angela († maart 2025) Geplaatst: 17 maart 2016 Auteur Geplaatst: 17 maart 2016 Zonnebloem olie en keukenrol word genoteerd.Bruine suiker maakt niet uit welke.En koffie gewone gemalen of Senseo. Ik hoor wel wat je maakt. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 17 maart 2016 Auteur Geplaatst: 17 maart 2016 Is goed Jorg die waren vorig jaar ook lekker. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 18 maart 2016 Auteur Geplaatst: 18 maart 2016 Voor diegene die iets meebrengen dat opgewarmd moet worden wel het verzoek om het opwarmen zelf in de gaten te houden, i.v.m. drukte.Het gaat waarschijnlijk gewoon op de grote kachel die bij de eettafel staat. Quote
Nynkef Geplaatst: 18 maart 2016 Geplaatst: 18 maart 2016 Ik neem wel veel wcpapier mee, daar wil niemand zonder zitten toch ? Quote
Mijnunbiet Geplaatst: 18 maart 2016 Geplaatst: 18 maart 2016 Ik zal voor Jorieke een fles zonnebloemolie meenemen, en voor de lunch 3 zelfgerookte forellen die ik dan ter plaatse even ga fileren zodat iedereen er gemakkelijk een stukje van kan pakken. Quote Wat je ook doet is van geen enkel belang, maar het is erg belangrijk dát je het doet
henkg Geplaatst: 18 maart 2016 Geplaatst: 18 maart 2016 Gerookte forel. Alleen al dat is een reden om te komen.@Angela : ik bepaal pas een paar dagen van te voren wat ik meeneem, waar er een mogelijk tekort aan is. Wijn, bier, gegratineerde mosselen, zeekraal (import, voor eigen oogst is het dan nog te vroeg ), of iets anders ... Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
angela († maart 2025) Geplaatst: 18 maart 2016 Auteur Geplaatst: 18 maart 2016 Mijnunbiet staat genoteerd, geef je jezelf en eventuele medereizigers ook even op in het wie komt er naar de MTFD? Is goed Henk. Quote
Bouwvrouwe Geplaatst: 20 maart 2016 Geplaatst: 20 maart 2016 Jörieke ogen dicht! Voor Jorieke neem ik onder voorbehoud zout en zzzznoepgoed mee Quote
Kibas Geplaatst: 23 maart 2016 Geplaatst: 23 maart 2016 Voor Jorieke neem ik mee: Zout en suiker. En misschien nog wat (verrassing) Voor de etenstafel neem ik niets mee. Wij kunnen zelf niets eten van de tafel vanwege allergieen, overgevoeligheden en intoleranties en ons karige eten zal niet in de smaak vallen bij anderen. Dus het lijkt me verstandig jullie ons eten niet aan te doen. We nemen gewoon ons eigen eten mee voor onszelf. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 23 maart 2016 Auteur Geplaatst: 23 maart 2016 Ik weet het Kibas is helemaal goed!Staat genoteerd Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 26 maart 2016 Auteur Geplaatst: 26 maart 2016 Ik schop hem weer even omhoog we hebben in ieder geval nog nodig: Eten: salades (eiersalade, tonijnsalade, kipkerriesalade enz.), quiche, wraps, gewone cake, Turks broodDrinken: 6x gewone cola, appelsap/dubbeldrank, bier. Quote
Jaydot Geplaatst: 27 maart 2016 Geplaatst: 27 maart 2016 Ik ben niet zo'n keukenprinses, maar een basic quiche lukt me nog wel, dus die neem ik mee.En koffiepads voor de gastvrouw, is dat goed? Quote The difference between a flower and a weed is a judgementFoonfoto dagboekje van mijn volkstuin
prettig gestoord Geplaatst: 27 maart 2016 Geplaatst: 27 maart 2016 Ik zal een flinke pot eigen gemaakte aioli meenemen Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Goldfish Geplaatst: 28 maart 2016 Geplaatst: 28 maart 2016 ("gevriesdroogde") stukjes appel EN ("gevriesdroogde") kiwibes voorzien van een laagje melkchocolade. Heb ik uit Litouwen toegezonden gekregen. Voor Jorieke: 1x zout, 1x suiker Quote
Groentjuh Geplaatst: 1 april 2016 Geplaatst: 1 april 2016 Wij moeten ons helaas afmelden. Het vrouwelijke groentjuh heeft op haar eerste werkdag na haar bevallingsverlof een auto-ongeluk gehad en kan/mag minimaal tot 21 april geen auto rijden. Aangezien ik geen rijbewijs heb kunnen wij niet komen. Mensen met wie we ruilafspraken hadden, misschien de volgende MTFD. Stuur maar een pb-tje als je iets wil regelen. Wij balen enorm, we hadden graag onze kleine laten zien, en vroeg haar MTFD traditie laten beginnen. We zullen 6 maandjes moeten wachten. Quote “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
angela († maart 2025) Geplaatst: 1 april 2016 Auteur Geplaatst: 1 april 2016 Jammer joh!Volgende keer beter. https://www.anwb.nl/auto/rijbewijs/10-dagen Quote
appelvrouw Geplaatst: 1 april 2016 Geplaatst: 1 april 2016 Jammer groentjuh`s...sterkte! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
angela († maart 2025) Geplaatst: 2 april 2016 Auteur Geplaatst: 2 april 2016 (aangepast) Het duurt niet lang meer en dan is de volgende MTFD! Nu heb ik van verschillende mensen nog niet gehoord wat zij mee gaan brengen voor de lunch of voor Jorieke, vandaar even dit lijstje niet om iemand onder druk te zetten maar gewoon om alles een beetje goed te laten verlopen.Jullie hebben nog tijd om na te denken! We hebben nog nodig:gewone cakewrapsTurks brood2x colavruchtensap (geen sinaasappel)bier 1. Jorieke + Joep 2. Angela 3. Ciska + 1 4. Appelvrouw + 1 5. Nathanya + 16. Estemy 7. Old Rose +18.Pippi9. Bio-fee10. Groentjuh +1+111. Kibas +1 (eigen maaltijd) 12.Prettig gestoord OV 13. Goldfish OV 14. Bit OV 15. Weknow 16. Jorg 17. Henkg 18. Reina 19. Salamandertje20. Anna3 + 121. Yuras22. Marijke (OV)23. Berijl 24. Jane Doe25. Loraine26. Willy + 1 27.Simke 28. Nasuada 29. Jootje 30. Bouwvrouwe 31. Nadi + 2 32. MaupyOnRide33. FleurvEngeland 34. Geedee + 135. Jaydot 36. Alice 777 + 1 OV 37. NynkeF 38. Mijunbiet+1 39.Robo +1 40.Kim41. Raquette Een heb je iets doorgegeven voor de lunch of voor Jorieke. 2 heb je voor de lunch en voor Jorieke doorgegeven. 9 april 2016 aangepast door Gast Quote
Ciska Geplaatst: 2 april 2016 Geplaatst: 2 april 2016 Hey Angela,Voor jorieke nemen we mee: bruine suiker en keukenrol Quote
berijl Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 ik neem voor jorieke mee: een fles zonnebloemolie en voor de tafel neem ik geitenmelk mee. Quote http://www.fromapreciousplace.nl Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren. Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.