Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zal voor Jorieke een fles zonnebloemolie meenemen, en voor de lunch 3 zelfgerookte forellen die ik dan ter plaatse even ga fileren zodat iedereen er gemakkelijk een stukje van kan pakken.

Wat je ook doet is van geen enkel belang, maar het is erg belangrijk dát je het doet

Geplaatst:

Gerookte forel. Alleen al dat is een reden om te komen.

@Angela : ik bepaal pas een paar dagen van te voren wat ik meeneem, waar er een mogelijk tekort aan is. Wijn, bier, gegratineerde mosselen, zeekraal (import, voor eigen oogst is het dan nog te vroeg ), of iets anders ...

1120183653         2025_teeltlijst (.xlsx)

Geplaatst:

Voor Jorieke neem ik mee:

Zout en suiker. En misschien nog wat (verrassing)

Voor de etenstafel neem ik niets mee. Wij kunnen zelf niets eten van de tafel vanwege allergieen, overgevoeligheden en intoleranties en ons karige eten zal niet in de smaak vallen bij anderen. Dus het lijkt me verstandig jullie ons eten niet aan te doen. We nemen gewoon ons eigen eten mee voor onszelf.

Geplaatst:

("gevriesdroogde") stukjes appel EN ("gevriesdroogde") kiwibes voorzien van een laagje melkchocolade. Heb ik uit Litouwen toegezonden gekregen.

Voor Jorieke: 1x zout, 1x suiker

Geplaatst:

Wij moeten ons helaas afmelden. Het vrouwelijke groentjuh heeft op haar eerste werkdag na haar bevallingsverlof een auto-ongeluk gehad en kan/mag minimaal tot 21 april geen auto rijden. Aangezien ik geen rijbewijs heb kunnen wij niet komen. Mensen met wie we ruilafspraken hadden, misschien de volgende MTFD. Stuur maar een pb-tje als je iets wil regelen.

Wij balen enorm, we hadden graag onze kleine laten zien, en vroeg haar MTFD traditie laten beginnen. We zullen 6 maandjes moeten wachten.

“The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna

Geplaatst: (aangepast)

Het duurt niet lang meer en dan is de volgende MTFD!

Nu heb ik van verschillende mensen nog niet gehoord wat zij mee gaan brengen voor de lunch of voor Jorieke, vandaar even dit lijstje niet om iemand onder druk te zetten maar gewoon om alles een beetje goed te laten verlopen.

Jullie hebben nog tijd om na te denken!

We hebben nog nodig:

gewone cake

wraps

Turks brood

2x cola

vruchtensap (geen sinaasappel)

bier

1. Jorieke + Joep

2. Angela

3. Ciska + 1

4. Appelvrouw + 1

5. Nathanya + 1

6. Estemy

7. Old Rose +1

8.Pippi

9. Bio-fee

10. Groentjuh +1+1

11. Kibas +1 (eigen maaltijd)

12.Prettig gestoord OV

13. Goldfish OV

14. Bit OV

15. Weknow

16. Jorg

17. Henkg

18. Reina

19. Salamandertje

20. Anna3 + 1

21. Yuras

22. Marijke (OV)

23. Berijl

24. Jane Doe

25. Loraine

26. Willy + 1

27.Simke

28. Nasuada

29. Jootje

30. Bouwvrouwe

31. Nadi + 2

32. MaupyOnRide

33. FleurvEngeland

34. Geedee + 1

35. Jaydot

36. Alice 777 + 1 OV

37. NynkeF

38. Mijunbiet+1

39.Robo +1

40.Kim

41. Raquette

Een heb je iets doorgegeven voor de lunch of voor Jorieke. 2 heb je voor de lunch en voor Jorieke doorgegeven.

aangepast door Gast
Geplaatst:

ik neem voor jorieke mee: een fles zonnebloemolie en voor de tafel neem ik geitenmelk mee.

http://www.fromapreciousplace.nl

Droom en doel om zoveel mogelijk natuurlijk te leven, tezamen met onze dieren.

Wegens boerenerf-drukte niet altijd even veel tijd om te forummen (helaas .. ) Maar per pb of mail ben ik bereikbaar.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...