prettig gestoord Geplaatst: 1 april 2016 Geplaatst: 1 april 2016 Jorieke, heb je voor mij ook een kweepeer stek? Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Jorieke123 Geplaatst: 1 april 2016 Auteur Geplaatst: 1 april 2016 Het is van die Japanse sierkwee, geen normale kwee. Als je die dan nog steeds wilt dan kan ik er uiteraard 1 voor je apart houden. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
prettig gestoord Geplaatst: 1 april 2016 Geplaatst: 1 april 2016 Jorieke, geen probleem, vruchten zijn klein maar ook eetbaar Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Jorieke123 Geplaatst: 1 april 2016 Auteur Geplaatst: 1 april 2016 Ja klopt Maar dan weet je dat Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Kibas Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 Joerieke, zou ik van jou een doos eieren mogen? Mijn moeder is de volgende dag jarig en ik herinner me opeens dat ik ooit eieren voor ze mee heb genomen en dat ze ze veel lekkerder vonden dan uit de winkel en daarna op zoek zijn gegaan naar eieren bij een particulier, maar nooit gevonden hebben. Leuk dus om haar kado te geven. Wat wil je er voor in ruil? Hier is mijn ruillijst: ruillijst-kibas-2016-t19260.html Ik kan ook suiker, zout of keukenrol meenemen voor je. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 3 april 2016 Auteur Geplaatst: 3 april 2016 Jazeker, dat kan. Ik spaar ze in die weer daarvoor op, dus ze zijn hooguit een week oud. Ik zet er altijd een houdbaarheidsdatum (3 weken na rapen) op, maar ze zijn nog wel langer houdbaar dan dat. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Kibas Geplaatst: 3 april 2016 Geplaatst: 3 april 2016 Fijn! Mijn ouders zullen ze vast lekker vinden. Laat maar weten wat je er voor in ruil wilt. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 3 april 2016 Auteur Geplaatst: 3 april 2016 verras me maar Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 11 april 2016 Auteur Geplaatst: 11 april 2016 Oh wou je nou 1 of 2 doosjes (van 10) Kibas? Kriel of groot? Ik weet niet wat je al met anderen had geruild? Â Â Ik heb voor de liefhebber ook nog eendeneieren. Grote witte exemplaren, met een wat vieze schil omdat ze in zand worden gelegd en die witte schil zo snel vies oogt. Maar dat maakt voor de smaak niets uit hoor Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geedee Geplaatst: 11 april 2016 Geplaatst: 11 april 2016 Nog nooit een eenden ei gegeten Wil er wel eens een proberen Quote
Jorieke123 Geplaatst: 11 april 2016 Auteur Geplaatst: 11 april 2016 Doosje van 6 stuks doen Geedee? Â Top Kibas, komt voor elkaar. In ieder geval die van de krieltjes, die leggen op dit moment echt elke dag een ei per hennetje. Terwijl de grotere dames het weer wat laten verslappen qua leggen. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 11 april 2016 Geplaatst: 11 april 2016 Die eendeneieren..je moet ze 10 minuten bakken volgend de richtlijnen van de voedselautoriteit ..ivm salmonella. Ik doe dat, en dan pel ik ze, en bak ze met wat kerrie totdat ze bruin zijn en dan nog een tijdje in een of andere saus die ik meestal wel heb pruttelen..o zo lekker!! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎
Jorieke123 Geplaatst: 11 april 2016 Auteur Geplaatst: 11 april 2016 Eerst koken bedoel je? Ja ik gebruik ze vooral in omelet en pannenkoeken en cake etc. Ben niet zo gek op keihard gekookte eieren. Maar daarna nog in een sausje is misschien wel lekker. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
speets Geplaatst: 11 april 2016 Geplaatst: 11 april 2016 Goeie tip Jet Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
geedee Geplaatst: 11 april 2016 Geplaatst: 11 april 2016 Als je er genoeg hebt, wil ik er wel 6; kan ik er gelijk mee experimenteren....sausjesenzo... kunnen ze toch ook wel bij spinazie enz.?  ben benieuwd Quote
Anna3 Geplaatst: 12 april 2016 Geplaatst: 12 april 2016 Jorieke, mag ik rabarber van jou? De mijne staat nu alweer in bloei, stom ding Quote
Jorieke123 Geplaatst: 12 april 2016 Auteur Geplaatst: 12 april 2016 Tuurlijk! Het zijn nu nog redelijk kleine plantjes, wel van een grotere plant afkomstig (kleine zijwotels). En als je wilt kan je wat stengels plukken? Kan je zondag al moes of taart of watdanook maken Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 12 april 2016 Geplaatst: 12 april 2016 Ik heb het recept neergezet van de eieren. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎
Jorieke123 Geplaatst: 12 april 2016 Auteur Geplaatst: 12 april 2016 Â Omdat Pippi toch niet komt, heb ik een mooie pot met Turkse raket staan. Geen zaailing ofzo, echt al een plant van een paar jaar oud. Als er hier geen reactie op komt dan gaat ie op de zaailingenruiltafel. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 12 april 2016 Geplaatst: 12 april 2016 Graag Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎
Kibas Geplaatst: 15 april 2016 Geplaatst: 15 april 2016 Jorieke, Berijl komt niet en van hem zou ik ook een doosje krieleieren krijgen. Ik krijg van jou een doosje gewone en een doosje kriel eieren en van mij krijg je een verrassing en zaden van de rode eeuwig moes. Mocht je toevallig heel ruim in de krieleieren zitten, dan houd ik me aanbevolen voor nog wat eitjes. Ik kan nog wel een lekkere verrassing voor je meenemen. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 15 april 2016 Auteur Geplaatst: 15 april 2016 Ik zal eens kijken wat ze hebben gelegd nog vandaag en eventueel morgen. En anders meng ik wat met de grote eieren? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.