Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Ik zou ook wel willen komen, als ik met iemand kan meerijden, heb zelf geen auto.

Ik woon in Weert.

Ik ga toch voor de zekerheid een ruillijstje maken alvast.

Geplaatst:

Nu is het bijna zeker dat ik kom.

Mijn moeder vind het ook erg leuk, dus wij komen met zijn 2en, met haar auto.

Misschien dat we van Weert naar daar ook nog iemand kunnen oppikken als het op de route licht.

Geplaatst:
Nu is het bijna zeker dat ik kom.

Mijn moeder vind het ook erg leuk, dus wij komen met zijn 2en, met haar auto.

Misschien dat we van Weert naar daar ook nog iemand kunnen oppikken als het op de route licht.

Als het definitief is wil je dit dan ook even melden in het carpool topic?

Geplaatst:

Ik zou deze keer graag een aantal V.I.P. badge's willen uitdelen, aan mensen die hier al vaker zijn geweest en die eventuele vragen van nieuwkomers willen en kunnen beantwoorden. Zoals daar zijn: waar is het toilet? Waar kan ik dit (eten voor de lunch, etc.) neerzetten? Waar kan ik mijn auto parkeren? En zo nog wat vragen

Dat scheelt weer wat voor ons, en hoeven nieuwkomers niet te zoeken waar Jorieke en Joep toch uithangen, als ze met iets zitten.

Zijn er vrijwilligers? Je hoeft verder niet veel te doen hoor, je doet gewoon je normale ding die dag. En af en toe krijg je een vraag waarvoor je alleen in een richting hoeft te wijzen

Geplaatst:

Ik kom alleen, want mijn lieve echtgenote heeft helaas andere verplichtingen, maar misschien weet ik nog mijn dochter van 15 zo gek te krijgen. Ze heeft tenslotte ook de complete verzameling AH moestuintjes al ingezaaid op haar kamer... Dan komen we dus hooguit met twee personen.

Wat je ook doet is van geen enkel belang, maar het is erg belangrijk dát je het doet

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Ook wij moeten ons helaas afmelden. Het vrouwelijke groentjuh heeft op haar eerste werkdag na haar bevallingsverlof een auto-ongeluk gehad en kan/mag minimaal tot 21 april geen auto rijden. Aangezien ik geen rijbewijs heb kunnen wij niet komen. Mensen met wie we ruilafspraken hadden, misschien de volgende MTFD. Stuur maar een pb-tje als je iets wil regelen.

Wij balen enorm, we hadden graag onze kleine laten zien, en vroeg haar MTFD traditie laten beginnen. We zullen 6 maandjes moeten wachten.

“The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...