Jorg Geplaatst: 26 januari 2016 Geplaatst: 26 januari 2016 Plaats hier alle handige aanbiedingen en acties van winkelketens en webshops die andere forumleden anders misschien missen. Alle aanbiedingen of kortingen uit Nederland, België of Duitsland en eventueel van webshops kunnen hier geplaatst worden.
sugarlevi Geplaatst: 27 januari 2016 Geplaatst: 27 januari 2016 Ah, het is er weer. Twee tips, bij de Jumbo supermarkt is de forflora, universele potgrond, nog steeds 20 liter voor één euro. Bij de xenos, zijn ze ook alweer op de zelf kweken hype ingesprongen, en stond er een flinke volle stellage. Waaronder zakjes met zaden voor één euro, ik weet niet meer wat ze allemaal hadden. Maar ik heb een zakje bosaardbeien, Baron von Solemacher meegenomen. "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
Salamandertje Geplaatst: 27 januari 2016 Geplaatst: 27 januari 2016 Die potgrond van de Jumbo/Boni/Vomar is zeer fijn en geschikt om in te zaaien. Bzzzz...
MaupyOnRide Geplaatst: 27 januari 2016 Geplaatst: 27 januari 2016 Had ook gezien, heb zelf tomaatjes meegenomen. kijken hoe die zijn
permanatuurtuin Geplaatst: 28 januari 2016 Geplaatst: 28 januari 2016 Ik koop de bemeste tuinaarde bij Hornbach. 100 zakken van 25l voor 87euro, dus 87 cent voor 25 liter. het is mooie grond.
loes Geplaatst: 28 januari 2016 Geplaatst: 28 januari 2016 bemeste tuinaarde is meestal alleen geschikt als ophooggrond. niet voor de moestuin.
kokkie20 Geplaatst: 29 januari 2016 Geplaatst: 29 januari 2016 Ah, het is er weer. Twee tips, bij de Jumbo supermarkt is de forflora, universele potgrond, nog steeds 20 liter voor één euro. Bij de xenos, zijn ze ook alweer op de zelf kweken hype ingesprongen, en stond er een flinke volle stellage. Waaronder zakjes met zaden voor één euro, ik weet niet meer wat ze allemaal hadden. Maar ik heb een zakje bosaardbeien, Baron von Solemacher meegenomen.Jammer genoeg hadden ze niets bij ons bij de xenos. Alleen maar kruiden pakketten, niets met aardbeien oid
Deborah Geplaatst: 31 januari 2016 Geplaatst: 31 januari 2016 Action: Zadenzakjes met zaaizand 6dlg div.varianten 95 cent. 5 zakjes zaad en een zakje zaaizand. Dinsdag eens kijken welke varianten ze hebben. http://www.action.nl/100-nieuwste/zadenzakjes-met-zaaizand-6dlg-div-varianten Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Goldfish Geplaatst: 1 februari 2016 Geplaatst: 1 februari 2016 @ Deborah: Gaat bij mijn lokale Action om vier varianten: I. Anijs, Dille, Lavendel, Kamille, MuntII. Basilicum, Koriander, Kervel, Tijm, OreganoIII. Tomaat Marmande, IJsbergsla, Komkommer, Paprika, Chilipeper, IV. Marjoraan, Peterselie, Bieslook, Munt, Selderie,
Deborah Geplaatst: 2 februari 2016 Geplaatst: 2 februari 2016 Ja hier ook 4 varianten. Ik heb me beperkt tot 1 doosje: I. Anijs, Dille, Lavendel, Kamille, Munt. Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
kokkie20 Geplaatst: 2 februari 2016 Geplaatst: 2 februari 2016 Jammer genoeg bij onze action nog niks binnen. Ze hopen het einde van de week te hebben. Jammer had graag een paar van die zakjes ingeslagen
Erny Geplaatst: 2 februari 2016 Geplaatst: 2 februari 2016 Voor de trouwe Actiongangers: Zouden jullie willen waarschuwen als er weer anti-slakkenkorrels in de winkels staan? Steeds als ik er was stond er niets meer in de schappen.
loes Geplaatst: 2 februari 2016 Geplaatst: 2 februari 2016 ik ga er sowieso weer op letten ik hoop wel dat ze dit jaar weer de oude met ferri fosfaat(als ik het goed schrijf, de escar-go variant) hebben. niet de slakkenkorrels van het merk sitin die ze vorig jaar hadden want ik heb niet het idee dat die werkt. er staat geen werkzame stof op de verpakking. volgens de omschrijving "fysieke barrière, schrikt slakken af, super absorptievermogen zuigt slijm op om hen tot staande te brengen".
