Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In maart wil ik wat aarbeiplanten aanschaffen. Ik vind echter niet direct een verkoper met een mooi assortiment in de buurt.

Regio Limburg-Antwerpen-Brabant (liefst Limburg)

Kan iemand me helpen?

Geplaatst:

Misschien als je op aardbei zoekt levert het wel wat resultaten op? (grapje!)

Je kan aardbeistekken/plantjes ook prima online kopen...

Misschien qua verzendkosten dan wel handig als je binnen België besteld?

Geplaatst:

Oh my god!! Ik heb het zelfs tweemaal verkeer geschreven.

Online had ik zelfs nog niet aan gedacht. Zie zoiets altijd graag in het echt. Maar als ik geen in de buurt vind, dan moet ik misschien maar op zoek naar een online winkel.

Geplaatst:

Wanneer plant je eigenlijk aardbeien?

Ik wil aardbeien in potten gaan kweken, de vorige keer is dit fout gegaan, planten kwamen te vroeg in bloei en stopte met groeien, met als gevolg kleine planten en weinig aardbeien.

Geplaatst:

Frigo stekken kosten rond de 50ct per stuk in NL en zijn online bestelbaar. Begin maart is een mooie tijd om die op te kweken.

Om zo te eten vind ik de Toscana Pink en Korona erg lekker. Dit zijn echter zachte, erg zoete aardbeien die slecht houdbaar zijn. Ideaal om zo van de plant te snoepen.

Echter lees je even in betreft de soorten; wat voor de een ideaal is kan voor jou minder zijn.

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Het is ook nog wat vroeg om nu al plantjes te vinden denk ik.

In het Genker plantencentrum hebben ze toch een ruim aanbod in het voorjaar.

Bij kwekerij Bastin, in Nederland net over de grens, vind je ook verschillende soorten die je vaak ergens anders niet vindt. Ik woon zelf in Belgisch Limburg en Bastin is niet zo ver.

Als je op 1 mei naar Bokrijk gaat, plantendag radio 1, vind je vaak ook verschillende rassen aardbeien.

Geplaatst:

Inderdaad kwekerij Duivenvoorde gebruik ik zelf al jaren. Stuurt alles keurig per post naar je op en een gigantisch assortiment aan aardbeien.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...