplaatst: 30 november 2015 Geplaatst: 30 november 2015 Via mijn mobiel kan ik de optie 'je berichten' helemaal niet meer vinden. Kijk ik verkeerd, of is ie weg? Quote
loes Geplaatst: 30 november 2015 Geplaatst: 30 november 2015 bij het laden van de pagina staat het er heel even bij de icoontjes van notificatie en priveberichten. maar het past niet in het groene balkje dus valt daarna weg. voor mijn gevoel horen notificaties en priveberichten bij elkaar. nu staat "je berichten" daartussen. de volgorde: je berichten, notificaties, priveberichten voelt logischer aan. Quote
Erny Geplaatst: 2 december 2015 Geplaatst: 2 december 2015 Vandaag zaten er wel 15 nwe berichten in mn postvak... Allemaal Seizoensupdates van Jorg... en allemaal niet bestaande updates... Eerste verstuurd op 1 dec 19.02 uurLaatste verstuurd op 1 dec 20.32 uur. Quote
Jorg Geplaatst: 2 december 2015 Auteur Geplaatst: 2 december 2015 Klopt, tests van gisteren, daarna heb ik de berichten verwijderd. Sorry voor de spam We hebben gisteren de volgende wijzigingen doorgevoerd aan het forum: 24-11-2015Icoontjes hebben nu de juiste kleur + rode megafoon bij aankondigingen verwijderdKleur groen moet nu *ongeveer) overal hetzelfe zijnBlokjes met paginanummer nu weer aanklikbaarAchtergrond aanpassing correcte topic titel weergave op homepageDe snelle linkjes op elke pagina toegevoegd Snelle link naar 'je berichten' in rechterbovenbalk toegevoegdDeel dit bericht op facebook of twitter terug toegeveogd onder elk berichtMijn seizoen werkt weerfout bij plaatsen blog opgelost (serverfout 500 melding)abonnement en afmelden blog werkt weerfoutmelding robOje berichten op je mobiel zijn weer zichtbaaronline icoontje fout op blog opgelostDirecte link linkpagina onderaan forumen nog wat zaken (...lijst niet bij de hand) Niet doorgevoerd zijnvaste breedte foto achtergrondblognummering (er staat namelijk wel volgende en vorige) > voor de reacties moeten we dit nog wel controleren Nog te doen: Seizoen toevoegen aan profiel Met deze aanpassingen ben ik wel flink over het budget heen gegaan dat ik dacht nodig te hebben. Ik wil jullie daarom een klein verzoek doen. Mocht je komende tijd een bestelling willen plaatsen via bol.com, dan wil ik jullie vragen om gebruik te maken onderstaande link/knop. Deze knop staat ook onder elke topic. Als je vervolgens je bestelling afrond krijgt het forum een klein % over het bedrag. De meeste van de in dit topic genoemde problemen zijn naar ons idee opgelost. Kom je (nieuwe en oude) foutjes tegen, laat het dan weten, dan kunnen we daar volgende week naar kijken. Quote
RobO Geplaatst: 4 december 2015 Geplaatst: 4 december 2015 raar bericht, kon daarna wel weer gewoon verder: Algemene foutGeprobeerd door te sturen naar een potentieel onveilige url. BACKTRACE FILE: (not given by php)LINE: (not given by php)CALL: msg_handler() FILE: [ROOT]/ext/phpbbseo/usu/core.phpLINE: 1310CALL: trigger_error() FILE: [ROOT]/ext/phpbbseo/usu/core.phpLINE: 1415CALL: phpbbseo\usu\core->seo_redirect()etc.... had m weer bij bekijken memberlist opmemberlist.php/member1876.html?mode=viewprofile&u=1876&sid=..... Quote
loes Geplaatst: 4 december 2015 Geplaatst: 4 december 2015 Met deze aanpassingen ben ik wel flink over het budget heen gegaan dat ik dacht nodig te hebben. Ik wil jullie daarom een klein verzoek doen. Mocht je komende tijd een bestelling willen plaatsen via bol.com, dan wil ik jullie vragen om gebruik te maken onderstaande link/knop. Deze knop staat ook onder elke topic. Als je vervolgens je bestelling afrond krijgt het forum een klein % over het bedrag. sinterklaascadeautjes waren al besteld maar ik zal het onthouden voor een eventueel volgende bestelling.is het partnerprogramma van bol.com voldoende om de kosten te dekken? of is er eigenlijk meer nodig? Dit bericht nog even weer aanhalen:Via mijn mobiel kan ik de optie 'je berichten' helemaal niet meer vinden. Kijk ik verkeerd, of is ie weg? Mobiel ziet het er bij mij nu zo uit: liggende weergave gaat beter:profielfoto neemt veel ruimte in en de knop 'je berichten' ontbreekt. tijdens het laden is de knop soms wel zichtbaar(bij heel traag internet waardoor de pagina traag laad) maar verdwijnt tijdens het laden ook weer. Quote
Jorg Geplaatst: 4 december 2015 Auteur Geplaatst: 4 december 2015 Hm op de mobiel gaat het bij mij wel goed. Lijkt bij jou inderdaad aan de profielfoto te liggen maar waarom die zo uitgerekt wordt gaan we dinsdag even nakijken. Op de PC is dat niet zo dat de foto uitgerekt wordt? Je berichten staat op de mobiel onder het hamburgermenu omdat het anders te veel ruimte inneemt in de bovenbalk. Ik twijfel nog of de "onbeantwoorde berichten" linkjes ook niet wegmoeten op de mobiel (die staan immers ook onder het hamburgermenu) want zien er op de mobiel niet echt mooi uit. RobO, thnx voor de link naar de pagina die de fout veroorzaakt! Maakt het reproduceren (en fixen) een stuk makkelijker. Nee, we hebben niet zo heel veel vaste kosten (eigenlijk alleen serverkosten) en die kosten worden gedekt door de advertenties. Voor dit incidenteel werk had ik een bedrag gereserveerd, deels privé geld, dat is wel ruim overschreden maar ook weer niet zodanig dat ik komende tijd geen eten meer kan kopen. Er is dus niet echt noodzaakt tot donaties en dergelijke, maar mocht iemand bij toeval nog iets bij bol.com willen bestellen dan kun je zo het forum te steunen zonder er als lid 'slechter' van te worden. Quote