Jorg Geplaatst: 5 februari 2016 Auteur Geplaatst: 5 februari 2016 Ik werd gewezen op de opheffingsuitverkoop van moestuin.nl, met producten die weg mogen tegen inkoopprijs (bijv. felco snoeischaar voor 31 euro of zaden van bolster). Zie onderstaand excel bestand. Bestellen via [email protected] Ovv artikelnummers en aantallen. Verzendkosten zijn 3,95 tot 50 Euro, daarboven gratis verzending. Voor alles geldt "zolang de voorraad strekt". https://www.bespaarbazaar.nl/kenniscentrum/wp-content/uploads/2016/02/Moestuin_02-02-2016-beschikbaar.xlsx
jootje Geplaatst: 6 februari 2016 Geplaatst: 6 februari 2016 Vandaag was ik bij de Xenos, erg veel tuinspul, veel kweekbakjes/ kistjes/ mandjes met inhoud , maar ook zakjes zaden. Veel had ik al, maar toch nog leuke gevonden. 99 ct een zakje, nu drie voor de prijs van twee.
kokkie20 Geplaatst: 6 februari 2016 Geplaatst: 6 februari 2016 Die hebben ze niet eens bij onze xenos :/ wel eindelijk de doosjes van de action kunne scoren
FleurvEngeland Geplaatst: 10 februari 2016 Geplaatst: 10 februari 2016 aanbieding bij de welkoop!!!ik ga zeker even heen!
Kibas Geplaatst: 10 februari 2016 Geplaatst: 10 februari 2016 Die groene bakken kun je beter bij de action kopen. In het voorjaar hebben ze ze vaak weer. De afgelopen jaren was de prijs geloof ik 2,50 of 3 euro per stuk.
Dominique Geplaatst: 11 februari 2016 Geplaatst: 11 februari 2016 Jullie bedoelen denk ik deze aanbieding: http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?action=showDetail&id=20536 Beschikbaar op 18 februari bij de Lidl. Ik vind ze echter niet van heel goede kwaliteit. Maar... je kunt die zwarte trays heel goed gebruiken in de propagators van de Action - die ze hopelijk ook dit jaar weer in het assortiment hebben. Op dit moment van schrijven is dat nog niet het geval. De propagators van de Action zijn van hard plastic en gaan lang mee. Als je dan zo'n zwarte tray van de Lidl gebruikt en daar gaatjes in boort in elke cel, kun je die heel goed combineren met de propagator van de Action. Voordeel is dan dat je water kunt geven in de bodem van de propagator en zodoende worden alle cellen van de zwartkleurige tray van water voorzien. Van onderen water geven is vaak het beste - zo voorkomt het schimmelvorming en ziektes die je plantjes oplopen door waterspatters die wat van de aarde op het blad spetten. Als je van onderen water geeft, heb je dit probleem niet of veel minder.
Groentjuh Geplaatst: 11 februari 2016 Geplaatst: 11 februari 2016 Ik heb die bakken van de LIDL ook, best handig voor op de vensterbank rond deze tijd. Wel uitkijken vol in de zon smelt het zwarte plastic gewoon(mijn bakken zijn vervormd). “The cost of sanity is alienation” - Terence McKenna
Erny Geplaatst: 11 februari 2016 Geplaatst: 11 februari 2016 @Groentjuh, ja dat had ik ook afgelopen zomer... aantal trays gesmolten. Na afspoelen stonden ze te drogen maar de zon bleek te heet. Gaatjes prikken gaat goed met verhit stuk ijzerdraad. En zelf zet ik de Lidl onderbak met trays in de "Action"propagator. In het begin, als de plantjes nog heel klein zijn, eerst ook met de Lidl deksel erop om het klimaat (dus ook vochtigheid) in het bakje nog beter te kunnen controleren. En daaroverheen dan dus de propagatordeksel.
Kibas Geplaatst: 11 februari 2016 Geplaatst: 11 februari 2016 Die van de lidl bedoel ik niet, die zijn inderdaad zwakker. Ik bedoel exact die op de afbeelding staan, die zijn bij de action te koop in het voorjaar, niet alleen in een aanbieding, maar ook daarna.
MaupyOnRide Geplaatst: 11 februari 2016 Geplaatst: 11 februari 2016 Lidl heeft volgende week weer dingen in hun winkels.Graag wil ik weten of mensen ervaring hebben met de kweekkas (als het eerder in hun assortiment is geweest)http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?action=showDetail&id=20540 Zo zullen ze ook zaaitrays hebben.
Dominique Geplaatst: 12 februari 2016 Geplaatst: 12 februari 2016 Daar had ik ook een topic voor gemaakt: lidl-kweekkas-t19576.html En daar verwijst Erny me naar dit topic (let-op-lidl-koude-bak-t7865.html) waar gesteld wordt dat het ding het niet lang volhoudt. Dan vind ik 30 euro toch redelijk wat geld wat ik liever elders in investeer.
Aanbevolen berichten