loes Geplaatst: 4 december 2015 Geplaatst: 4 december 2015 op pc staat de profielfoto wel normaal. op de mobiel ziet het er vanaf de nieuwe layout al zo uit, daar heb ik eerder ook eens een schermafbeelding van gepost. ik gebruik een android telefoon met chrome als browser. misschien dat dat nog verschil maakt? Quote
Erny Geplaatst: 7 december 2015 Geplaatst: 7 december 2015 Vraagje... Ik heb dus weer eens, nav test, wat geplaatst in mn seizoensupdate.Daar krijg ik wat reacties op, leuk.En ik reageer daar dan weer op... maar nu staat er opeens het woordje: "Array " onder mn reactie bericht... Hoe, wat en waarom? Quote
bio-fee Geplaatst: 7 december 2015 Geplaatst: 7 december 2015 Ik weet niet of het al aan de orde is gekomen, maar ik kan de mogelijkheid om te quoten als ik wil reageren op een bericht niet vinden...? Als ik op de " klik rechtsboven een bericht, dan kan ik wel een reactie achterlaten, maar het bericht waar ik op wil reageren wordt niet gequot. Bij PB's werkt dit wel. Quote
speets Geplaatst: 7 december 2015 Geplaatst: 7 december 2015 Moet je even naar beneden scrollen en opnieuw op de " klikken. Dan lukt het wel.Volgens mij is dat bewust zo gedaan om onnodig quoten te voorkomen. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
JudithD Geplaatst: 7 december 2015 Geplaatst: 7 december 2015 Nope. Je truukje werkt helaas bij mij niet, Speets. Ik kan je bericht dus niet quoten (niet dat dat zo erg is in dit geval). Ligt vast aan mij Quote It ain't what you do, it's the way that you do it
Erny Geplaatst: 7 december 2015 Geplaatst: 7 december 2015 (aangepast) Het truukje werkt wél... nu heb ik bijvoorbeeld op jouw bericht gereageerd middels de " Het herhalen van jouw bericht hoeft in dit geval niet persé omdat er nog geen reacties tussen staan. Als ik wel uit jouw bericht wil quoten dan scroll ik inderdaad (Edit: vanuit het reactie-venster) naar beneden en klik weer op de " in jouw bericht: Nope. Je truukje werkt helaas bij mij niet, Speets. Ik kan je bericht dus niet quoten (niet dat dat zo erg is in dit geval). Ligt vast aan mij En dan krijg ik dus wél bovenstaande quote van jouw bericht. Alle "niet laatste" berichten worden wél direct gequote via de " 7 december 2015 aangepast door Gast Quote
JudithD Geplaatst: 7 december 2015 Geplaatst: 7 december 2015 Hmmmz, dames, heren, wat doe ik fout? Het truukje werkt wél... nu heb ik bijvoorbeeld op jouw bericht gereageerd middels de " Het herhalen van jouw bericht hoeft in dit geval niet persé omdat er nog geen reacties tussen staan. Als ik wel uit jouw bericht wil quoten dan scroll ik inderdaad naar beneden en klik weer op de " in jouw bericht: Nope. Je truukje werkt helaas bij mij niet, Speets. Ik kan je bericht dus niet quoten (niet dat dat zo erg is in dit geval). Ligt vast aan mij En dan krijg ik dus wel bovenstaande quote van jouw bericht. Alle "niet laatste" berichten worden direct gequote via de " Ah. Snap het ondertussen. Je kunt pas in je reactie het laatste bericht quoten. Ik deed het dus fout. Was dus druk heen en weer aan het scrollen en weer klikken Thanks, allen. Quote It ain't what you do, it's the way that you do it
Jorg Geplaatst: 7 december 2015 Auteur Geplaatst: 7 december 2015 @erny: dat hoort niet inderdaad. Kijken we morgen naar@bio-fee, speets, judithD: dat is inderdaad gedaan om onnodig quoten van het laatste bericht (waar je op reageert) te voorkomen. Komt vooral voort uit het verleden. Wil je alsnog het laatste bericht quoten (het bericht waar je op reageert) dan klik je bij het typen van je reactie in het scrolvenster op de quote. Quote
Erny Geplaatst: 7 december 2015 Geplaatst: 7 december 2015 Ik heb mijn bericht even aangepast zodat het gelijk duidelijk is dat je vanuit het reactie-venster op de " moet klikken. Thanx Jorg, ben benieuwd wat dat nou betekent dan. Nu is het net alsof mn nieuwe nickname Array is (beetje als Erny alleen dan uitgesproken alsof je net met een verdoofde bek bij de tandarts vandaan komt. ) Quote
Jorg Geplaatst: 8 december 2015 Auteur Geplaatst: 8 december 2015 Had te maken met dat de vertaling uit het vertaalbestand voor de link "bericht gewijzigd op ..." niet goed doorkwam. Volgensmij hebben we nu alle zaken gemaakt die hier gemeld zijn (op fout van RobO na, maar dat loopt nog). Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.